پاسخ مدیر منطقه برق افسریه به جیره بندی برق در مناطق افسریه، پیروزی و ولیعصر

"جیره بندی برق در مناطق افسریه، پیروزی و ولیعصر" نقل قول یکی از مخاطبان ما از پاسخ بخش حوادث منطقه برق افسریه در پاسخ به خاموشی یکشنبه شب این منطقه بود.
یکشنبه شب ساکنین منطقه افسریه قراربود با 6 ساعت خاموشی به دلیل نقص فنی در تجهیزات شبکه برق این منطقه سپری شود اما به قول مدیرمنطقه برق افسریه، کارکنان برق این منطقه سعی کرده اند با برگردان کردن شبکه فشار قوی، این خاموشی را به سه ساعت کاهش دهند.
به گفته اندیشه جاوید، یکشنبه شب وی در محل حادثه حضور داشته و خود جوابگوی مردم بوده است.
با این حال بخش حوادث منطقه برق افسریه، در پاسخگویی به مردم از واژه جیره بندی استفاده کرده بود و همین امر باعث انتشار خبری از سوی خبرآنلاین در خصوص برخورد نادرست بخش پاسخگویی برق افسریه به مردم شد.
برهمین اساس مدیر منطقه برق افسریه در تماس با خبرآنلاین دلایل این خاموشی را تشریح کرد.
وی تاکید کرد: ما ترجیح دادیم مردم 6 ساعت در خاموشی نمانند و به همین دلیل هر یکساعت روشنایی را به خانه ها رساندیم و دوباره به تعمیرات ادامه دادیم.
جاوید تصریح کرد: ممکن است نقصی در شبکه ایجاد شود و خاموشی مهمان خانه همشهریان ما شود اما مطمئنا ما تمام تلاشمان را برای وصل مجدد آن خواهیم کرد.
وی دلیل نقص در تجهیزات را افزایش بار مصرف بر روی شبکه دانست و متذکرشد: همیشه با ورود به فصل گرما به دلیل افزایش یکباره مصرف، فشار زیادی به شبکه تحمیل می شود و همین امر باعث اختلالاتی در مناطق مختلف خواهد شد.

/31221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =