۰ نفر
۱۳ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۸

صادق محصولی را به راحتی می‌توان «سوپرمن» دولت احمدی‌نژاد نام نهاد


* عفت شریعتی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با «فارس» گفته است: «محصولی می‌تواند وزارت رفاه را از وضعیت نامناسب فعلی نجات دهد.»

قطعاً درست است. صادق محصولی را به راحتی می‌توان «سوپرمن» دولت احمدی‌نژاد نام نهاد. محصولِ خدمت محصولی غالباً همین درآوردن نهادهای ذی‌ربط از وضعیت‌های نامناسب است. من فکر می‌کنم دارد به این آقای محصولی ظلم می‌شود. این اصلاً درست نیست که کلی آدم دست به دست هم بدهند و هی وضعیت نامناسب درست کنند، بعد صادق محصولی مجبور باشد بیاید و عملیات نجات را انجام بدهد. بنده خدا گناه نکرده که پولدار شده؟ چون یک‌بار توانسته موفق شود که نباید همه استعدادش را صرف رفع عدم موفقیت دیگران در نهادهای دیگر بکند. حالا این قدر کار بریزید سر بنده خدا که همین «دوقران و سی‌شاهی» هم که برای روز پیری و ناتوانی کنار گذاشته، برباد برود و پاک ناموفق شود.

نگرانی بی‌مورد

حتماً شما هم توی فامیل و دوست و آشنا، دیده‌اید آدم‌هایی را که بی‌خود و بی‌جهت نگرانند و همیشه استرس دارند و ذکر لبشان هم «نمی‌شه، ما بدبخت می‌شیم، من می‌دونم» است. نکته ناجور ماجرا این است که این جماعت همه‌جا و در هر پست و مقامی هم پیدا می‌شوند.

مثلاً همین علیرضا محجوب، نماینده مجلس و دبیرکل خانه کارگر که به گزارش «ایلنا» با اشاره به بازگشت به ماده 13 لایحه دولت گفته است: «با توقف افزایش دستمزدها، مردم پس از 5 سال هیچ‌چیز نمی‌توانند بخورند.»

اولاً که نگرانی آقای محجوب کاملاً بی‌مورد است، چون همیشه چیزهایی برای خوردن مردم وجود دارد. ثانیاً این آقای محجوب اساساً «سیاه‌نما»ست. کارگر جماعت دارد الان در ناز و نعمت دست و پا می‌زند، آن‌وقت ایشان هی ناله می‌کند از بابت کارگران. کسی که خودش دبیر خانه کارگر است و زندگی کارگران غرق رفاه را نمی‌شناسد، چطور وضع 5 سال بعد خورد و خوراک مردم را می‌تواند درست پیش‌بینی کرده باشد؟

مقصود چیست؟

صادقی گلمکانی، معاون نیروی انسانی و توسعه مدیریت وزارت اقتصاد و امور دارایی گفته است: «دولت قصد حذف یارانه‌ها را ندارد.»

اینکه دولت قصد چه کاری را ندارد، موضوع بحث ما نیست. فقط به شدت نیازمند این هستیم که یک نفر بگوید دولت قصد چه کاری را دارد.

این صحبت ایشان توی شرایط کنونی و هاگیرواگیر لایحه و مجلس و این‌ها، مثل این است که خانواده‌ای به خواستگاری بروند، ولی دایی داماد اواخر جلسه که همه بحث‌ها مطرح شده، به پدر عروس بگوید: «البته این آقاداماد ما قصد ازدواج با دختر شما را ندارد و مقصودش چیز دیگری است.» حالا اینکه مقصود چیست؟ نمی‌دانم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 23038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صالح IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
    0 0
    مرسی شکیبا.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
    0 0
    لازم نیست وقتی موضوعی نداری خودتو زخمی کنی به فکر در و دیوار باش
  • sf 138841 IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۴
    0 0
    عالی ی ی ی ی بود . . .
  • اسممو می خوای چیکار IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۴
    0 0
    پسر جان آخه مگه مجبوری بنویسی؟ اهان فهمیدم اجاره خونه عقب افتاذه...
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۴
    0 0
    تخصص محصولی خیلی جالب بود.
  • بدون نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۰
    0 0
    این حضرت آق________ا معلوم شد که این همه ثروت از چه راه حلالی کسب کرده اند