فارس نوشت:

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش مشترک ارتش و سپاه در نیمه دوم سال جاری اجرا می‌شود و در آن از سلاح‌ها و تاکتیک‌های جدید استفاده خواهد شد. 
امیر احمدرضا پوردستانش در حاشیه رژه 29 فروردین‌ماه درخصوص تهدیدات اخیر علیه ایران گفت: دشمنان در شرایطی نیستند که بتوانند جبهه جدیدی باز کنند و شرایط آنها برای حمله مناسب نیست ولی با این حال ما تهدیدات آنها را جدی می‌گیریم و آمادگی‌های لازم برای پاسخ متناسب و محکم به آنها را داریم.
وی با بیان اینکه اگر تهدیدی باشد پاسخ ما کوبنده خواهد بود، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت استفاده دشمنان از کشوری در منطقه برای حمله به ایران، پاسخ ارتش چه خواهد بود، گفت: از نظر ما هر کشوری که مبنای حمله باشد، پایگاه و خاک دشمن است و ما با آن مقابله می‌کنیم.
همچنین سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه رژه 29 فروردین‌ماه ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت تولید S300 ایرانی گفت: ساخت سامانه موشکی جایگزین S300 دردست انجام است که تا الان بخش‌هایی از کار انجام شده و نتایج خوبی بدست آمده که اطلاعات آن در سال جاری اعلام می‌شود.
وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر وزیر خارجه امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایران بویژه جزیره ابوموسی تاکید کرد:‌ این جزایر سه گانه جزو لاینفک سرزمین ایران است و هیچ تردیدی در آن وجود ندارد.
 29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =