به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ماکسیم دیکویپر، مدافع چپ تیم ملی بلژیک، پس از تساوی مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۲۶، با چهرهای کاملاً ناراحت از زمین خارج شد و در گفتوگویی کوتاه، حسرت از دست رفتن موقعیتهایش را پنهان نکرد؛ جایی که عملکرد دروازهبان ایران را عامل اصلی ناکامی تیمش در کسب پیروزی دانست.دیکویپر در صحبتهایش تأکید کرد: «من واقعاً با یک حس خیلی بد اینجا ایستادهام. ما شایسته پیروزی بودیم و موقعیتهای کافی برای بردن بازی داشتیم، خود من هم چند فرصت خوب داشتم.»او که در طول مسابقه یکی از خطرناکترین بازیکنان بلژیک روی دروازه ایران بود، از ناتوانی در تبدیل موقعیتها به گل ابراز ناراحتی کرد و گفت: «فقط باید گل میزدم. اگر یکی از آن موقعیتها وارد دروازه میشد، فکر میکنم بعدش حداقل دو یا سه گل دیگر هم میزدیم.»مدافع بلژیک در ادامه با اشاره به عملکرد درخشان دروازهبان ایران افزود: «امروز از آن روزهایی بود که دروازهبان هر چیزی را که به سمتش میآمد مهار میکرد. با این حال، موقعیتهایی که داشتیم واقعاً کافی بود.»
او همچنین در توضیح ناکامیاش در گلزنی گفت: «نمیدانم چرا گل نزدیم. خودم هم همین سؤال را از خودم میپرسم. باور کنید عمداً این کار را نمیکنم!»دیکویپر در پایان با لحنی صادقانه تأکید کرد: «من فقط میخواهم توپ را گل کنم. نکته مثبت این است که در موقعیت درست قرار میگیرم، اما در نهایت توپ باید وارد دروازه شود؛ این تنها چیزی است که اهمیت دارد.»در نهایت، او نمایش دروازهبان ایران را یکی از عوامل اصلی بسته ماندن دروازه دانست؛ شبی که بلژیک با وجود خلق موقعیتهای متعدد، بدون گل زمین را ترک کرد و حسرت پیروزی را با خود برد.
257 251







نظر شما