به گزارش خبرآنلاین،قدرت اله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان، با اعلام بالا بودن شدت اشعه ماوراء بنفش خورشید در روزهای جاری و افزایش آن در روزهای آینده اظهار داشت: بنابر اعلام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین و بر اساس اندازه گیری های دقیق، میزان پرتو فرابنفش در جو استان، از حد عادی بالاتر است و در روزهای آینده نیز بیشتر خواهد شد.
ایرنا در خبری نوشت:مهدیخانی افزود: برخورد مستقیم این اشعه با بدن موجب ایجاد ناراحتی های چشمی، انواع بیماریهای پوستی، سرطان و پیری زود رس می شود،لذا مقتضی است، در ساعاتی از روز که تابش آفتاب مستقیم و شدید است از ساعت ۹صبح تا ۵ بعدازظهر، فعالیت ها در سایه و اماکن بسته انجام شود و از وسایل حفاظتی مانند کلاه، عینک آفتابی و کرم های ضد آفتاب استفاده شود.
۲۳۳۲۱۷







نظر شما