به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، دکتر محسن اسدبیگی مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان درجمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی چندرسانهای ویژه ناشنوایان وکم شنوایان گفت : ازاین پس کارشناسان مسلط به زبان اشاره درمرکزامور مشتریان واطلاع رسانی سازمان ازطریق تماس تصویری پاسخگوی ناشنوایان وکم شنوایان خواهندبود.
وی افزود : رسالت خدمترسانی سازمان بیمه سلامت ایران به اقشارمختلف جامعه باعث شد تا با رویکرد استفاده ازسامانههای فناورانه توانبخشی،ارتباط دوسویه موثر باافراد ناشنوا وکم شنوای تحت پوشش این سازمان برقرارشود؛براین اساس ضمن توسعه درگاه چت برخط تقویت شده با هوش مصنوعی،درگاه جدید تماس تصویری نیز راهاندازی شده است.
اسدبیگی ادامه داد: براین اساس،کارشناسان پاسخگوکه مسلط به زبان اشاره هستند،پاسخگوی سوالات ناشنوایان وکم شنوایان ازطریق تماس تصویری و چندرسانهای خواهند بود.
مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان تاکید کرد : این سامانه شامل بخش سوالات متداول،گفتوگوی نوشتاری برخط،تماس صوتی برای همراهان فرد ناشنوا یا کم شنوا و تماس تصویری است.
وی گفت: افراد ناشنوا یا کم شنوامیتوانند با لمس گزینه مربوط به ناشنوایان درگوشه سمت راست پایین،درسایت سازمان بیمه سلامت ایران به آدرسihio.gov.ir وارد این سامانه شده و ازخدمات آن جهت ارتباط به کارشناسان بهرهمندشوند.
نظر شما