انتشارات نسل نو اندیش چاپ جدید دو کتاب پرفروش خود « 911 راز زیبایی » و «انتخاب جنسیت، پسر یا دختر » را همراه با کتاب تازه خود «آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری» روانه بازار نشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، چاپ شانزدهم « 911 راز زیبایی» نوشته دایان آیرونز با ترجمه فریبا جعفری نمینی و قیمت 8500 تومان روانه بازار نشر شده است؛ کتابی که به اعتقاد ناشر، یک راهنمای کامل برای به دست آوردن ظاهری فوق العاده در هر سن و با هر بودجه است و در سه شاخه زیبایی شخصی، پوست و بهداشت تدوین و منتشر شده است. از این کتاب نه تنها برای حل مشکلات خاص خود، بلکه جهت بالاتر بردن کیفیت مراقبتهای بهداشتی که در طول روز به عمل می آورید و جذاب نمودن هر چه بیشتر چهره تان بهره بگیرید.


در ابتدای کتاب تاکید شده است که اصلاح طرز تفکر، مهمترین، ارزان ترین و موثرترین راز زیبایی است. تغییر نحوه نگرش، سریع ترین راه حلی است که می شناسیم. تغییر نحوه تفکر از خرید هر محصول آرایشی مهم تر است...سریع ترین روش برای اصلاح نحوه تفکر، مشاهده انعکاس واقعیت وجود شماست. زنانی که اعتماد به نفس ندارند اغلب از آینه چون طاعون فرار می کنند. آنها به هیچ روی مایل نیستند به آینه نگاه کنند.

 

«نحوه نگرش به خود را تغییر دهید، زیبا زندگی کنید، مراقبت از دست ها و ناخن ها، توصیه هایی خودمانی، سبک شناسی، در کارتان بدرخشید» عناوین برخی فصل های این کتاب پرفروش و پرمخاطب است.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«آیا می دانید کلئوپاترا، مشهورترین زن زیبای جهان هر روز دو عدد خیار را درون رود نیل قرار می داد تا خنک و با طراوت گردند. او از حلقه های خیار برای زیبا نمودن پوست خود بهره می گرفت. کلئوپاترا حلقه های خیار را بر روی تمام قسمت های پوست بدن خود می مالید. خیار حاوی هورمون های ضد چروک است و پی اچ آن 5/5 می باشد، یعنی همان پی اچ پوست. از خیار برای پاک کردن منافذ پوست و سفت کردن آن استفاده کنید. پوست خود را با حلقه های خیار ماساژ دهید و سپس آن را چرب کنید.»

 

 

بر اساس این گزارش، نسل نواندیش همچنین کتاب «انتخاب جنسیت، پسر یا دختر؟» نوشته طاهره مختاریان را نیز برای پنجمین بار روانه بازار نشر کرد تا مخاطبان خاص این کتاب را پاسخی باشد برای سوالی که خیلی ها به دنبال پاسخ آن هستند. این کتاب خواندنی نیز با قیمت 6400 تومان منتشر شده است. «تولید مثل و جنسیت فرزند، حاملگی و مراقبت های مربوطه، تغییرات بدن در دوران بارداری، مشکلات موجود در دوران بارداری، مراقبت های کلینیکال در زن باردار، تغذیه در زنان باردار، مراقبت های بارداری، مصرف دارو در دوران بارداری و ...» از جمله موضوعاتی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
 

 

همچنین کتاب «آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری» با زیر عنوان هفت کلید طلایی کاهش وزن، تازه ترین کتاب این ناشر در حوزه سلامت و تغذیه محسوب می شود که نوشته دکتر فیلیپ مک گراو با ترجمه گیتی شهیدی است. این کتاب که با قیمت 9300 تومان منتشر شده راه های اصلی و اساسی کاهش وزن را بازگو کرده است. ناشر درباره این کتاب می نویسد: «باید تصمیمی بگیرید! دکتر فیلیپ کتاب کاهش وزن را با این کلمات شروع می‌کند: اگر جزو میلیون ها نفر از کسانی هستید که رژیم های مختلف را یکی پس از دیگری امتحان کرده و با شکست مواجه شده اند، بدانید که روی صحبت او با شماست. دکتر فیلیپ در مورد تصمیمی که باید اتخاذ کنید تا آن تغییر را ایجاد کنید، صحبت می‌کند. بدون شک می‌دانید که این رژیم های ناخواسته قرار نیست دائمی باشند و باید فکری جدی در مورد کنترل وزن و زندگی خود بکنید.»
 

ناشر معتقد است: کتاب آخرین راه حل چاقی و کاهش وزن، حاصل بیش از 30 سال کار با بیماران مبتلا به چاقی و اضافه وزن است که به شما تسلطی را هدیه می کند که منتظر آن بودید. همچنین روش عملکرد و تفکر شما را در مورد غذا، کاهش وزن و در نهایت خودتان را تغییر می دهد. در این روش و کتاب خاص، دکتر فیلیپ طرحی عملی ارائه می دهد که نتایجی فوری را در پی می آورد که تا پایان عمر ادامه دارند. می توانید دیگر شمردن کالری ها، کربوهیدرات ها و چربی های خود را کنار بگذارید.

 


«برای همیشه درها را به روی چاقی ببیندید، هفت کلید جادویی برای رسیدن به کاهش وزن پایدار، بینش ها و نگرش های قدرتمند» از جمله عناوین بخش های مختلف این کتاب محسوب می شوند.

 

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.


6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =