مرخص شدن رضا ایرانمنش از بیمارستان و نامه 24 صنف سینمایی به شمقدری از جمله اخبار فرهنگی هنری دوشنبه 18 اردیبهشت هست.

استراحت در منزل زیر نظر پزشک
رضا ایرانمنش که به علت عوارض ناشی از بمب‌های شیمیایی مدتی در بیمارستان بستری بود، مرخص شد. 
 

رضا ایرانمنش به فارس گفت : بنا بر نظر پزشک معالجم امروز -18 اردیبهشت‌ماه- از بیمارستان آتیه تهران مرخص شدم و همچنان تحت نظر پزشکان در منزل استراحت می‌کنم.


رضا ایرانمنش در دوران دفاع مقدس به دلیل قرار گرفتن در معرض آثار مخرب بمباران شیمیایی رژیم بعث عراق از ناحیه ریه و شش دچار آسیب‌های جدی شده و سال‌هاست که از این مشکل رنج می‌برد.


ایرانمنش تاکنون در بیش از 60 فیلم تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته و در چند سال اخیر بدلیل وضعیت جسمانی به نگارش فیلمنامه و کارگردانی روی آورده است. او در فیلم‌هایی چون «تلفن»، «ترور»، «کمین»، «دکل»، «آخرین شناسایی»، «سجاده آتش» و... بعنوان بازیگر حضور داشته و «سفر عشق به سرزمین وحی»، «روژان و اورامان» نیز از آثار او در زمینه کارگردانی هستند.

 

نامه روسای 24 صنف سینمایی به شمقدری
 به گزارش کمیته هماهنگی جامعه اصناف سینمای ایران در این نامه که با موضوع بیمه تکمیلی نگاشته شده، به انجام کلیه امور بیمه ای 2500 عضو خانه سینما توسط جامعه اصناف سینمایی و تحویل آن به صندوق حمایت از هنرمندان اشاره و از شمقدری درخواست شده تا دستور صدور کارت بیمه این اعضا را صادر کند.
 
 
57247
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 211964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد شاه قلعه IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    16 0
    خدا را شکر خدا تمام مریض ها رو شفا بده .الهی امین
  • اميرعطا IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
    2 0
    خداوند به همه مصدومان شيميايي شفا عنايت فرمايند. بخدا قسم خيلي سخته آدم ريه هاش شيميايي باشه نميتونه خوب نفس بكش راحت بخوابه بخوره بنوشه وهزاردردديگه..... خدا لعنت كنه به اون كسي كه دراستفاده كردن اين بمبها نقش داشته آمريكا انگليس اسرائيل صدام و غيره