از دیدار حضوری تا پیامک؟؛ خدمات هوشمند گاز زنجان در بهار ۱۴۰۴

در راستای ارتقای شفافیت، تعامل مستقیم با مردم و توسعه خدمات الکترونیکی، شرکت گاز استان زنجان طی بهار ۱۴۰۴ به ۱۶۷ درخواست، شکایت و مراجعه مردمی پاسخ مؤثر داده است. این آمار گویای رویکرد پاسخ‌محور و مردم‌مدار این شرکت در تعامل با شهروندان و افزایش رضایت عمومی است.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با اعلام این خبر گفت: تنها در سه‌ماهه نخست سال، ۳۱ مورد از طریق ملاقات حضوری با مدیرعامل و ۱۳۶ درخواست دیگر از مسیرهایی چون سامانه‌های ارتباط مردمی ریاست‌جمهوری (سامد)، سامانه پاسخگویی شرکت ملی گاز، سامانه CRM و دیگر بسترهای ارتباطی دریافت و پاسخ داده شده‌اند.

وی افزود: رسیدگی مؤثر به درخواست‌ها صرفاً یک پاسخ اداری نیست، بلکه تلاش برای شنیدن، احترام به مخاطب و پیگیری تا حصول نتیجه است. هدف ما ایجاد حس اعتماد و تقویت پیوند میان مردم و سازمان است.

در کنار این تعاملات، شرکت گاز استان زنجان خدمات گسترده‌ای را از طریق بسترهای الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌دهد. سامانه‌های اینترنتی نظیر mygbz.ir/zp، zanjan.artadata.ir و crm.nigc-zanjan.ir امکان مشاهده، پرداخت قبوض، ثبت شکایات و دریافت ۲۲ خدمت متنوع را بدون مراجعه حضوری فراهم کرده‌اند. همچنین، از طریق ارسال پیامک با علامت «؟» به شماره ۴۰۴۰۱۰۲۰۱۹، پنج خدمت پرکاربرد به‌صورت پیامکی در اختیار مشترکان قرار دارد.

به گفته سلیمانی‌نژاد، سامانه تلفنی ۱۵۹۴ نیز با هدف افزایش سرعت پاسخ‌گویی و گسترش خدمات غیرحضوری، امکان ارتباط مستقیم شبانه‌روزی با کارشناسان، گزارش تخلف، اعلام کارکرد کنتور و دریافت اطلاعات را برای همه مشترکین فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، دفاتر پیشخوان دولت را نیز به عنوان بازوی اجرایی خدمات حضوری شرکت در سطح استان معرفی کرد و یادآور شد که متقاضیان می‌توانند از طریق ۱۵۰ دفتر فعال، خدمات کامل گازرسانی را دریافت کنند.

همچنین برای ملاقات مستقیم با مدیرعامل، شهروندان می‌توانند با شماره‌های ۳۳۴۵۵۸۰۱، ۳۳۱۴۶۳۰۰ و پیام‌گیر ۳۳۴۶۳۴۰۰ تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را برای دیدار در روزهای یکشنبه هر هفته، از ساعت ۸ تا ۱۲ انجام دهند.

کد خبر 2092398

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار