یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی در دهه ۷۰ شمسی بدون هیچ شک و تردیدی رضا شاهرودی بود. فوتبالیستی که البته علاوه بر بد اقبالی، یک مقدار هم جوانی کرد و قطعاً اگر زمان به عقب برگردد، بخشی از رفتارهای دهه ۷۰ خود را به شکل دیگری مدیریت می‌کرد.

264 33

کد مطلب 2237699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =