سیدجلال الدین عارفیان می گوید تعدادی از مراجعهکنندگان به سامانه سازمان هدفمندی یارانهها به اشتباه به جای انتخاب گزینه "عدم انصراف"، گزینه انصراف را انتخاب کردهاند، می گوید: این افراد میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانکی که از آن یارانه خود را دریافت میکنند مراجعه و انصراف خود را اصلاح کنند.
اکثر شعب بانکی به سرویس EBANK متصل شدهاند و میتوانند در صورتی که فردی یکی گزینه انصراف را به صورت اشتباه انتخاب کرده باشد، آن را اصلاح کنند، در غیر این صورت این افراد باید به شعب سرپرستی بانک مراجعه کنند.
معاون سازمان هدفمندی یارانهها در ادامه با بیان آنکه، سامانه سازمان هدفمندی یارانهها از 21 اسفند ماه سال گذشته برای پذیرش عدم انصراف به مدت بیش از 50 روز برای عموم مردم باز بوده است، گفت: بیشتر دریافت کنندگان پیامک طی این مدت به سامانه مراجعه کردهاند.
او تاکید می کند که سرپرستان خانوار برای اعلام تغییر شماره تلفن همراه خود به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند،و می گوید: شماره تلفن همراه پل ارتباطی با سرپرستان خانوار است و حتیالمقدور از تغییر آن خودداری شود.
4545
<BR> معاون سازمان هدفمندی یارانهها می گوید: افرادی که به اشتباه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادهاند، برای رفع این مشکل به شعبه بانک مربوطه مراجعه کنند.
کد خبر 212735
نظر شما