رئیس جامعه هتلداران ایران به خبرآنلاین گفت: «در صنعت هتل‌داری ایران اصل مهمان‌نوازی نهادینه شده است و هتل‌ها در بحران‌ها و مقاطع مختلف این را نشان داده‌اند؛ در بحران کرونا و سایر بحران‌های، بخصوص این جنگ دوازده روزه تحمیلی، هتل‌ها همیشه مسئولیت اجتماعی و مدنی خودشان را انجام داده‌اند و با آمادگی کامل این را اثبات کرده‌اند.»

به گزارش خبرآنلاین، در حاشیه نشست ۸ تیر ۱۴۰۴ با حضور جامعه هتل‌داران کشور، دکتر جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران، درباره تمهیدات هتل‌ها برای تأمین امنیت و آرامش مسافران در شرایط بحرانی، به‌ویژه در طول جنگ ۱۲روزه اخیر، در گفت‌وگوی اختصاصی با این رسانه توضیح داد: «علی‌رغم کاهش شدید ضریب اشغال، حقوق کارکنان به‌موقع پرداخت شده و تعدیل نیرو انجام نشده است. همچنین، همه کنسلی‌ها بدون جریمه بازپرداخت شده و هتل‌ها با نهایت همکاری، در کنار مردم ایران بوده‌اند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی کوتاهی نمی‌کنند.»

۴۷۲۳۲

کد خبر 2084162

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار