۰ نفر
۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۱

«سام» در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر پاسخگویی به علاقمندی​های مخاطبان، لیستی از بهترین و پرمخاطب​ترین آثار مناسبتی و مفید مربوط به «بهار قرآن» را نیز در اختیار مردم قرار می​دهد.

به گزارش خبرآنلاین، سامانه اشتراک محصولات فرهنگی، «سام» که با هدف ترویج و توسعه مطالعه در کشور و همچنین تسهیل در امر خرید هدفمند و کاهش مشکلات مردم در تهیه محصولات فرهنگی همچنین تقویت فعالان فرهنگی با استفاده از بحث اشتراک و پاسخگویی به نیازهای فرهنگی علاقمندان، در تابستان 91 طرح های ویژه ای را به اجرا گذاشته است؛ در جدیدترین طرح تابستانی خود لیستی از بهترین و کاربردی ترین آثار مناسبتی ویژه رمضان المبارک را تهیه و در اختیار علاقمندان، نهادها و روابط عمومی ها قرار می دهد.

در این طرح مخاطبان با اعلام نیاز خود، لیستی از محصولات بخش مورد نظر مانند(قرآن و مفاهیم قرآنی، اخلاق و آداب اسلامی، شرح و تفسیر متون دینی، دروس اخلاق عالمان دینی، محصولات چند رسانه ای و...) دریافت و برای خرید آن اعلام نظر می کنند. «سام» همچنین همزمان با آغاز هفته دوم رمضان المبارک، طرح جدیدی در جهت حمایت بیشتر از نویسندگان و مترجمان را به اجرا گذاشته است به این شکل که با خرید کتاب یا محصول فرهنگی دیگر از «سام» 7 درصد قیمت مصوب آن محصول به نویسنده یا مترجم آن اثر تعلق خواهد گرفت...سامانه اشتراک محصولات فرهنگی که اشتراک برخی از پرمخاطب ترین نشریات کشور را نیز در دستور کار خود دارد، بهترین راه خرید محصولات فرهنگی در تابستان گرم پایتخت و همچنین روزهای بلند ماه رمضان را یک تماس تلفنی با «سام» می داند. این سامانه برای ساکنان شهرستان ها نیز برنامه مدون خود را دارد؛ با توجه به اینکه بسیاری از محصولات فرهنگی به خاطر توزیع نامناسب گاهی اصلا به برخی شهرها نمی رسد، این سامانه با دریافت هزینه پستی، خرید شهرستانی های عزیز را نیز در میان فعالیت های فشرده و روزانه خود قرار داده است.

 

 

بر اساس این گزارش، لیست پرفروش ترین آثار فرهنگی در هفته نسخت ماه مبارک رمضان را ایــنجـــــــــــا می توانید مشاهده فرمایید. همچنین در ادامه جدول پرفروش ترین آثار مناسبتی از ابتدای ماه مبارک رمضان را می توانید مشاهده فرمایید.

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و یا هر محصول فرهنگی دیگر(در حوزه های ادبیات ایران و جهان، تاریخ، دین، هنر، روانشناسی، علوم کاربردی و...) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

 

نام اثر

نویسنده

ناشر

توضیح

مفاتیح الحیات

آیتالله جوادی آملی

اسراء

دائره المعارفی متفاوت برای زندگی که دنیای شما را تامین و زندگیتان را زیرورو میکند

جامع تفاسیر نور

لوح فشرده کار گروهی

مرکز نور

اثری فوق العاده برای درک بهتر قرآن با بیش از 30 تفسیر فارسی و ترجمه گویا و بهترین تلاوتها

سه جلدی در محضر بهجت

محمدحسین رخشاد

سماء

حدود دو هزار نکته ناب اخلاقی – عرفانی از مجموعه درس های آیت الله بهجت(ره)

365 روز در صحبت قرآن

مهدی الهی قمشهای

سخن

یک تفسیر شیرین و خواندنی با زبان ساده و استفاده از بهترین اشعار شاعران مشهور در شرح ایات منتخب

طوبای محبت

مرحوم حاج میرزا اسماعیل دولابی

محبت

شرح جلسات اخلاقی یک عارف مردمی و محبوب که سالها در تهران درس اخلاق داشت

هزار و یک کلمه

آیت الله حسن زاده

بوستان کتاب

هزار و یک نکته اخلاقی و عرفانی که با نفس حق علامه حسن زاده آملی به رشته تحریر در آمده...

کمی دیرتر

سیدمهدی شجاعی

نیستان

یک رمان انتقادی درباره مدعیان دروغین انتظار و برخی محافل مذهبی و مداحان غافل

حکمت عبادات

آیتالله جوادی آملی

اسراء

رازورمزهای جالب و خواندنی عبادت​​ها از نماز و روزه تا دعا و قرائت قرآن

نورالدین پسر ایران

خاطرات نورالدین عارفی

سوره مهر

خاطرات باورنکردنی مردی که از16 سالگی وارد جبهه شد تا پایان جنگ بارها مجروح شد و...

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =