مهدی مقدم خواننده موسیقی پاپ می‌گوید بعد از پنج سال دوری از فضای موسیقی سعی کرد با اثری متفاوت به این عرصه برگردد.

به گزارش خبر آنلاین، صبح روز چهارشنبه سوم خردادماه مراسم رونمایی تازه‌ترین آلبوم موسیقی مهدی مقدم با نام «احتیاط» با حضور اصحاب رسانه در شرکت آوای هنر برگزار شد.
 
مقدم در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه در پنج سالی که اجازه فعالیت نداشت، همواره از فضای موسیقی کشور با خبر بوده، گفت: در این سال‌ها حدود 150 قطعه موسیقی آماده کرده و تمام تلاشم را کردم تا بهترین قطعات را برای آلبوم «احتیاط» انتخاب کنم و فکر می‌کنم این آلبوم رضایت تمام سنین و سلیقه‌ها را برآورده می‌کند.»


او در ادامه درباره ویژگی‌های آلبوم «احتیاط» گفت: «من تمام آهنگ‌های این آلبوم را دوست دارم و مشابه این آهنگ‌ها را در آلبوم‌های موسیقی این چند وقت اخیر ندیدم.»

مقدم درباره این مسئله که چرا در این چند سال اجازه فعالیت نداشت، گفت: «کلیپ‌های من مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد را داشتند. یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای مجاز به پخش کلیپ‌های خوانندگان بود تا اینکه مجوز ادامه فعالیت آن شبکه لغو شد. طبیعتا تمام خوانندگانی که با آن شبکه همکاری می‌کردند به مشکل برخوردند و چون من تمام حقوق مادی و معنوی آلبوم «سونامی» را واگذار کرده بودم نمی‌توانستم جلوی پخش کلیپ‌هایم را بگیرم.»


او در ادامه گفت: «در این چند سال پیگیر گرفتن مجوز بودم و خدا را شکر که دوستان در وزارت ارشاد بعد از بررسی عملکرد من در این چند سال تصمیم گرفتن به من مجوز بدهند و از این موضوع بسیار خوشحالم.» 

مقدم در ادامه افزود: «فکر می‌کنم همکاری بیشتر وزارت ارشاد با خوانندگان باعث می‌شود بسیاری از افرادی که موسیقی زیر زمینی می‌خوانند به چارچوب درست انتشار آلبوم موسیقی برگردند و موسیقی ما می‌تواند کنترل شده‌تر باشد.»

آلبوم «احتیاط» شامل 14 قطعه است. این آلبوم روز هشتم خرداد ماه در سراسر کشور توزیع خواهد شد. تهیه کننده این آلبوم مهدی شمس است و نشر آن توسط شرکت آوای مهر میهن و پخش توسط شرکت آسیا انجام خواهد شد.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =