فارس نوشت:

رئیس منطقه کردستان به منظور انجام حملات رسانه‌ای علیه نخست‌وزیر عراق، صدها میلیون دلار اختصاص داده است.
 منابع آگاه سیاسی و اطلاع رسانی اعلام کردند که "مسعود البارزانی" رئیس منطقه کردستان با صدور دستوراتی برای دستیاران و مشاورانش خواستار انجام حملات تبلیغاتی علیه "نوری المالکی" نخست‌وزیر عراق شده است.

به گزارش خبرگزاری "النخیل"، این منابع اعلام کردند که بارزانی از کادر زیر دست خود خواسته است که به این وظیفه خود عمل کنند و با ماهواره‌ها، روزنامه‌ها، نویسندگان و پایگاه‌های الکترونیکی در همین راستا همکاری کنند. وی همچنین 250 میلیون دلار برای اجرای این ماموریت اختصاص داده است تا از این راه طرف‌هایی را که بطور منظم حملاتی را علیه مالکی سازماندهی می‌کنند، تامین مالی کند بدون اینکه کسی بفهمد که بارزانی یا حزب دموکراتیک کردستان در پشت آن قرار دارد.

بر اساس این گزارش، این افراد وظیفه دارند که مالکی را یک دیکتاتور نشان دهند که در مسیر صدام گام می‌گذارد و تمامی دشمنان و مخالفان خود را به حاشیه می‌راند. آنها همچنین باید اینگونه جلوه دهند که دلیل ایجاد اختلاف و مناقشه میان دولت مرکزی و منطقه کردستان یا گروه‌های دیگر، شخص مالکی است.

یک منبع آگاه نزدیک به حزب دموکراتیک کردستان این اخبار را تایید کرد و گفت که بارزانی از مواضع اخیر دولت عراق و بویژه شخص مالکی ناراضی است.

چندی پیش رئیس منطقه کردستان با چراغ سبز آمریکا و عربستان سعودی، حملاتی را علیه دولت مرکزی عراق و به طور مشخص مالکی آغاز کرد و با دیکتاتور خواندن آن، خواستار برکناری او شد و در این راه فهرست العراقیه نیز با او همراه شده است.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =