مهر نوشت:

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جاری قصد داریم علاوه بر افزایش مبلغ، سطح خدمات بیمه تکمیلی را نیز افزایش دهیم.
علی اکبر خبازها افزود: سال گذشته با بیمه دی برای استفاده بازنشستگان از خدمات درمانی و بستری قرارداد منعقد شد و امسال نیز به احتمال زیاد با همین بیمه قرارداد خواهیم بست.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بیشتر به بازنشستگان باید مبلغ بیشتری نیز از حقوق آنان کسر شود، تاکید کرد: سال گذشته ماهانه 6 هزار و 700 تومان از حقوق بازنشستگان کسر می شد و متناسب با این مبلغ نیز بازنشستگان از خدمات درمانی بهره مند می شدند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان از خدمات ارائه شده توسط بیمه رضایت کامل نداشتند به همین دلیل در سال جاری قصدداریم در قرار داد با بیمه تکمیلی خدمات بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

به گفته خبازها، طبیعتا با افزایش خدمات، مبلغ بیشتری نیز از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد که البته بزودی میزان آن اعلام می شود.

وی اظهار داشت: پس از بررسی شرایط بیمه تکمیلی، به بازنشستگان اعلام می کنیم تا در صورت تمایل از این خدمات بهره مند شوند.

خبازها با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و 500 هزار بازنشسته در سراسر کشور تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می کنند، افزود: جزئیات و نرخ جدید بیمه تکمیلی در آینده نزدیک به بازنشستگان اطلاع رسانی خواهد شد.
47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 225130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیلا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    10 0
    دولتمردان خسته نباشند!!! هنوز اضافه حقوقی دست ما نیومده براش نقشه کشیدند! هرسال همینطوری بود، یعنی اگه 80 هزارتومن حقوقا اضافه بشه آخرش 20 هزار تومن می مونه، از اینهمه تلاش برای توجه به معیشت بازنشستگان تشکر می کنیم....
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    2 0
    من نمی دونم آقای خبازها یار و یاور همکارانش است یا شریک بیمه دی ! یک سوال دارم؟ چرا صندوق آینده ساز که مربوط به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است و ما وقتی استخدام شدیم بدلخواه خودمان میتونستیم از این دو صندوق یکی را انتخاب کنیم برای بازشستگی ، در مورد بیمه تکمیلی بازنشستگانش با بیمه پارسیان قرار داد بسته برای حداقل 2100 نفر عضو تا سقف هزینه خدمات 7 میلیون تومان که از بازنشسته خودش 3500 تومان از حقوقشون کسر میکند.اما کانون بازنشستگان تامین اجتماعی با یک و نیم میلیون عضو رفته با بیمه دی قرار بسته با ارائه خدمات کمتر از بیمه پارسیان یا حداکثر در همان حد با ماهی 6700 تومان از حقوق بازنشسته تامین اجتماعی کسر میکند!؟ چرا 3200 تومان ما بیشتر پرداخت میکنیم و خدمات کمتری دریافت میکنیم ؟؟؟
  • ابوالحسن دهقانی منش IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 1
    سالهای قبل ازپنجم هرماه حقوق مابازنشستگان تامین اجتماعی 25روز جلو ترپرداخت میشد به بهانه شلوغی دربانکها بترتیب حروف الفبا تابیست وپنجم نوبت بندی شد ولی حالا که اکثربازنشستگان رفاه کارت دارند مانند سایر حقوق بگیران نوبت بندی راملغی نمایید
    • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
      1 1
      خب عزیز برادر اگر ملغی کنند که حقوق این ماه شما را آخر ماه پرداخت خواهند کرد نه اول یا بین ماه جاری ! من اینو به شما نوید میدهم و مطمئن باش در صورت حذف نوبت بندی حقوق آخر هر ماه پرداخت خواهد شد.
  • زهرا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    3 0
    از طلابودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید !!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    1 0
    یعنی ایشون تنها شخصیه که باید از حقوق بازنشسته ها دفاع کنه؟؟؟!!! شما برو ببین بیمه تکمیلی بازنشستگان دیگه چجوریه...
  • بدون نام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
    4 0
    واقعا باعث شرمساریه پدر من بعد از سی سال بازنشسته شده بخاطر یک مورد اورژانسی مجبور شدیم ببریمشون بیمارستان خصوصی بدلیل سهل انگاری پزشکا رفتن آی سی یو بعد از یک ماه که مرخص شدن سی میلیون تومن هزینه بیمارستان شد اما بیمه دی فقط سه میلیونشو پرداخت کرد آخه این انصافه این چه بیمه ای برای قشر بازنشته که تازه بیماریهاشون در سنین کهولت شروع میشه با این هزینه های سرسام آور
  • م-ر NL ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۴
    0 0
    دست مريزاد اگر من و امثال من هر ماه كليه از حقوقمان را بابت بيمه پرداخت نميكرديم الان شما كجا بوديد توي دهاتتان داشتيد بيل ميزديد اي صد حيف اگر اين 30 سال پول بيمه ها را توي بانك گذاشته بوديم الان يك پول قلمبه داشتيم و احتياجي نداشتيم كه براي يك عمل اورژانسي كه 3و نيم ميليون تومان خرج كرديم 300 تومان بگيريم حتي به قوانين خود هم احترام نميگذاريد ما هنوز زنده ايم نمرديم بازنشسته شديم !!!!!!!!!!!!! نوبت شما آقايان هم ميرسد خيلي دير نيست
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا بفرمائید افزایش حقوق سال نود و یک چند درصد است . تا کی پرداخت میشود
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
    0 0
    کی گفته ماهی 6هزارو700تومان کم میکنند کانون بازنشستگی بابلسر با بیمه دانا قرار دادبسته که لطف میکنن و ماهی 12هزار تومان برای سرپرست و9هزار تومن برای افراد تحت تکفل کم میکنند حالا هم که این نوید رو دادن مبارک است انشاا...