با علنی شدن دوباره جلسه امروز مجلس، اعلام شد که اعتراض به اعتبارنامه فتح​الله حسینی و سید مهدی موسوی​نژاد در جلسه غیرعلنی بررسی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسن ابوترابی​فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه ظهر امروز را بر عهده داشت، در ابتدای جلسه اعلام کرد که در بررسی اعتبارنامه موسوی​نژاد نماینده دشتستان، الیاس نادران و احمد توکلی در مخالفت با وی نطق کرده و او از خودش دفاع کرده است. در بررسی اعتبارنامه حسینی نماینده قصرشیرین نیز توکلی اعتراضاتش را عنوان کرده و یکی از نمایندگان – که نایب رئیس مجلس نام وی را از تریبون علنی اعلام نکرد- هم از او دفاع کرده است.
او در قرائت آرای اعتبارنامه موسوی نژاد گفت که از 206 رای نمایندگان حاضر در جلسه امروز مجلس، نماینده دشتستان با 189 رای موافق، 11 رای مخالف و 11 رای ممتنع به تصویب رسیده است.
فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین نیز از میان 199 رای ارائه شده نمایندگان، 179 رای موافق، 11 رای کبود و 9 رای زرد را کسب کرد و اعتبارنامه​اش به تصویب رسید.
گفتنی است در رای گیری برای اعتبارنامه نماینده بیله​سوار و پارس آباد، حبیب​الله برومند نیز در جلسه امروز مجلس از 240 رای، 136 رای موافق و 80 رای کبود و 24 رای زرد کسب کرده بود و به این ترتیب اعتبارنامه​اش به تصویب مجلس رسید.
اگرچه به نظر می رسید که اعتبارنامه احمد توکلی و الیاس نادران نمایندگان تهران همچنان در نوبت بررسی باشد اما نایب رئیس مجلس اعلام کرد که معترضین به اعتبارنامه نادران، اعتراضشان را پس گرفتند. از این رو اعتبارنامه وی مصوب اعلام شد. با این حال اعتبارنامه احمد توکلی همچنان بلاتکلیف است و در جلسه بعدی مجلس بررسی خواهد شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =