اما چنین ممنوعیتی، با واکنش های مخاطبان خبرآنلاین مواجه شد. عمده آنها راه حمایت از تولید ملی را ممنوعیت تبلیغ کالای خارجی نمی دانستند.
یکی از کاربران نوشته است: "خیلی جالبه که در تمام دنیا به تبلیغات به عنوان یک صنعت اشتغال زا و ارز آور نگاه می کنند و در ایران برای حل مشکل حمایت از تولید ملی به فکر حذف تبلیغات خارجی هستند. اگر واقعا نیت شما حمایت از تولید ملی است چرا به صنایع کمک نمی کنید تا قیمت تمام شده کالاهای خود را ارزانتر تمام کنند و بر کیفیت تولیداتشان نظارت نمی کنید؟ کالاهای خارجی وارد کشور می شوند و فروش هم دارند و اتفاقا به نفع آنها هم هست که بخشی از درآمدشان را صرف تبلیغات در کشور نکنند و از طریق کانالهای ماهواره ای به صورت جهانی تبلغ کنند."
و همچنین: "وارد نشه که تولید کننده داخلی هر چی خواست بده دست مردم . رقابت چی می شه پس ؟؟"
مخاطبی هم نوشته: "مبنای مقایسه در بازار رقابتی، بدون تبلیغات کالای خارجی چیست؟ داستان آن شخصی است که با خودش مسابقه میدهد و دوم می شود"
کاربری هم معتثد است این تصمیم ها خیلی زود فراموش می شوند: "این کارها فقط یه مدت زمانی داره بعد آبها از آآسیاب میافته و نموم میشه! کسی هم که دنبال کار ریشه ای و حل مشکل نیست آخه خوب سخته!"
و یا: "این کار تجاوز آشکار به حقوق مصرف کننده استو راه صحیح ارتقای کیفیت کالای داخلی و تبلیغ موثر و صحیح اونه. نه ممنوعیت تبلیغ کالای خارجی
تنها نتیجه قطعی چنین کاری انحصار گرایی تولید کننده و تنزل کیفیت کالای داخلیه"
مخاطبی هم یک سوال قابل تامل پرسیده است: "اصلا کالای داخلی برامون مونده؟"
برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات، به این خبر مراجعه کنید.
نکته: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچ کدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.
4747
نظر شما