معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از حضور وزیر معادن دولت سازندگی در وزارت صنعت، معدن و تجارت از «دولت در سایه» یاد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که نام محمدرضا رحیمی این روزها دوباره به خط اول رسانه ها کشیده شده، اما معاون اول رئیس جمهور فارغ از تمامی اظهارنظر ها از فشارهایی به دولت سخن می گوید و معتقد است: «هم اکنون دولت در سایه با بدترین فشارها مشغول کار است و هر کس از راه می‌رسد به دولت فحش می‌دهد.»
 او که کارنامه دولت در تمامی حوزه ها را موفقیت آمیز می خواند، با اشاره به اینکه ایران اقتصاد  هفدهم دنیا است، در مراسم افتتاح خطوط تولید دومین خودروی ملی ایران خودرو (رانا) ، تصریح کرده است:«در حال حاضر هر فردی از راه می‌رسد به دولت سیلی می‌زند و البته دولت به اقتضای مصالح ملی که مورد تاکید مقام معظم رهبر ی نیز قرار گرفته، سکوت کرده و پاسخی نمی‌دهد.»
 براساس خبری که خبرگزاری مهر از این مراسم مخابره کرده است معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به انتقادهای تندی که بر علیه وی با گفتن جمله وضع ملت خوب است، از سوی برخی رسانه‌ها صورت گرفته است، گفت: همه کسانی که در داخل با غربی‌ها همنوا بوده‌اند به انتقاد از دولت پرداختند در حالی که ما می گوییم علیرغم تحریم‌ها وضع مردم مناسب است اما ایده‌ال نیست و شایستگی ملت بهتر از این است.
رحیمی با تقدیر از حضور وزیر معادن دولت سازندگی (هاشمی رفسنجانی) در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مساله کشور آن است که در پای آن خون داده شود، چرا که ایران به خاطر انقلاب آرمان های امام و ایستادگی رهبر مورد سرزنش است و تحریم، ‌تحمیل جنگ تحمیلی و عصبانیت به اوج رسیده غرب در مقابل ایران همه و همه نشان از قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران دارد.
معاون اول رئیس جمهور یافزود: هم اکنون چنانچه مقامی از ایران برای مذاکره به کشور دیگری سفر کند، قبل از آن حتماً یک مقام آمریکایی در کشور هدف حاضر شده و برای عدم ارایه تسهیلات و خدمات به جمهوری اسلامی ایران مذاکره می‌کند و این نشان از استیصال کشورهای غربی دارد.
وی در مورد گرانی نان اظهار داشت: در همه جای دنیا گندم گران شده و ما نیز مجبور شدیم گندم را گرانتر بخریم، بنابراین اگر بخواهیم نان را با همان قیمت سابق در اختیار مردم قرار دهیم باید یارانه پرداخت کنیم در حالی که این اجازه به دولت داده نشده است.
رحیمی گفت:‌با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در بخش آرد و نان از دزدی آرد که از سوی برخی صورت می‌گرفت، رهایی یافتیم و 4 هزار میلیارد تومان یارانه نان را مستقیم به مردم پرداخت می‌کنیم.
 
وی با اشاره به ساده زیستی رئیس جمهور و برگزاری مراسمی ساده به منظور ازدواج پسرش، اظهار داشت: اگر می‌توانید فردی مثل او پیدا کنید، حتماً به ریاست جمهوری بگمارید. در این شرایط است که حتی اگر فردی با خصوصیات احمدی نژاد وجود داشته باشد، حداقل یک سال آینده را تا پایان ریاست جمهوری‌اش تحمل کنید، چرا که مبارزه با وی تامین مصالح نظام نیست. 
معاون اول رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به شیوه تولید در چین گفت: یا باید همانند چین جنس ارزان تولید کرده و کیفیت را پایین آوردیم یا باید همانند برخی برندهای معروف داخلی جنس با کیفیت به دست مردم دهیم و البته قیمت را نیز رقابتی کنیم.
