نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق انداخت.

فارس نوشت: حجت الاسلام سید حسن خمینی با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در حسینیه جماران، رای خود را به صندوق شماره 171 انداخت.
وی پس از رای دادن، در پاسخ به درخواست خبرنگاران حاضر در جماران برای انجام مصاحبه تنها به همین یک جمله بسنده کرد: "من مصاحبه کردن بلد نیستم."


حجت ‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام لحظاتی نیز در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق 171 سیار شمیرانات انداخت.
در ادامه گزیده ای از مصاحبه حجت الاسلام مجید انصاری با خبرنگاران به نقل از ایسنا می آید:

  • به صورت طبيعي مردم در مرحله‌ي دوم كمتر شركت مي كنند، اما شايد در تهران اين مشاركت در حد مرحله اول و يا بيشتر باشد.
  • به صورت كلي من به مجلس اول بالاترين نمره‌ها را مي دهم؛ چرا كه هم تركيبي فراگير از جريان‌هاي مختلف در آن وجود داشت و هم در مواقعي مانند مسائل سياسي و جنگ تصميمات خوبي گرفت. البته مجلس‌هاي ديگر نيز هر كدام در زمينه‌اي قوي بودند به عنوان مثال، مجلس ششم در زمينه‌ تصويب برنامه‌هاي توسعه‌اي و اساسي و دفاع از حقوق اساسي عملكرد خوبي داشت.
  • بازگشت به عقلانيت و امانت‌داري و دانش لازم در اداره امور اقتصادي كشور از لوازم مهم تحقق مفهوم و محتواي شعارهاي امسال است. از رهگذر بي‌توجهي به الزامات اقتصادي و نظرات كارشناسان دلسوز اقتصادي و همچنين به خاطر بي‌توجهي به توليد،كار و سرمايه‌ي ايراني و روي آوردن به واردات بي رويه با استفاده از منابع باد آورده‌ي درآمد نفتي اقتصاد ما لطمه‌هاي سنگيني خورد.
  • براي تحقق منويات مقام معظم رهبري نياز به همراهي تمام قوا و مردم داريم. سالهاست كه در اين كشور به فرهنگ توليد بي‌توجهي شده است و برندهاي خارجي ارزش پيدا كرده‌اند.اين يك فرهنگ منفي است و بايد عوض شود. مي توان با بالا بردن كيفيت توليدات داخلي و اطلاع‌رساني به توليد داخل كمك كرد. اگر كالاي داخلي كيفيت بالايي داشته باشد، ديگر نيازي به تبليغ هم ندارد، چنانچه ما در كالاهايي مانند فرش ايران اين مساله را مي بينيم.
  • تحقق اين شعارها يك مساله ملي است و همه بايد با هم به آن اهتمام بورزند و البته قوه مجريه در راس دستگاههايي است كه بايد براي تحقق اين شعارها تلاش كند و اگر روندهاي گذشته را در سياست‌هاي مالي و اقتصادي دنبال كند، اين شعارها محقق نخواهد شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
    6 4
    بهتره بگین بعد اون صحبت مهدی خزعلی .......!!! دلیل افزایش مشارکت میتونه باشه