به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجانغربی، علیرضا واحدی نیکبخت که بعد از چند مدت بدون تیم بودن، ۲۳ خرداد به عنوان سرمربی تیم دسته چهارمی هور اسپور ارومیه انتخاب شده بود ( اینجا ) بعد از گرفتن نتیجه ضعیف با این تیم به یکباره از نماینده ارومیه جدا و دوباره به عنوان سرمربی تیم شادکام مشهد انتخاب و به شهرش بازگشت.
نیکبخت همراه با تیم هور اسپور که یکی از سه مدعی صعود بود ۲ بر یک به تیم رعد مهدیه تبریز باخت تا شانس این تیم برای صعود به حداقل برسد.
پیش از این، نیکبخت ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ به عنوان سرمربی شادکام انتخاب شده بود که ۸ خرداد ۱۴۰۳ از این تیم کنار گذاشته شد.
48








نظر شما