در پی اعتراض یکی از خوانندگاه خبر آنلاین در باره نبود سوخت کافی در باک خودرو هایی که از کارخانه سایپا خارج می شود با این شرکت تماس گرفتیم و جوابیه این شرکت را دریافت کردیم.

مجتبی یکی از خوانندگان در روز 21 تیر ماه نوشته بود: سوالی که از سایپا دارم آقا سهم مشتری پراید 10 میلیون تومانی واقعا 20 لیتر بنزین نیست که موقع تحویل گرفتن ماشین از نمایندگی با چراغ چشمک زن بنزین مواجه می شویم؟!
به نظرم خیلی توهین می کنند به مردم و هیچ کس هم پاسخگو نیست...

جوابیه شرکت سایپا به این شرح است:

مدیر مسئول محترم سایت وزین خبرآنلاین
با سلام و احترام
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما در خصوص پیگیری رفع مشکلات مخاطبین خود ، در پاسخ به موضوعات مطرح شده توسط مخاطبین محترم به عرض میرساند
در خصوص موضوع یکی از مخاطبین محترم در خصوص چشمک زن بودن چراغ بنزین هنگام تحویل مطرح نموده اند به عرض میرسد ، به دلیل آن که خودروها بدون سرنشین و به وسیله دبل دک ها در سراسر کشور حمل میشوند ، به جهت رعایت ایمنی ، خودروها در اندازه استاندارد 15 لیتر سوخت گیری میگردند که این میزان جهت پیمودن حداقل 200 کیلومتر و رساندن مشتری به اولین پمپ بنزین کافی می باشد.
در ضمن با توجه به راه اندازی مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا (CRM) ، مشتریان عزیز در صورت داشتن هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و یا مشکل میتوانند با شماره تلفن 61611718 با مرکز فوق تماس حاصل نموده و در اسرع وقت راهنمایی لازم را دریافت نمایند

مجتبی نظری،مدیر ارتباطات


45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    14 0
    همه این حرفا بهونست
  • ehsan IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    12 0
    امنیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
      3 1
      چه خوب شد در مورد امنیت صحبت کردید،چرا در موارد دیگر امنیت ماشین را افزایش نمیدهید؟ حالا رسیدید به بنزین یه فکر امنیت افتادید؟!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    9 1
    چراغ چشمك زن پرايد روشن كه شد حداقل ٥٠ كيلومتر ميشه باهاش رفت.
  • میلاد GB ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    16 1
    لطفا دوباره زنگ بزنید به اون آقایی که خودش رو مسئول ارتباطات می دونه بگید که چراغ بنزین پراید با 15 لیتر بنزین روشن نمیشه شما که هنوز نمی دونی چراغ بنزین با چند لیتر بنزین روشن میشه چطور شدی مدیر تو شرکت سایپا ! اگه به فکر امنیت بودید ایربگ و ای بی اس رو رایگان نصب می کردید رو ماشین ! نه اینکه بنزین موقع تحویل رو کم کنید !!!
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    11 0
    با توجه به جوابیه سایپا به نظر میرسه که همه ی خودرو سازان معتبر دنیا از لحاظ شرایط ایمنی از سایپا عقبند. این جانب برای مدتی در کیش ساکن بودم و به دلیل ارزان بودن خودرو های خارجی در کیش تویوتا کمری سوار میشدم. وقتی که خودرو را تحویل گرفتم باکش به طور کامل پر بود .
  • بدون نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    19 0
    چراغ بنزین پراید زیر7لیتر روشن میشه نه 15لیتر استاد!!!
  • نوید IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۰
    3 0
    باز جای شکرش باقیه که ماشینو تحویل گرفته.