خبرگزاری فارس:

گفت‌وگوی مرتضی حیدری با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه روز پنجشنبه ـ هشتم تیر‌ماه ـ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، در این مصاحبه یک ساعته «بشار اسد» در مقابل مرتضی حیدری مجری برنامه به مسائلی همچون بحران سوریه و دخالت‌های بیگانگان، خطر رژیم صیونیستی، مقاومت و طرح کوفی عنان و در نهایت بیداری اسلامی پاسخ خواهد داد.

بشار اسد دومین شخصیت سیاسی منطقه است که در برنامه فراسو در مقابل دوربین شبکه چهار به بیان دیدگاه‌ها و عقاید خود درباره‌ راه‌های برون‌رفت از بحران سوریه به عنوان مهمترین مساله روز جهان می‌پردازد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان هفته‌ گذشته در این شبکه در یک برنامه تلویزیونی نکات بسیار مهمی درباره‌ لبنان و تحولات منطقه‌ بیان کرد.

برنامه «فراسو» یک برنامه گفت‌وگو محور است که قصد دارد برای نخستین بار گفت‌وگوهای مفصلی را با 52 شخصیت های مطرح جهان ترتیب دهد.این برنامه به دنبال گفت‌وگوی ساده اما صریح با شخصیت‌های نام آشنا، صاحب نظر و تأثیرگذار در عرصه­ی بین­المللی و بررسی دیدگاه­های آنها در مورد مسایل جهان است. البته رویکرد این برنامه تنها سیاسی نبوده و به شخصیت‌های تأثیرگذار در حوزه­‌های دیگر نظیر علم و فناوری، ادبیات، هنر و سینما و حتی ورزش نیز خواهد پرداخت.

بشار اسد قرار است در گفت‌وگوی تلویزیونی پنج شنبه خود مطالب و ناگفته­‌هایی که تا قبل از این گفته نشده به مخاطبان ارائه کند.

«فراسو» به تهیه‌کنندگی امیر فکری کاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار سیما است و پنجشنبه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    24 3
    اگرتاان موقع رییس چمهورباشه اگرم بود بهتره امار کشته های سوریه رابا خدبیاورد
    • ایرانی IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۷
      2 2
      بله اگرآمارافرادی روکه بدست افرادمسلح مخالف وباسلاح ها وپول های قطری کشته شدندروهم بیاره بدنیست اونوقت خیلی چیزا روشن می شه
  • بدون نام CH ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
    14 3
    حتما ميخوان افكار عمومي رو آماده كنند كه در صورت جنگ ايران هم وارد جنگ بشه.
  • ایرانی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
    3 9
    بشار اسد تنها حاکم شجاع عرب که در برابر اسرائیل زانونزد لعنت خدابر حکام بزدل عرب وترکیه خاندان اسد همواره حامی شیعیان بوده اند برای دفاع ازاو آماده ایم