تقریبا دو روز از زمانی که یک کد جدید قیمتی به لیست کدهای قیمتی جایگاه های بنزین اضافه شده می گذرد و هنوز مشخص نیست دلیل اضافه شدن این کد افزایش قیمت چیست.

دراین بین مخاطبان خبرآنلاین با انتشار این خبر از سوی رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور،دلیل اضافه شدن این کد به کدهای قیمتی دیگر را در اعلام ناگهانی قیمت جدید بنزین جستجو می کنند و در عین حال تاکید دارند:دولت علاقه شدیدی به غافلگیری شبانه دارد.
یکی از خوانندگان ما به نام رضا نسبت   به تبدیل بنزین 100 تومانی به 2 لیتر 400 تومانی انتقاد می کند و این مساله را مغایر با اهداف دولت در جهت حمایت از کم مصرف ها می داند.
مخاطب دیگری به نام نادر معتقد است باید منتظر خبرهای خوش اقتصادی رئیس جمهور بود. کاربر دیگری قیمت جدید بنزین را 300 تومان اعلام کرده و دیگری این قیمت را 50 تومان دانسته است.
درعین حال یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین تاکید کرده که جامعه به افزایش قیمت عادت کرده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
مخاطبی دیگر تاکید کرده، وقتی پول در جامعه وجود دارد اگر بنزین 2 هزار تومان هم بشود جای نگرانی وجود ندارد.
یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین لب به گلایه گشوده و افزوده است: احتمالا بنزین هزار تومان می شود اما این رقم برای کسانیکه درآمد میلیونی دارند رقمی نیست اما باز هم باید منتظر فشار این افزایش قیمت برروی قشر متوسط دیروز و فقیر امروز جامعه باشیم.
وی نوشته است: کاش مسوولان می دانستند که بالا رفتن قیمت بنزین تاثیر مستقیمی بر قیمت دیگر اجناس دارد و قطعا این قشر پایین دست جامعه خواهند بود که تاوان آن را خواهند داد.
مخاطب دیگری بر خلاف اظهارات این مخاطب ما،معتقد است:وقتی در این روزها قیمت اجناس بسیار پایین آمده و همه چیز ارزان شده افزایش قیمت بنزین مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
 

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا EU ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    57 0
    کاش این مسئولان بلند پایه مملکتی ما یک شب وجدان خوابیدشان را بیدارکنند وخودشان را جای یک کارگر بدبخت با دستمزد 300هزارتومان درماه واجاره خانه 200هزارتومانی درماه وسه فرزند محصل بذارنند اونوقت تصمیم بگیرند نه اینکه فکرکنند همه مثل خودشان کاخ نشیکن وویلادارهستند وپنجشنبه وجمعه هاشان رادرویلاهای شمال میگذرانند. ازخداکه نمی ترسند لااقل ازبنده خدا خجالت بکشید . گرانی و مستاجری و فقر وبدبختی تا کی باید ادامه داشته باشد. ازاون طرف هم بخوربخور واختلاسهای وحشتناک تاکی
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
    42 0
    رضا جان برادر من اونا اصلاً چشمشون به یه همچین افرادی که گفتی برنمیخوره وقتی با ماشینهای شیشه دودی و اسکورت توخیابونا با سرعت بالا رانندهشون اونارو میبره و میاره دیگه بدبخت بیچاره های مثل مارو نمیبینن که.