رییس جمهور با بیان اینکه خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است، گفت: اسلام یک دین جهانی است و خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در اجلاس بین المللی زنان بیداری اسلامی که امروز سه شنبه در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد، با بیان اینکه ضرورت اصلاح جهان، بیداری انسان‌ها است، افزود: ‌تمام پیامبران اولی‌العزم آمده‌اند تا جهان را اصلاح کنند. عزیزان من اسلام یک دین جهانی است و خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است. خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است. حضرت ابراهیم(ع) منادی اسلام بود، حضرت موسی و حضرت عیسی نیز منادی دین اسلام بودند.
رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند یک دین بیشتر نفرستاده است و آن اسلام است، پیامبر عزیز ما متعلق به تمام جهان است که پیامبر خاتم است. ایشان پیامبر مردم آمریکا، اروپا و آسیا نیز است. پیامبر بودایی‌ها نیز است و آمده است تا همه را نجات دهد.
اهم سخنان رییس جمهور به نقل از مهر را در ادامه بخوانید: 
-         نظام توسعه برای تسلط بر ملت ها، ابتدا نظام ارزشی آنها را تغییر می دهد، در نظام غرب خودبرتر بینی، استفاده از حداکثر لذت های فردی و قدرت ارزش است اما در نظام اسلامی محبت و مهرورزی ارزش است. بنابراین جهان غرب با تغییر نظام ارزشی به دنبال تسلط بر دیگر ملت های دنیاست.
-         در تحولات اجتماعی نقش زنان مهمتر و اثرگذارتر و ماندگارتر از مردان است. در هر جامعه ای که زنان بیدار شدند آن جامعه بلافاصله دچار تحول شد بنابراین ماموریت سنگینی بر دوش زنان مسلمان است.
-         نوک تیز سلاح ما باید علیه نظام سلطه باشد، چرا که عامل سلطه دیکتاتورها بر منطقه و جهان رژیم صهیونیستی است و تا زمانی که رژیم صهیونیستی برقرار باشد نظام سلطه باقیست و ملت ها روی خوش نخواهند دید. ولی باید مطمئن باشیم که نظام سلطه و آمریکا رفتنی است. رژیم صهیونیستی رفتی است و خداوند عدالت را برقرار خواهد ساخت. 
-         استعمار در زمان برده داری خیلی آشکار بود اما امروز مستکبران با شعار حقوق بشر، دفاع از ملت‌ها و با وعده یک زندگی برتر و پیشرفت سلطه خود را تحمیل می‌کنند. 
-         زشت‌ترین وجوه خفقان و دیکتاتوری در آمریکا حاکم است،‌ همه خیال می‌کنند مردم اروپا و آمریکا آزادند. در حالی که زشت‌ترین نوع خفقان و دیکتاتوری در آمریکاست چرا که یک گروه فاسد سرمایه‌دار صهیونیست در پشت صحنه بر 300 میلیون مردم آمریکا و سایر دولت‌های جهان حکمرانی می‌کند.کجا مردم آمریکا آزادی دارند؟ آنها هرگز نتوانستند رئیس جمهورشان را خودشان انتخاب کنند و رئیس جمهور آنان توسط همین گروه فاسد انتخاب می‌شود. 
-         زمانی که می خواهند خاورمیانه را اشغال کنند و سیاست نفت را در اختیار خودشان بگیرند یک چهره وحشی و خشن مانند رئیس جمهور قبلی (بوش) را رئیس جمهور می‌کنند که بیاید به افغانستان وعراق حمله کند و یک میلیون انسان بی‌گناه را بکشد اما زمانی که با مقاومت ملت ها مواجه می‌شود و چهره آمریکا مخدوش می‌شود و راه برای سلطه سرمایه مسدود می‌شود تصمیم می‌گیرند برای تعویض چهره خود شخص دیگری را روی کار بیاورند اما سیاست‌ها همان است. بنابراین بر اساس نوع معادلات جهانی رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند.
 -         دیکتاتورهای دیروز و امروز جهان تحت حمایت کسانی است که شعارهای حقوق بشر و آزادی سر می‌دهند، این وضع باید عوض شود و ما نیازمند تحول هستیم و باید تغییرات اساسی در جهان اتفاق بیافتد.
 
-         سازمان ملل می‌تواند در ایجاد تغییرات اساسی در جهان موثر باشد اما امروز سازمان ملل دست کیست؟ چه کسانی آن را اداره می کنند؟ شورای امنیت را چه کسی اداره می‌کند؟ تا یک کشوری می‌آید زنجیرهای استکبار را پاره کند و می خواهد استقلال خودش را حفظ کند تمام ساختارهای بین‌المللی برعلیه آن بسیج می‌‌شوند.پس چگونه باید این تغییر و تحول اساسی در جهان انجام شود لازمه این تغییر و تحول بیداری انسان‌ها است. تا انسان ها بیدار نشوند هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود. 
-         دردوران استعمار یک بار مسلمانان بر علیه مستکبران انقلاب کردند اما آنان ظاهر خود را عوض کردند و با چهره‌ای متفاوت به سلطه گری ادامه دادند که امروز دوباره بیداری مجدد شکل گرفته است لذا باید حواسمان باشد که نوک تیز ما علیه رژیم صهیونیستی باشد تا نظام سلطه فروریزد چرا که عامل سلطه دیکتاتورها در منطقه و جهان رژیم صهیونیستی است و تا زمانی که این رژیم روی کار باشد ملت‌ها روی خوش نخواهند دید.
-         اگر انسان‌ها اراده کنند برای مبارزه با ظلم خداوند برای آنان پیامبری از جنس پیامبران و از جنس پاکی و عدالت خواهد فرستاد. خداوند فرموده است فرزندی از فرزندان پیامبر(ص) اسلام زمانی که ملت ها برای عدالت اراده کنند به همراه حضرت عیسی(ع)‌ خواهد فرستاد.
 /29220
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 227072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    این به معنی نفی پیامبران اولولعزم نیست؟ این به معنی نفی مکاتب الهی که در قرآن ما هم به آن اشاره شده نیست؟
    • بدون نام IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      ان الدين عند اللّه الاسلام و ما اختلف الذين اوتوا الكتاب الا من بعد ما جاءهم العلم بغيا بينهم و من يكفر بايات اللّه فان اللّه سريع الحساب . آیه 19 سوره ی مبارکه ی آل عمران در این آیه خداوند میفرماید که همانا دين نزد خدا تنها اسلام است، و اهل كتاب در آن اختلاف نكردند مگر بعد از آنكه به حقانيت آن يقين داشتند و خصومتى كه در بين خود داشتند . بنابراین این سری صحبتهای محمود احمدی نژاد با قرآن تعارضی ندارد بعثت پیامبران مختلف سیر تکاملی آنها در ادامه ی یکدیگر بود که با تکامل این روند, دین اسلام آشکار شد و تنها دین مورد قبول نزد باری تعالی نام گرفت. درواقع ادیان ابراهیمی قبلی مقدمه ایی بر ظهور دین مبین اسلام بودند.
    • ali IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      لطفا علمتان را زیاد کنید و بدانید که اسلام به معنی تسلیم بودن در پیشگاه خداوند است و تمام انبیا و اوصیا تماما اسلام را پیاده می کردند و تنها در قرآن که خداوند حفظش میکند مقام واقعی انبیا را بیان نموده خواهشن علمی و دینی حرف بزنیم تا عوام گمراه نشوند
    • بدون نام IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      4 20
      دین اسلام از دیدگاه قران با شریعت اسلام متفاوت است. بحث تکمیلی را از آقای جوادی آملی پیگیری کنید.
  • علي IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    خداوند دینی به نام مسیحیت و یهودیت نفرستاده است ! اين حرف تفرقه بين اديان الهي نيست؟!
    • بدون نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      وقتی اسلام اومده خداوند ختم کلام کرد که دیگه اخرین پیامبرش رو فرستاد و کامل شدن دینش که اسلامه دیگه دینی به نام یهود و مسیحیت تموم البته کاش همون دین ها هم بودند
    • بدون نام IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      21 4
      خب بله درسته که با اومدن اسلام ،دین نزد خدا اسلامه و پرونده بقیه بسته است.اما بازم خدا دین یهودیت و مسیحیت رو نفرستاده؟!
  • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    .قطعا رهبران مسیحیت و یهود در فکر پاسخ گویی بر خواهند آمد
    • بدون نام CY ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      33 2
      شر انکار هولوکاست کم بود حالا مسیحیان و یحودیان هم اومد روش!
  • بدون نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    هردم از این باغ بری می رسد امام علی حتی دین زرتشت را از ادیان الهی دانست حالا ما دین پیامبران الهی را نفی می کنیم
  • حسین IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    اون فضلایی که نظر میدن اولا نمیدونن دین وشریعت چیه. دوما فکر کنین همین الان حضرت موسی یا عیسی به جامعه ما بیان. به نظرتون میرن کلیسا و کنیثه؟ نخیر مطمئنا میرن مسجد. نظر رییس جمهور اینه حالا شما هی فرافکنی کنید. اتفاقا حرفای رییس جمهور پر از احترام به پیامبرانه. در جهت رفع اختلاف با ادیانه نه ایجاد اختلاف.
    • میر DE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      حسین جان به دیگران و نظراتشون احترام بگزار حتی اگر با نظرشون مخالف باشی متاسفانه مسئولین نظام ما هم مثل شما هرکسی مخالف نظرشون باشه به اونها برچسب می زنند
    • بدون نام JO ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      نمیشه ایشان به رفع مسائل مهمتر و اولیه زندگی مردم مثل اقتصاد، اشتغال و امنیت بپردازند و مسائلی که اصولا در حوزه دين است را به علما و مراجع بسپارند؟
    • رها CA ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      جناب حسین ، شما سخنگوی حضرت موسی هستی یا حضرت عیسی ؟ از کجا مطمئنی اگر الان آنها میامدند میرفتن مسجد ؟ رفتم به در صومعه‌ی عابد و زاهد دیدم همه را پیش رخت، راکع و ساجد در میکده، رهبانم و در صومعه، عابد گه معتکف دیرم و گه ساکن مسجد یعنی که تو را می‌طلبم خانه به خانه هر در که زنم،صاحب آن خانه تویی تو هر جا که روم،پرتو کاشانه تویی تو در میکده و دیر که جانانه تویی تو مقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو مقصود تویی، کعبه و بتخانه بهانه
    • حقیقت گو IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      "میر" جان!!!! حسین به کی برچسب زده؟!!!! من که هر چی کامنتش رو خوندم برچسبی ندیدم!!! دوما نشانه ای از "بی احترامی" به نظرات دیگران در کامنت ایشون مشاهده نمیشه. حالا یکی نظر بده دو دوتا میشه 10 تا و دیگری به این نظر ایراد بگیره که بهش نمیگن "بی احترامی"!!!!!
    • بدون نام JO ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      27 31
      خبر جان چرا کامنت رو ویرایش میکنی؟!!! کامنت من حاوی هیچ توهینی نبود فقط شما به میل خودت تغییرش دادی. منتشر که نمی کنی ولی خودت یکم فکر کن. ممنون
  • م ن US ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    420 9
    پس چرا نام اين دو دين در قرآن آمده؟
  • بدون نام IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    ياد نيايش دكتر علي شريعتي به خير
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    611 8
    امروز گزارش تکان دهنده ای از کباب پوست مرغ در خبر خواندم .به جای صرف هزینه های گزاف میلیاردی برای از این دست اجلاس ها کمی به فکر این دست مردم باشید.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    پس دین اجدادی ما که زرتشتی بوده چی؟
  • بدون نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    پس این "یهود و نصارا " که در قرآن مجید آمده است یعنی چه؟
    • حقیقت گو IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      کسی نگفته پدیده ای به نام مسیحیت یا یهودیت در دنیا وجود نداره بالاخره هر چیزی توی این دنیا یک اسمی داره و قرآن همانطور که به "کافران"، "مشرکان"، "مسلمانان"، "ایرانیان"، "اهل بهشت و جهنم" و .... اشاره کرده به "یهودیت" و سایر ادیان هم اشاره کرده!!! اصلا نمی فهمم چرا وقتی خود قرآن میگه "ان الدین عند الله الاسلام"، چرا اینقدر بحث می کنیم. اگر کلام قرآن رو قبول نداریم یک بحث دیگه ای است این به معنی اون نیست که توی این دنیا مسیحی و یهودی وجود نداره، بلکه به این معنی است که معیار دین در نزد خداوند اسلام است، حالا هر بخشی از دین های قبل از اسلام که با اون مطابقت داشته باشند در نزد خداوند هم قبول هستند، وگرنه سایر چیزها که در این دین ها وارد شده جزء تعالیم الهی نیست
  • سیامک IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    دوستان قبل از اینکه در هر موردی نظر مخالف بدهند کمی قرآن بخوانند بد نیست ان الدين عند اللّه الاسلام(آل عمران-19) همانا دين نزد خدا تنها اسلام است
    • میر DE ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      238 8
      سیامک جان برو و قران رو درست بخون آيه 62 سوره بقره مي‌فرمايد: "در حقيقت كسانى كه به اسلام‌ ايمان آورده و كسانى كه يهودى شده‌اند و ترسايان و صابئان‌، هر كس به خدا و روز بازپسين ايمان داشت و كار شايسته كرد، پس اجرشان را پيش پروردگارشان خواهند داشت و نه بيمى بر آنان است و نه اندوهناك خواهند شد."
    • بدون نام GB ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      قبول که دین نهایی اسلامه ولی یهود و مسیحیت هم دینه و برای تربیت و هدایته ...حالا اگر پیروانش به دستورات الهی عمل نکنن اون بحثش جداست
    • بدون نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      تشکر سیامک جان اصلا دینی به نام یهود و مسیحیت جهانی نیست دوما اینقدر تحریف شده
    • بدون نام IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      162 3
      نه.ابدا نظر شما درست نیست دوست عزیز. تقریبا در همگی تفاسیر منظور از (اسلام) در آیه ی شریفه دین اسلام نیست و به معنای کلی تسلیم شدن است ویک اسم خاص نیست و یکی از بهترین برهانهای آن این است که در خود قرآن حضرت ابراهیم را به عنوان یک مسلمان آورده است(البته باز هم نه به عنوان یک اسم خاص)
    • نسیم IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      95 5
      نمی دانم چرا بعضی دروغ را در روز روشن می گویند. در بین نظرات چند بار از آیه ی شریفه ی: ان الدين عند اللّه الاسلام(آل عمران-19) استفاده شده و آنرا چنین معنی کرده اند: همانا دين نزد خدا تنها اسلام است. در صورتی که در معنی این آیه کلمه ی «تنها» وجود ندارد و در این آیه گفته نشده که تنها دین اسلام است. بلکه اشاره شده که دین نهایی و کاملتر اسلام است. در جای جای قرآن و احادیث صدها بار حضرت موسی و عیسی را پیامبران الهی و صاحب کتاب معرفی کرده اند. حالا صحبتهای آقای احمدی نژاد جز تفرقه افکنی و بالا بردن تشنجات بین المللی چه حاصلی دارد؟ چرا مراجع سکوت کرده اند؟ این زیر سوال بردن مستقیم قرآن است.
    • سیامک-پاسخ به میر IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      7 112
      آیا این اجر شامل حال همه يهودیان و ترسايان و صابئان‌ میشود؟وقتی خدا دین اکمل و اتمم را میفرستد و حجت را تمام میکند دیگر ادیان گذشته وجود خارجی ندارند که پاداشی برای کسانی که هنوز بر آن دین پایدارند تعلق بگیرد،این پاداشها برای آن کسانی است که قبل از آمدن اسلام بر آن دین بوده اند و از دنیا رفته اند و یا زنده ماندند و اسلام آوردند-پاداش به یهودیانی که بعد از آمدن مسیح به وی نپیوستند داده میشود؟به مسیحیان و یهودیانی که بعد از آمدن پیامبر اسلام به وی نگرویدند چه؟عذابی برایشان وجود ندارد؟ مثال:شما زحمت کشیدی دکتری گرفتی،دوست داری،میتوانی دوباره از اول ابتدایی شروع کنی(در حالی که اکنون در قله ای)؟حقوق،پاداش و احترام دکتر را میخواهی یا دیپلمه را؟ نرم افزار آپدیت شده را میتوان به ورژن قبلی برگرداند؟
    • بدون نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      6 2
      البته منظور از اسلام در این آیه ی شریفه تسلیم شدن در پیشگاه خداوند متعال است.
    • بدون نام IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      6 0
      دوست عزیز امیر.واقعا از نظر مستدلی که دادیی متشکرم.دوستان قرآن کتاب خیلی بزرگیه.به ظاهر جملاتش بسنده نکنید.
    • عمار IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      3 6
      البته آقا مير بايد توجه داشته باشيد كه منظور براي كساني است كه تا قبل از ظهور دين مبين اسلام ، يهودي يا مسيحي بودند نه براي كسانيكه دين كامل تر را مي بينند و ايمان نمي آورند .
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    174 1
    قرآن در نفی ادیان نگفته که دین فقط اسلام است و دیگر ادیان هیچ نیستند در قرآن آمده که تمام ادیان الهی در واقع یک دین بیشتر نیستند و آن تسلیم در برابر خداوند است و اسلام است لطفا کسانی که برای هر چیزی نظری عالمانه می دهند دقت کنند که کسی را از دین اسلام نرنجاند اسلام برای وحدت ادیان آمده نه برای نفی آنها
  • بانام! IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    آیا بعد از نزول اسلام پیروی از دیگر ادیان از نظر اسلام قابل قبوله؟
    • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
      31 4
      این یک بحث دیگه است
    • حمداله IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
      11 0
      اگه قابل قبول نبود که قرآن نمی گفت : لا اکراه فی الدین ...
  • بدون نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    البته منظور ایشون فکر کنم بیشتر این بوده که دین اسلام تکامل یافته‌ی دو دین مسیحیت و یهودیت است و جایگزینی برای این دو دین در زمان حاضر؛ منظورشون عدم وجود این دو دین نبوده.
  • mahdi US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    200 8
    سلام واقعا متاسفم که دینی که خدا اورده را انکار میکنیم
  • حسین IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    9 119
    آقایون شما رو به خدا یه ذره اطلاعاتتون رو ببرید بالا یهودیت یه قومیته مثل مغول بودن یا کرد بودن مسیحیت هم اصلا شرایط یه شریعت رو نداره و برای احکام شریعت از آموزه های حضرت موسی استفاده میکنه. (این حرف من نیست ادعای خودشونه)
  • فرزاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    8 49
    اصل دین در نزد خداوند یک چیز بیشتر نیست:إِنَّ الدِّینَ عِنْدَ اللّهِ الإِْسْلامُ»(6) اما شرایع متعدد بود:لِکُلٍّ جَعَلْنا مِنْکُمْ شِرْعَةً وَ مِنْهاجاً(7) چرا که فهم و ادراک مردم تفاوت داشت. توضیح، این که ادیان توحیدی، دارای اصول مشترک بسیاری هستند مانند توحید، نبوت، معاد و..این اصول مشترک،در همه ادیان وجود دارد؛ هر چند مباحث همین اصول مشترک نیز در ادیان رو به رشد، نسبت به ادیان گذشته عمیقتر است. به همین جهت، پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله آنچه در کتب آسمانی دیگر آمده است را تصدیق می کند:وَ لَمّا جاءَهُمْ رَسُولٌ مِنْ عِنْدِ اللّهِ مُصَدِّقٌ لِما مَعَهُمْ نَبَذَ فَرِیقٌ مِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتابَ کِتابَ اللّهِ وَراءَ ظُهُورِهِمْ کَأَنَّهُمْ لا یَعْلَمُونَ > و رد حکم خدا...
  • بدون نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    205 5
    پرت کردن حواس ها از مسایل اقتصادی!
  • sآبی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    75 2
    دین در همه ادیان به عنوان سرمشقی است برای رسیدن به خدا و به نظر من دین انسانها در رعایت اعمال انسانی است کمک به فقیر - غیبت نکردن - دروغ نگفتن -و... اعمالی است که انسان (این آفریده زیبای ویکی از کاملترین موجودات خداوند) باید آن راجرا نماید و مطمئنا با انجام اعمال انسانی خداوند آن موجود را با هر دینی دوست دارد. کاش یه کم به فکر کودکی باشیم که هم اکنون به جای بازی کردن فال می فروشد کاش به جای دعوا کردن با هم به فکر پدری باشیم که هم اکنون به فکر لباس مدرسه کودکش است کاش به جای اظهار نظر در مورد دین ها یکم به فکر اجرا کردن آنچه در دینمان هست باشیم. کاش به فکر مادری باشیم که از فقر کودک و کلیه را می فروشد
  • بدون نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    70 3
    حتی پیامبر عظیم الشان اسلام هم به خودش چنین اجازه ای نداد که دیگر ادیات را نفی کند.هنگامی که مسلمانان از ترس کفار به حبشه که مسیحی بودن رفتن به پادشاه حبشه گفتند که اختلاف اسلام ومسیحیت به اندازه خط باریکی ست. ضمنا ایراد اینگونه حرفها فایده ندارد.بهتره که پیام اصلی اسلام که عدالت است را در داخل کشورمون پیاده کنیم وبه خودمان رحم کنیم وحل واقعی مشکلات را دنبال کنیم.انسان در ایران موجود بی ارزشی ست. اسلام دین رحمت است آقایان مسئول شما را به خدا رحم کنید.
  • sam IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    69 2
    2 تا موضوع وجود داره : یک براساس نص قرآن پیامبر خاتم پیامبران خداست و اسلام هم خاتم و مکمل ادیان الهیه بنابراین این حرف از اساس اشتباهه . دو به نظر میاد ملت دردهای بزرگتری دارند ولی یه عده بنا به مصلحتشون میخواهند مردم درگیر چیزهای دیگه ای بشن .
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    54 2
    نَزَّلَ عَلَيْکَ الْکِتابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقاً لِما بَيْنَ يَدَيْهِ وَ أَنْزَلَ التَّوْراةَ وَ الْإِنْجيلَ(سوره آل عمران آیه3) ین کتاب را که سراسر حق است و هرگز باطل بدان راه نمى یابد و کتاب هاى آسمانى پیش از خود را تصدیق مى کند، بر تو فرو فرستاد، و تورات و انجیل را پیش از آن نازل کرد،
  • حمزه امامی RU ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    11 51
    در کجای اناجیل و عهد جدید از قول حضرت عیسی ابن مریم نقل شده که دینی که ایشان مروجش هستند نامش مسیحیت است و خداوند در کجا به پیروان این بزرگوار لقب مسیحیت داده؟ در عهد عتیق و تورات هم آیا جایی سراغ دارید که حضرت موسی دینش را یهود بداند و یا خواوند ایشان را یهودی بخواند؟ منظور آیه مبارکه 19 سوره آل عمران که دوستان ذکر کردند همانطور که از حدیثی نبوی که ذیل این آیه در برخی تفاسیر نقل شده آمده تحریف در اسم و رسم آئیین این پیامبران بعد از ایشان است که اگر تحریفی نبود تجدید نبوت هم لازم نبود در آن حدیث نبوی شبیه این مطلب ذکر شده که همه امت های گذشته هم اسم دین خدا را عوض کردند و هم رسمش را اما در امت من اسم باقی می ماند و رسم جز در گروه اندکی تحریف می شود
  • اي ايران IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    77 7
    تجربه ثابت کرده بد نيست افکار جامعه جهاني رو به انحراف و حاشيه کشاندن مخصوصاً در شرايط کنوني که لازم است با ديگر کشورها قدري با سياست تر و تعامل بيشتر مذاکره نماييم، تا موقعيت و شرايط گذشته را بدست آوريم .متاسفانه ياد گرفته ايم به جاي عمل گرايي و بالا بردن منزلت ايران و ايراني و معرفي اسلام واقعي به عنوان دين عشق و کمال گرا ي جهاني، آنرا در مقابل اديان ديگر الهي قرار دهيم ، بي شک با اين نگرش ها زمينه بروز يک جنگ تمام عيار ديني را در جهان پايه گذاري مي نماييم.
  • بدون نام GB ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    57 1
    جناب اقای احمدی نژاد می فرمایید امریکا سقوط خواهد کرد لطفا بفرمایید که به چه دلیلی؟ایا اختلاس کرده اند؟عمل خاصی دیده اید که اعتقاد به فروپاشی اونها دارید؟ایا مطالعه یا تحقیق خاصی کرده اید و کارشناسان ما بررسی کرده اند و به این نتیجه رسیده اند؟ زمان این سقوط را کی پیش بینی می کنید؟به هر حال حضرتعالی به یک عاملی رسیده اید که این عامل باعث سقوط امریکا است می شود بفرمایید این عامل کی باعث سقوط امریکا خواهد شد؟ به نظر شما پس از فروپاشی امریکا چه سیستمی سر کار خواهد امد؟ایا مشروطه پادشاهی خواهد شد؟ایا کمونیستی خواهد شد؟..؟ ایا منظورتان از سقوط یک اصلاح جزئی در نظام امریکا است ؟ به نظر شما کدام نظام اقتصادی جایگزین نظام اقتصادی کنونی امریکا خواهد شد؟از اقتصاد کدام کشورها الگو خواهد گرفت؟با تشکر
  • بدون نام IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    76 0
    بجای حرفای تنش زا و بی فایده مسائل اقتصادی و بیکاری و تورم رو حل کنید لطفا!
  • کیوان EU ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    55 2
    آقای بدون نام اون آیه قرآنی که شما و احتمالا رئیس جمهور بهش استناد میکنید به معنی تسلیم در برابر خداست نه اسلام. باید به تمام ادیان احترام بزاریم
  • محمد IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    16 1
    مشکل دوستان اینه که اصل را فراموش و به فرع چسبیدن . دین برنامه ای است که برای هدایت انسان امده است یعنی هدف ان تربیت انسانی است که برای جامعه اش مفید باشد. اگر یک آدم مذهب دار به این مرحله رسید مهم نیست دیگر چه دینی داشته باشد. و اگر یک آدم به این مرحله نرسید چه اهمیت دارد مسلمان باشد یا مسیحی یا یهودی .
  • علی AE ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    2 34
    جناب آقای احمدی نزاد حرف بسیار درستی زدند.
  • حمید IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    8 2
    بحث تفسیر و معنی متفاوت است شاید در تفسیر حرف ر ئیس جمهور صحیح باشد ولی بعضی از حرفها برای جای خاصی است .در هر حال به تمام ادیان باید احترام گذاشت.
  • نامدار IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    15 1
    اظهارنظر در مورد ادیان و مسایل دینی رو باید به صاحب نظرهاش واگذار کرد. این حرفها جز خراب شدن روابط بین المللی هیچ دستاورد دیگه ای نداره. تمام مشکلات این شش هفت ساله ما بخاطر عدم رعایت این نکته ست که هر کسی باید در حیطه دانش و وظایف خودش اظهارنظر کنه.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    24 0
    سلام :بنظر بنده تخریب ادیان بخصوص از طرف دولتمردان اصلا جایز نیست .
