محسن رضایی گفت: جریان مشکوکی در حال کارشکنی و فضا سازی برای شکست مذاکرات ایران و گروه 1+5 است.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشستی با کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم تهران ضمن تحلیل شرایط داخلی و خارجی اظهار داشت : جریان مشکوکی از سوی یکی دو کشور غربی،رژِم صهیونیستی و یک کشور در منطقه در حال کارشکنی و فضا سازی برای شکست مذاکرات ایران و گروه 1+5 هستند و امریکا هم به دنبال این است که مسولیت شکست مذاکرات را متوجه ایران کند.
 
رضایی افزود: تیم مذاکره کننده ایران باید با هوشیاری بیشتری مراقب چنین کارشکنی هایی باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : تحول در مدیریت اجرایی و تقنینی و قضایی کشور یک امر ضروری است . چراکه بسیاری از امور در سر جای خود نیستند .
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : شرایط کشور چه در داخل و چه خارج شرایط حساسی است و به همین دلیل نیروهای انقلاب تا آخرین قطره خون پای بیعت با رهبری ایستاده اند .
 
دکتر رضایی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می شوید ؟ اظهار داشت : انتخابات ریاست جمهوری آینده بسیار مهم است و نسبت به آن نمی توان بی تفاوت بود اما من هنوز تصمیمی در این باره نگرفته ام و اگر تصمیمی بگیرم اعلام خواهم کرد .
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد : همه کاندیداهای احتمالی اصولگرا و ارزشی که از آنها در محافل عمومی نام برده می شود باید در دولت آینده مشارکت داشته باشند تا یک دولت قوی ، کارآمد و ارزشی برای پایان دادن به مشکلات جاری کشور بوجود آید .
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 219810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =