از صبح امروز به دلیل به پایان رسیدن مهلت دریافت بنزین 100 تومانی و تبدیل آن به 400 تومانی،صف های طویلی در مقابل جایگاه های بنزین شکل گرفته است.

 براساس اظهارات رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور، مدت زمان سوختگیری در جایگاه ها از 5 دقیقه به 12 دقیقه افزایش یافته و به نظر می رسد از ساعت 18 امروز این صف ها طویل تر  شده است.
به گفته بیژن حاج محمدرضا، درحال حاضر جایگاهداران به شدت نگران برخوردهای تند متقاضیان در جایگاه ها به دلیل افزایش صف ها هستند.
دراین بین حاج محمدرضا از عملکرد مسوولان شرکت پخش انتقاد می کند و می افزاید:از دو جهت امشب شب چندان خوشایندی برای جایگاهداران نخواهد بود چراکه از سویی وانت دارها و تاکسی داران در تلاشند تا سهمیه باقیمانده خود در ماه اردیبهشت را مصرف کنند و همین امر به شلوغی جایگاه ها می انجامد و از سویی دیگر کسانی که می خواهند از آخرین قطره های بنزین 100 تومانی خود استفاده کنند مراجعه می کنند.
وی تاکید می کند: ما برای همین از مسوولان انتقاد می کنیم اگر می خواستند چنین طرحی را در مورد بنزین 100 تومانی اجرایی کنند بهتر بود از زمان اتمام مصرف را در اواسط ماه بگذارند که با سوخت گیری وانت بارها و تاکسی ها تلاقی نکند.
/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 214752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    20 2
    مردم بدبخت فلک زده دلشون به چی خوشه.گیرم یک باک بنزین 100 تومانی هم زدی بعدش چی؟اگه 60 لیتر بزنی تفاوتش با بنزین 400 تومانی 18000 تومانه میشه. مگه میخوای با همین یه باک تا آخر عمرت زندگی کنی؟فکر نان کن که خربزه آبه.مشکلات باید ریشه ای حل شود
  • مسلمان IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
    15 2
    هما نطور که مسولان پخش مواد نفتی فکر جایگاه داران نیستند فکر گرفتاری وسردرگمی مردم هم نیستند.جایگاه داران زحمت کش به دردسر بیا فتند ومردم و مراجعه کنندگان هم دچار مشکل شوند برای بعضی از اقایان نفتی اصلا مهم نیست.
  • جعفر GB ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
    7 0
    جای آقای فلاح گزارشگر سیما در انگلیس خالی که از صف های طولانی گزارش داغ بفرسته