ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم خبر داد: در بخش نان های فانتزی با توجه به انواع نان بین 15 تا 25 درصد افزایش نرخ صورت گرفته است.
محمدجواد کرمی، رییس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: وقتی قیمت گندم و آرد اصلاح شد طبیعی است که ما نیز افزایش را اعمال کنیم كه علاوه بر افزایش قیمت گندم و آرد در مواردی مثل بهبوددهنده، شکر و یا روغن که در تهیه نان های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز افزایش داشتیم.
وي افزود: طبيعي است كه ميزان اين افزايش در مناطق مختلف متفاوت است و با توجه به اينكه ما به دنبال رقابت با نان‌هاي سنتي هستيم صلاح ديديم كه قيمت نان بربري خود را كه از پرمصرف‌ترين نان‌هاي فانتزي است را افزايش ندهيم و همان 500 تومان باقي مي‌ماند و با توجه به اينكه به ماه مبارك رمضان نزديك مي شويم و مصرف اين نوع نان فانتزي افزايش مي‌يابد تعرفه آن را تغيير نداديم.
رییس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم با بيان اينكه قيمت نان باگت كه از ديگر انواع پرمصرف نان فانتزي است از 350 به 425تومان افزايش يافت ، ابراز كرد: بايد به دنبال كيفيت مناسب نان و كيفيت آن باشيم و از طرفي مشتري‌يابي و رقابت سالم را نيز در نظر داشته باشيم.
کرمی افزود: آردی که برای نان های فانتزی استفاده می کنند نسبت به نان های سنتی غنی تر است و از مرغوبیت و کیفيت بالاتری برخوردار است اما هنوز فرهنگ استفاده از نان های فانتزی در کشور جا نیافتاده است و مردم استقبال بیشتری از نان های سنتی می کنند.
قیمت هر عدد نان همبرگری325 تومان، نان باگت 425 تومان، نان ساندویج فرانسوی 325 تومان و نان بربری 500 تومان است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 220797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۵
    19 0
    با این روند در آینده نزدیک همه ی نان ها تبدیل به کالای فانتزی میشن
  • برهان IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    6 0
    گرگان نان بربری 225 تومانی شده 350 تومان بعد ایشون میگه بربری افزایش نداشتیم البته بربری اینجا وزنش خیلی کمتر از بربری تهرانه با این اوصافمستضعف باید بره بمیره همه چیزازسبدش حذف شده بود دلش بهنان خوشبود که اینم داره سر به فلک میزنه
  • هوشنگ محمدی سرشت IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    0 0
    سلام: بدینوسیله عرض میشود که یکی از نان فانتزی های خیابان حکمت نرسیده به چهارراه چیذر امروز دوشنبه مورخ 16 تیرماه 1393 یکعدد نان بربری فانتزی گنچدی را با من مبلغ 12هزارتومان حساب کرد آیا این قیمتی است که اتحادیه برایشان درنطر گرفته اند یا خیر. خواهشمنداست اینجانب را مطلع فرمایید قبلا از شما متشگرم