فارس در گزارشی ضمن انتشار زندگی‌نامه خودنوشت زنده یاد محمود گلابدره‌ای، نویسنده رمان تحسین شده «لحظه‌های انقلاب» تصاویر منتشر نشده‌ای از این نویسنده توانا منتشر کرد.

در بخشی از این زندگی نامه خودنوشت می خوانیم:

«هنوز می‌نویسم و دلم می‌خواد زندگی خودم رو و رمان‌هایی رو که طرحش تو سرمه بنویسم ولی وضع آشفته چاپ و کتاب و زندگی و آوارگی و پیری و بی‌جایی مانع می‌شه. 67 سالمه، کوهنوردم. هندوستان و نپال و هیمالیا و روسیه و تمام کشورهای اروپایی و 10 سال هم سراسر آمریکا و تمام قله‌ها و کوه‌ها رو رفتم. در دوران دبستان و دبیرستان هم تابستونا از بنایی و قصابی و هر کاری که بگی کردم و 3 ماه تابستون خرج زمستونم رو در می‌آوردم. حالا هم تقریبا سالم و سرحالم. چون از 2 تا پسرام و 2 تا نوه ‌ام دورم کمی غمگینم و گاهی هم افسرده و دلگیرم ولی همش خیال می‌کنم یه روزی رمانی می‌نویسم که سراسر دنیا خاطرخواهش می‌شن و دلم به این امید خوشه. 28 تا کتاب چاپ شده و 9-8 چاپ نشده دارم. همین.

محمود گلابدره‌ای

7/12/1385»

 

 

ساکنان تهران برای تهیه رمان لحظه های انقلاب(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    2 0
    خداوند رحمتش کنه تو این شب عزیز برای تمام درگذشتگان طلب مغفرت کنیم ....
  • بدون نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
    2 0
    این از وضع نویسنده ها، اون از وضع پیشکسوتان هنر و ورزش، اون از وضعیت جانبازان... چه باید گفت؟