مهر نوشت:

فردی که در جریان سفر رئیس جمهور به مشهد به عنوان یکی از دریافت کنندگان مسکن مهر در سیما با وی مصاحبه و درباره مزایای مسکن مهر تبلیغ کرده بود، مدعی شد پس از چند روز خانه را از وی پس گرفته اند.
جهانبخش جهانی کارگر ساختمانی که عصر چهارشنبه به دفتر خبرگزاری مهر در مشهد مراجعه کرد، اعلام کرد: دو فقره حواله 9 میلیون تومان به شرکت "پرند کویر شرق" پرداخت کردم و خانه ای در خیابان "آسمان یک"، شهرک مهرگان مشهد دریافت کردم.

وی افزود: در زمان افتتاح واحدهای مسکونی توسط دکتر احمدی نژاد، وسایلم را به این منزل منتقل و در گزارش تبلیغی وزارت مسکن و شهرسازی که به همین مناسبت تهیه و از شبکه 3 پخش شد نیز من و همسرم مورد مصاحبه قرار گرفتیم.

جهانی بیان کرد: در حالیکه ما از خوشحالی در پوست خود نمی گنجیدیم به ما اعلام شد باید خانه را تخلیه کنیم.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق و با بیان اینکه واقعا از این رخداد تلخ شوکه شده ام، افزود: مسکن مهر با هدف حل مشکل افراد فاقد سرپناه احداث شده است، ضمن اینکه من تمام مراحل را طی و واحد خودم را نیز دریافت کرده ام، چرا باید با من این گونه برخورد شود.

این شهروند مشهدی با اشاره به پخش چهره اش از تلویزیون و بازتاب منفی این اقدام مسئولان مسکن و شهرسازی و پیمانکار خواستار حل مشکل از طریق مسئولان شد.

