سرویس آتش‌نشانی جنگل‌ها و مراتع آمریکا اعلام کرد که سه آتش‌نشان روز گذشته در جریان عملیات مهار آتش‌سوزی‌های «نولز» و «گور» در مرز ایالت‌های کلرادو و یوتا جان خود را از دست دادند. این سازمان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که دو نفر دیگر از اعضای تیم آتش‌نشانی نیز هنگام انجام مأموریت مجروح شده و برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان منتقل شده‌اند. منبع: تسنیم

265 33

کد مطلب 2239172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

آخرین اخبار