بسته هنری «لوح فشرده آلبوم جدید «بهرام رادان» همراه با پوستر و دی​وی​دی نمایش پرمخاطب «خشکسالی و دروغ» با بازی پیمان معادی و باران کوثری با یک تلفن به دست شما می​رسد.

به گزارش خبرآنلاین، سامانه اشتراک محصولات فرهنگی «سام»، همزمان با عرضه آلبوم «روی دیگر» بهرام رادان با تمهیداتی ویژه، بسته متفاوت و مناسبی را برای هنردوستان و علاقمندان عرصه های سینما و موسیقی آماده کرده است. آلبوم «روی دیگر» همراه با پوستر بهرام رادان به همراه دی وی دی نمایش تحسین شده و پرفروش «خشکسالی و دروغ» کار محمد یعقوبی با بازی «باران کوثری، پیمان معادی، آیدا کیخوایی و علی سرابی» تنها با یک تماس تلفنی بدون احتساب هزینه ارسال و با تخفیف ویژه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.


آلبوم «روی دیگر» از 12 قطعه تشکیل شده که 9 ترانه آن به زبان فارسی و سه ترانه به زبان انگلیسی خوانده شده است. پوستر این آلبوم در ابعاد 100 در 70 سانتیمتر نیز تصویری ماندگار از بازیگر محبوب سینمای کشور در کسوت یک خواننده است. همچنین دی وی دی نمایش «خشکسالی و دروغ» پدیده این روزهای بازار فرهنگی – هنری کشور است که برای نخستین بار یک نمایش پرمخاطب و پرفروش به صورت لوح فشرده همراه با آلبوم عکس در اختیار علاقمندان تئاتر قرار می گیرد بویژه آنها که فرصت تماشای این نمایش جذاب و انتقادی را نداشتند. در این نمایش زندگی یک خواهر و برادر و یک زوج به تصویر در آمده و مباحثی پیرامون «دروغ و خیانت» با چاشنی زندگی زناشویی و تفاوت مرد و زن روایت شده است. به نوعی پاسخ به موضوعات و مسائل به ظاهر فراگیر اما به شدت شخصی از جمله سوالاتی که در حین نمایش نیز مطرح می شود: «چرا مردها این‌قدر بی‌ملاحظه‌اند؟ چرا زن‌ها اینقدر سوال می‌کنند تا دروغ بشنوند؟ چرا زن‌ها اغراق می‌کنند؟ چرا مردها دوست ندارند خرید کنند؟ چرا زن‌ها اشتباه شوهرشان را فراموش نمی‌کنند؟ چرا زن‌ها دوست دارند همه جزئیات روا بدانند؟ و...» تماشاخانه ایرانشهر برای نخستین بار دی‌وی‌دی برخی نمایش های پرمخاطب خود را با کیفیت مناسب و کارگردانی تلویزیونی مجزا تولید و در اختیار علاقمندان این هنر جذاب قرار می دهد.

 

 

قیمت تمام شده این بسته هنری 12 هزار تومان است که سامانه «سام» آن را با قیمت 10 هزار تومان به دست علاقمندان و یا کسانی که قصد دارند هدیه مناسبی برای دوستان خود تهیه کنند، می رساند؛ ساکنان تهران کافی است با شماره 20- 88557016 تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.


 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =