مهدی ترابی بازیکن تراکتورسازی خطاب به مسئولین گفت: موضعی بگیرید که در لیست ترور آمریکا قرار بگیرید! منبع: صداوسیما

265 33

کد مطلب 2215645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    44 3
    از فوتبالیست و ورزشکار جماعت چه توقعی دارید؟ کل هنر طرف لگد زدن به توپ و دویدنه
  • ناشناس IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    65 2
    یه کمپین درخواست ارسال مهدی ترابی و طرفداران جنگ به خلیج فارس راه بندازین
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    68 1
    تو پیرهن تیمی که توش اعتبار پیدا کردی رو به هزار تومن بیشتر میفروشی بعد راجع‌به مسئولین بیانیه میدی
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    41 2
    چون فرزند شهیده، قرار کیست هر چرت و پرتی میگه مورد توجه قرار بگیرد
  • ایرانی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    35 1
    ای بابا می خواهی بری جام جهانی؟! می خواهی تو لیست قرار بگیری؟!
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    48 0
    تاریخ تو را هم قضاوت خواهد کرد
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    17 0
    آمین
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    29 0
    تو به فوتبال برس سیاست را به اهلش،بسپار
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    46 0
    مبلغ قراردادت رو به مردم نشون بده
  • شهیدی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۷
    3 24
    احسنت
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    1 0
    باز این پیراهنش رو زد بالا.
  • امیر IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
    1 0
    این فوتبالیست ها سوادشون آخرین پست اینستاگرامی هستش که خوندن. بی سوادی و بی عقلی موج میزند

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین