فارس نوشت:

نماینده مردم قصر شیرین از کلید خوردن استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیش از 20 امضا خبر داد.

سیدفتح‌الله حسینی نماینده مردم قصر‌شیرین در مجلس شورای اسلامی  از کلید خوردن استیضاح مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت ‌خبر داد و "ناتوانی وزیر در کنترل بازار" را علت اصلی این استیضاح برشمرد.

وی افزود: همه می‌دانیم که تحریم‌ها از اول انقلاب وجود داشته و این دلیل نمی‌شود که اگر توان اداره بازار را نداریم، بگوییم علتش تحریم است.

حسینی با بیان اینکه "در حال حاضر بیش از 20 نفر استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را امضا کرده‌اند"، ‌گرانی‌های موجود در جامعه و مشکلات به وجود آمده برای مردم را از‌ محورهای استیضاح غضنفری ذکر کرد و ‌اظهار داشت: ‌در چارچوب قانون به دنبال استیفای حق مردم هستیم چرا‌که این انقلاب متعلق به مردم است و مردم نباید اینقدر متحمل سختی شوند.

این نماینده در پایان اضافه کرد: مسئولین باید در کنترل بازار سنگ تمام بگذارند چرا‌که مردم و نمایندگان نسبت به این مسئله دغدغه جدی دارند.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    7 2
    سال گذشته که بازار را در جهت پایین ویا ثابت نگه داشتن قیمت اجناس کنترل میکردند عده ای میگفتند این قیمت ها قیمت های دستوری است و قیمت واقعی این نیست و تولید کننده ها دارند متضرر میشوند امسال با بالا رفتن قیمت ها مجددا همان تقاضای پارسال تکرار میشود یعنی کنترل بازار ویا به عبارتی قیمت های دستوری . در بین این همه نماینده یک نفر پیدا نمیشه که با عدد و رقم بیاد یکی از اجناس مصرفی مردم مثلا مرغ را از همه لحاظ انالیز قیمت کنه و با عدد و رقم به مردم بگه قیمت واقعی این مرغ اینقدره و به این خاطر است که ما داریم وزیر را استیضاح میکنیم . و یا فقط بلدند به صورت کلی گویی بگن "مسئولین باید در کنترل بازار سنگ تمام بگذارند"
    • حمید رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
      9 0
      آقای محترم چرا خود وزیر یک بار اجناس مصرفی مردم رو آنالیز نمیکنه. الان 2 ماه شده که وزیر مصاحبه میکنه و میگه کنجاله خوراک دام به کشور رسیده و در حال ترخیص شدنه ولی این اتفاق هرگز نیافتاد و مرغ هر روز گران تر شد. بسه