به نظر می رسد در صورتی که واقعا چنین اتفاقی رخ داده است، با توجه به مشی دولت در خصوص مهرورزی به افراد نیازمند، برخورد با این مقوله تلخ امری ضروری است.
3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 215681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    دقیقا در رفسنجان هم همین اتفاق افتاده ..
    • بدون نام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
      123 6
      اگر خبر صحت داشته باشد باید تاسف خورد.
  • میخک IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    364 5
    یعنی همش فیلمه ؟؟
  • \\\/// IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    333 3
    نه اولین نفر هستی و نه آخرین نفر که این اتفاق براش می افته .
  • بدون نام IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    خیلی ها آرزوشونه همون چند ساعت صاحب خونه بشن!
  • بدون نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    100 3
    از آقای نیکزاد وزیر مربوطه میخواهم هرچه سریعتر توضیح دهند.
    • فرهاد کوه کنم من IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      58 8
      دوست عزیزی که از آقای نیکزاد جواب می خوای مگه شما ریس جمهوری ، خودشون دادند حالا پس گرفتن. در ثانی دیدن بچه های خودشون بدون خونه هستند گفتند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامست.
    • بدون نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
      45 2
      من خودم چند نفر از مسئولین تو شهرستانها را می شناسم که هر کدوم دو سه تا از این خونه واسه خودشون برداشتند . متری 320 تومن قرارداد با مسکن مهر می بندند 280 می دن به پیمانکار . توپ توپ. اینهم بهر حال یه جور کسب درآمد و ایجاد شغل.آمار 2 میلیون نفر شغل که همین جوری بدست نمی یاد. الان بچه های جایی که من کار می کنم تو فاز 6 دوساله بهشون زمینو دادن پولم کامل گرفتن اما خونه بی خونه
  • بدون نام CA ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    90 3
    عجب سرکار بودی پس
  • بدون نام IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    33 2
    ای بابا منو باش میخواستم بگیرم
  • بدون نام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
    64 1
    باز خوبه کرایه چهار روزو ازت نگرفتن!
  • احمد IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    34 2
    در بجنورد هم این اتفاق افتاده!!
  • arash IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    26 1
    باعث تاسفه فقط تبليغات و دادن اميدواري كاذب من كسي رو نديدم كه اينجوري خونه دار شده باشه ولي خيلي ها رو ديدم كه فقط پول دادن
  • حزب الهی با بصیرت IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    17 6
    نه لابد زود افتتاح شده معمولا وزارت خانه ها چیزی که حدود 50 درصد از کارش میونه تا رئیس جمهور میاد برای اینکه بگن کارشون سروقت بود یا زود تموم شده شهر چندتاپروژه افتتاح شده داشته باشه اقدام به افتاحش میکنند و وقتی هیئت دولت برمی گرده تهران سال از نو !!!! یادمه یه بار در صندوق مهر رضا تو ( شهرستان بوق) قبل ورود بعضی از مدیران دولتی خود کارمندها داشتند جارو و رنگ تی میزدند تا اون واحد که خریده شده بود زود اماده بشه وقتی رئیس روئسای تهرانی تشریف بردند درش رو بستند تا چند وقت کارگرها کار کردند تا اماده بشه
  • اكرم IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    42 1
    من و همسري در يزد حدود 5سالي هست كه براي مسكن مهر ثبت نام كرديم و تمام 17 و نيم ميليون تومن كه قرار بود بديهم را داديم اما هنوز خانه اي تحويل نگرفته ايم و اصلا اميدي هم نداريم.غير از تاسف چه چيز مي توان گفت؟
  • رضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    33 17
    کسی که حاضر بشه به قیمت خانه دار شدن تن به مصاحبه و تبلیغ پروژه های شکست خورده ای چون مسکن مهر بده و باعث بشه افراد بیشتری در آینده دچار مشکل بشن ،همون بهتر که تو ضرر هم اولین باشه.
  • سینا IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    21 1
    پس ما هم که قراره شهریور تحویلمون بدن سر کار هستیم
  • بدون نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    29 1
    باز شما یک دو روز صاحب خونه بودی !!! در تبریز از هزاران نفر پول مسکن مهر گرفتن و تا حالا به هیچکس هم ندادند. اما جال تر اینکه وقتی میری که پول ما رو پس بدین مسکن مهر نخواستیم با پوزخند جواب میدن " برو یکی رو پیدا کن که پول تو رو بده ما هم مسکن مهر شما رو در آینده به اون تحویل میدیم " !!!!! به نظر شما اسم این کار رو چی میشه گذاشت ؟ بی توجهی مسئولان ؟ اغفال افکار عمومی ؟ .......
  • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    19 2
    من که باورم نمی شه چنین جریانی باشد اگر واقعا هست باید بطور جدی مسببین این کارها شناسایی وضمن برخورد شدید باآنها در رسانه ها نیز عمل زشت آنها منعکس گردد تا دیگر کسی جرات چنین کاری را در آینده نداشته باشد . از خبر آنلاین نیز می خواهیم این خبر را تا آخر تعقیب کرده وبه سرانجام برساند متشکریم.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    14 1
    در شهر قم اعلام می کنند تا کنون 13000 واحد افتتاح شده که باورش برای من سخته،سال 90 که رییس دولت برای افتتاح به قم آمدند،در جلوی آپارتمانهای فرهنگیان که در حال تحویل بود پلاکاردی مبنی بر افتتاح مسکن مهر نصب کردند که قصد فیلم برداری و نمایش عمومی داشتند؛چند مالک آپارتمان اعتراض کردند و گفتند این نمایش را رسوا خواهند کرد.بنابر این پلاکارد را جمع کردند. بنده سال 86 در مسکن مهر ثبت نام کردم،سال 87 اولین واریزم بود،هر فصل سال وعده تحویل می دهند که با این وضع زودتر از آخر سال91 آپارتمان را تحویل نمی دهند
  • از چي بگم ... IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    10 2
    پدرم بعد از 60سال كار، خانه اي در يكي از كوجه هاي منطقه14تهران در حال ساخت دارد. جالب آنكه با پرداخت هاي چند ده ميليوني به اداره حفاري شهرداري داشته باشيم كه برق منطقه اي مي خواهد اشتراكي از پست توزيع تا منزل ما بدهد. و در واقع شبكه خود را نوسازي كند و مبلغ جداگانه اي را نيز براي برداشته شدن تيرهاي قديمي چراغ و توزيع برق كه مانع از ورود خودرو به كوچه هستند. در حالي كه بابت هر پاركينگ كه نزني بايد خداتومن پول به شهرداري بدي... .
  • بدون نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
    12 3
    فقط یه چند نفری از فاز 3 پرند گرفتن و بس که اونم هر روز یه طرفش لنگ میشه تازه مدیرهای تعاونی خیلی بیشتر از اون چیزی که باید بگیرن از مردم می گیرن و هیچ رسیدی بهشون تحویل نمیدن
  • حمید IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
    3 9
    خیلی بی انصافین واقعاً تا کنون کلی واحد تحویل شده و خیلی ها صاحب خونه شدن اینها را جایی حساب نمیکنین ولی این یه نفر که ممکن دلایلی(عدم تکمیل آورده عضو، واجدالشرایط بودن ،و...) برای باز پس گرفتن منزلش باشه را انجوری دارین تو سر دولت می زنین . انقلاب ساخت مسکن مهر چیزی نیست که دیگه بشه انکارش کرد هر چشم کوری هم این همه ساخت و ساز را می بینه