شب گذشته، برق منطقه پیروزی از ساعت 9 تا2بامداد به فاصله هر یکساعت قطع شده است.

آذرجزایری: به گفته ساکنان این منطقه، خاموشی اولیه در ساعت 21 روز گذشته صورت گرفته و به مدت یکساعت ادامه یافته است. پس از آن در ساعت 23 این خاموشی مجددا تکرار شده و در نهایت در ساعت 1 بامداد باز هم خاموشی به خانه شهروندان این مناطق آمده و تا ساعت 2 بامداد ادامه یافته است.
این درحالی است که ساکنان این منطقه طی تماس با بخش پاسخگویی منطقه برق افسریه، جویای علت این اتفاق شده اند ولی پاسخی دریافت نکرده اند.

اما متصدی بخش حوادث منطقه برق افسریه، تاکید کرده است که جیره بندی برق صورت گرفته و از این پس قراراست در مناطق پیروزی،افسریه و ولیعصر این امر صورت بگیرد.
وی گفته است، پیش از این جیره بندی برق اطلاع رسانی شده و ساکنان نباید گلایه ای داشته باشند.
این درحالی است که خبرنگار خبرآنلاین امروز طی تماسی با بخش حوادث این منطقه جویای پاسخ در مقابل برخورد شب گذشته شد و متصدی فعلی این بخش در پاسخ تاکید کرد:این خاموشی ها به دلیل خرابی در پست های برق این منطقه صورت گرفته و جیره بندی برق صحت ندارد.
وی در پاسخ به اینکه چرا همکار وی در گذشته چنین اظهار نظری داشته است متذکر شد: شب گذشته قطعی برق باعث افزایش گلایه ها در منطقه و تماس های پی در پی شده بود و شاید همکار او آنقدر خسته بوده که ناگریز به گفتن آن حرف ها شده است.
برهمین اساس خبرنگار خبرآنلاین برای پیگیری بیشتر با دفتر معاونت این منطقه تماس گرفت که وی در دفتر حضور نداشت و فردی که پاسخگوی این تماس بود خواستار ارتباط با روابط عمومی این منطقه شد.
وی با ارائه یک شماره تلفن تاکید کرد می توانید پاسخ سوال خودتان را از روابط عمومی دریافت کنید اما متاسفانه شماره ارائه شده مربوط به تلفنخانه بود و اپراتوری هم برای پاسخگویی حضور نداشت.
انتشار این اظهار نظر بخش حوادث منطقه برق افسریه در حالی است که طی چند روز اخیر بحث جیره بندی آب و برق به دلیل افزایش گرما و نزدیک شدن به تابستان افزایش یافته و همواره وزیر نیرو و همراهانش این مساله را تکذیب می کنند.
درسال گذشته نیز اگرچه بهزاد معاون وزیر نیرو در امور برق یکی از افتخارات وزارت نیرو را نداشتن حتی یک دقیقه خاموشی دانست اما همواره در طول تابستان شاهد خاموشی های متعدد در سطح شهر تهران و برخی از شهرستان ها بوده ایم که همواره علت آن خرابی پست ها و نه کمبود برق عنوان شده است.
/22131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاشار US ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    2 0
    اگر مشکل کمبود برق وجود داره چرا دست از ارسال پارازیت که برق زیادی رو به هدر میده؟
  • بدون نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    1 0
    لطف كنيد بياييد جواديه - خ شهيد امام ياري - كوچه شهيد شهبازي بيش از 6 ماه است كه ما روزهاي تعطيل و جمعه ها ،؛ آب نداريم . هيچ كس هم پاسخگو نيست. مركز آب ناحيه 6 جوابگو نيست.
  • یک غیر مطلع US ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
    1 0
    اتفاقا ما هم دیشب در چهارصد دستگاه همین مشکلو داشتیم.همش میگن قطع برق نداریم بعد یکساعت یکساعت برق خونه هارو قطع می کنند دولتم راشو یاد گرفته تا می گیم چرا برمون قطع شد می گن مشکل تو یکی از پستا پیش اومده به هرحال بعد از سالها خاموشی اینا هم راشو یاد گرفتن