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    26 0
    سلام دوستان من متاسف این مسئله هستم که کشوری که این همه منابع - معادن و مخازن خداوند باری تعالی به آن داده که ازآن استفاده کنیم وشکرنعمت نموده ودرکنارهم شاد و ثروتمند با صلح و دوستی و برابری زندگی کنیم دنبال چه مسائلی هستیم پول وسرمایه مملکت و بیت المال راصرف کنفرانسهای به اصطلاح بین المللی می کنیم که حاصلش تفرقه بین انسانها (چه مسلمان وغیر) است
  • سیدعلی انتظار IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    20 1
    درسته که اسلام ادیان الهی دیگر رو نفی نکرده و در هر صورت دین مبین اسلام کامل بوده و حجت را بر مردم تمام کرده اما از دری که فقر آید ، ایمان از در دیگر متواری ست. با نام علی بردند با نام علی خوردند ما چشم فرو بستیم در همهمه خوابیدیم او نان شب خود را می داد به مسکینان ما نان گدا را هم در بادیه دزدیدیم جز خرقه نپوشیدیم جز مهر نبوسیدیم از بحر علی اما یک قطره ننوشیدیم آیین علی این نیست ابزار علی دین نیست یک عمر در این منزل جز بت نپرستیدیم او بود که صد طوفان از جای نمی بردش مائیم که با هر باد صد دایره چرخیدیم یا علی
  • بدون نام DE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    35 2
    اقای دکتر دین اسلام گفته این همه فاصله طبقاتی ایجاد کنید .هموطن به جای این حرفها به فکرمردم باشين
  • بدون نام DE ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    34 2
    من مسیحی هستم و به دینم هم افتخار می کنم وحرف ایشان هم نزد مسیحیان و یا دیگر ادیان قطعا توهین آمیز است.چرا که به صرف مسلمان بودن کشور نبایدراجع به ادیان دیگر اینطور حرف زد
  • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    10 2
    اگر دین از دیدگاه خدا یکی است چگونه است که یهودیان را از خوردن پرندگان منع کرده ولی برای مسلمانان آزاد است و حتی پیه گوسفند نیز برای آنها حرام است ولی برای سایر ادیان آزاد است. بد نیست مبنای صحبتهای دینی را قرآن قرار بدهیم.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    11 3
    یادتان نرود شما رئیس جمهور بوده واز طرف یک ملت حرف می زنید.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۱
    10 2
    این یعنی نفی نبوت که از اصول دین اسلامه
  • بدون نام IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
    10 0
    يعني خوشم مياد يك كلمه هم در مورد گروني و فقر چيزي نميگه...
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    0 0
    سلام واقعا ممنونیم این همه خوب صحبت میکنید ولی لطفا یه ذره به فکر گرونی باشید البته منظور اقای رئیس جمهور نفی نبوت نبود چراکه ائین مسیح ویهود وجود داشته ودر قران هم به این امور تصریح شده است ولی میباست بعد از ظهور اسلام مسلمان میشدند که نشدند.
  • بی نام IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    0 1
    سلام. امیدوارم کسی این متن را بخواند. شیوه ی انتقال اخبار خیلی مهم است. خبرگزاری ها خیلی مسئولند. من متن کامل سخنرانی آقای احمدی نژاد را جایی ندیدم؛ اما مطمئنا ایشان نگفته اند پیامبری به نام عیسی نیامده و دینی را ترویج نکرده و رهوانی نداشته یا کسانی که با نام مسیحیت رهرو ایشان شده اند از ریشه راه خلافی رفته اند. بحث این است که اسلام و مسیحیت و یهود و زرتشت و غیره و غیره، از اساس یکی هستند، که ما مسلمان ها آن را با نام اسلام می شناسیم. توی کتاب های درسی مان هم نوشته که خدا سه تا دین و چهارتا دین نفرستاده. دعوا هم که سر اسم نیست مسلما! همین موضوع را می شود هزار جور نوشت و هزار قبیله را با هم قهر و آشتی داد.
  • parsa IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    2 0
    نه این حرف درست نیست مسیحیت یهود و زرتشت ادیان الهی جداگانه ای هستند برای هدایت بشر نمیشه گفت اصلا خدا این ادیان را نفرستاده این را خوده اسلام و قران تایید میکنه که یهود مسیحیت و زرتشت ادیان الهی قبل از اسلام برای هدایت بشر بودند