رحیمی خواستار توقف استخدام در ایران خودرو شد و گفت:‌ در ایران خودرو هیچ یک از نیروهای انسانی نباید بیرون بروند و کسی نیز نباید به مجموعه اضافه شود بلکه همان مجموعه موجود باید با قدرت کالای کیفی تولید کرده و با قیمت رقابتی به دست مردم بدهند.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    5 1
    همین شما نبودی که میگفتی تو ایران فقر نیست؟در حالی که....!نگم بهتره
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    6 1
    اگر پیدا نکردیم چه کار کنیم؟ لطفاً توضیح دهید
  • نادر IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    9 1
    خوب راحتر بگو که باز دلت می خواد معاون اول ریس جمهور شوید .
  • بدون نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    داریم میگردیم ولی نیست دکتر یه دونست
  • متحیر IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    174 3
    همچین کسی رو کجا دیگه میشه پیدا کرد؟ آقای رحیمی حرفی میزنیا.
  • حمید IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    199 9
    شما ابتدا با مراجعه به محاکم قضایی از اتهامات فعلی دفاع بفرمایید بعد برای انتخابات سال بعد پیشنهاد بدهید. با سپاس
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    134 3
    رئيس جمهور هر کي که باشه متهمان بايد به پرونده هاي مفتوحشون جواب بدن
  • علی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    150 3
    معاون اول چی ؟ کسی مثل خودتون رو هم پیشنهاد میکنید ؟
  • بدون نام DE ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    188 6
    از دادگاه اختلاس بیمه چه خبر؟؟
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    109 4
    باشه حتما آقای رحیمی.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    106 5
    چشم ...
  • بدون نام IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    46 4
    ایشان تا به حال 2 بار زبان به تملق گشودند یه بار قبل پست گرفتن که گفتند اگه پیامبر دیگه ظهور کند آقای احمدی نژاده، یکیشم الان
  • حرف IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    7 62
    سه بار به اسشون رای دادم افتخارم میکنم
    • نادر IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
      9 1
      شما احتمالا جزو 95 درصدی موافق اقای حبمی هستبد. میگی نه منفی هارا نگاه کن
  • بدون نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    46 3
    چشم قربان البته حتما پیشنهاد می کنیم که ایشان یه نفر با اعتماد به نفس بالا مثل شما را هم معاون اول خودش بکنه
  • عباس IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    4 78
    آقای رحیمی آقاست. ماکه قبولش داریم و هم به او و هم برا دولت آرزوی موفقیت می کنیم.امان از تبلیغات....
  • بدون نام IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    4 0
    یک خطر بزرگ وزارت آموزش و پرورش اخیرا اعلام کرده که به‌دلیل تشکیل نشدن کلاس‌های پایه اول راهنمایی و جلوگیری از ضرر مالی احتمالی به مؤسسان مدارس غیردولتی، مدارس راهنمایی غیردولتی مستقل می‌توانند در مدارس خود دوره پیش‌دبستانی دایر کنند. آنچه مسلم است اینکه مسئولان وزارت آموزش و پرورش بدون توجه به فاصله سنی دانش‌آموزان با کودکان دوره پیش‌دبستانی چنین تصمیمی گرفته‌اند و به آسیب‌های اجتماعی این کار و پیامدهای آن توجهی نداشته‌اند
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    1 12
    دکتر اولین و آخرین است نداریم و نمی توانیم اینگونه پیدا کنیم. دکتر عزیز خسته نباشید. انشاءاله اجرت را از مالک این دنیا بگیری
  • نادر IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    2 22
    اقای رحیمی ما شما را خیلی دوست داریم
    • نادر DE ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
      6 2
      اقای رحیمی من گفتم دوست دارم ببین چند تا منفی گذاشتن . من جزو 95 درصدی هستم که شما رو دوست داره ولی نمی دونم چرا اون 5 درصد تعدادشان از من بیشتره
    • نادر IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
      11 2
      اقای رحیمی چقدر دشمن دارید . من گفتم دوست دارم این همه منفی زداند