محمد حسن نژاد انتخاب مجدد اعضای هیات رئیسه در مجلس نهم را نشانگر مدیریت موفق آنها دانست .

محمد حسن نژاد منتخب مردم مرند در مجلس نهم با بیان اینکه راه یابی تنها یک سوم از نمایندگان مجلس هشتم به مجلس نهم امری طبیعی است به خبر آنلاین گفت: بسیاری در تبلیغات این مساله را برجسته می کنند که راه نیافتن تعداد زیادی از نمایندگان به دلیل ضعف مدیریتی است شما به این مساله توجه کنید که در شهرهای بزرگ بیشتر نمایندگان به مجلس نهم راه یافتند اما در شهرستان ها نمایندگان تغییر کردند که این تغییر به دلیل ضعف های مدیریتی دولت بود به عبارت بهتر نمایندگان شهرستان ها چوب عملکرد دولت را خوردند .
وی افزود : مردم شهرستان ها وقتی مشاهده می کنند که اتفاق خاصی در حوزه آنها رخ نداده است تنها کاری که از دستشان بر می آید این است که نماینده را تغییر می دهند در حالیکه نماینده در این زمینه بی تقصیر بوده است .
حسن نژاد درباره ویژگی های رئیس مجلس نهم تصریح کرد : در درجه اول برای ریاست مجلس باید میزان التزام عملی به ولایت فقیه را مورد سنجش قرار داد . در درجه دوم میزان قانونمندی و مدیریت باید مورد توجه قرار بگیرد به عبارت بهتر رئیس مجلس باید آنقدر درایت داشته باشد که بتواند زمان مجلس را مدیریت کند. در درجه سوم فردی باید برای ریاست انتخاب شود که کلان نگر بوده و جزیی با مسائل برخورد نکند . ریاست مجلس باید برخورد اقتضایی با مسائل داشته باشد به طور مثال نباید یک رویه ثابت را برای خود قائل شود که همواره باید با دولت تعامل داشت یا تقابل ؛ بلکه باید بنا بر شرایط موجود جامعه تصمیم گیری کند .
وی افزود : نمایندگان مجلس به فردی برای ریاست مجلس رای می دهند که برنامه داشته باشد.
منتخب مردم مرند ضمن توصیف شرایط مجلس نهم تصریح کرد : تلاش ما این است که فراکسیون بازار سرمایه تشکیل شود در این فراکسیون تمام کسانی که دغدغه بازار را دارند می توانند حضور داشته باشند و این فراکسیون تحت فراکسیون بزرگ اصولگرایان در مجلس تشکیل خواهد شد .

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 213106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
    4 0
    به نظر من آقای حسن نژاد ویژگی های یک رییس مجلس را به خوب بیان نموده است.
  • نعيمي IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام با اينكه آقاي دكتر جزو جوانترين نماينده هاي مجلس هستند اما با اشاره به اين ويژگي ها ثابت كردند كه علاوه بر نخبه علمي بودن نخبه سياسي نيز مي باشند. بنده بعنوان يك مرندي به ايشان افتخار مي كنم.