۱ نفر
۱۸ آبان ۱۳۸۸ - ۰۴:۱۰

بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید. آیا واقعا 3 سال تا آخرالزمان باقی مانده است؟

علی‌رضا نورایی: آخر دنیا نزدیک است! بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر / 30 آذر سال 2012 / 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید! از همین الان هم ماشین بازاریابی فیلم در آستانه اکران «2012» بر تبلیغات پیرامون پدیده‌های مرتبط با نابودی جهان این تاریخ افزوده و فضا را برای فروشی بی‌نظیر آماده می‌کند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ آیا واقعا دنیای ما سه سال دیگر به پایان می‌رسد؟ در ادامه، پنج پدیده که طبق پیش‌گویی مایایی زمین را نابود می‌کند، بررسی شده است. شاید شما هم پس از به پایان بردن این مطلب، نظر دیگری درمورد این پیش‌گویی پیدا کنید.

پدیده‌ای فضایی، قطب‌ها را می‌چرخاند

در برخی پیش‌گویی‌ها پیرامون محشر 2012 گفته شده که زمین به واسطه برخورد یک شهاب‌سنگ دچار جابجایی قطب‌ها می‌شود، یا زمین در اثر پدیده‌ای نادر 27هزار سال‌نوری را یک‌شبه طی می‌کند و در مرکز کهکشان راه شیری قرار می‌گیرد؛ و یا داخل زمین به دلیل تشعشعات شدید خورشیدی ناپایدار می‌شود و به مکانی ناامن برای ساکنانش تبدیل می‌شود!

جابجایی قطب‌ها این‌گونه رخ می‌دهد که پوسته و گوشته زمین ناگهان جابجا می‌شوند و با گردش به دور هسته بیرونی زمین، شهرهای ویران را به قعر خود فرو می‌برند.

آدام مالوف، یکی از زمین‌شناسان دانشگاه پرینستون روی پیش‌گویی جابجایی قطب‌ها مطالعه کرده و این ایده آرماگدون 2012 را به چالش کشیده است. به گفته وی، شواهد مربوط به مغناطیس سنگ‌ها دال بر این است که قاره‌های زمین در گذشته چنین نوآرایی شدیدی را تجربه کرده‌اند ولی این فرآیندی میلیون‌ها سال به طول انجامیده و آن‌قدر آهسته اتفاق افتاده که انسان نمی‌تواند چنین چیزی را درک کند.

سیاره‌ای ناشناخته در راه برخورد با زمین

چند سال پیش، تلسکوپ فضایی هابل تصویری بی‌نظیر از ستاره متغیر 838 صورت‌فلکی تکشاخ را در فاصله بیست‌هزار سال‌نوری تهیه کرد که ستاره‌ای از نوع غول‌سرخ را همراه با غبار اطرافش نشان می‌داد؛ اما برخی پیدا شدند و گفتند این تصویر حاوی شواهدی از یک دنیای موهومی با نام سیاره ایکس ونیبیرو است و در مسیری واقع شده که تا سال 2012 به زمین اصابت خواهد کرد.

این در حالی است که به گفته دیوید موریسون، یکی از اخترشناسان ناسا، «هیچ چیزی در آنجا وجود ندارد و این نزدیک‌ترین چیز به حقیقت است! اگر آنجا یک سیاره یا یک کوتوله قهوه‌ای و یا هرچیز دیگری وجود داشته باشد که 3 سال تا ورود به منظومه شمسی فاصله داشته باشد، منجمان قطعا از یک دهه قبل‌تر آن‌را شناخته و در حال مطالعه‌اش بودند! از آن بدتر این‌که اگر چنین چیزی واقعا وجود داشته باشد، حتی امروز با چشم غیرمسلح باید دیده شود».

منشا این ایده در واقع پیش از آغاز شایعات پیرامون 2012 بود. زنی که ادعا می‌کرد از بیگانگان پیغام می‌گیرد، محشر نیبیرو را شایع کرد، تازه او اعلام کرده بود دنیا در سال 2003 به پایان می‌رسد و نه 2012.

مقارنه خورشید و کهکشان به محشر می‌انجامد

برخی رصدگران آسمان باور دارند که سال 2012، مقارنه آسمانی بی‌نظیری روی خواهد داد که برای اولین بار در 26هزار سال گذشته اتفاق می‌افتد. بر پایه این سناریو، مسیر خورشید در آسمان از نقطه‌ای می‌گذرد که قلب کهکشان راه‌شیری در آنجا قرار گرفته است.

برخی نگران آنند که نیروی گرانش خورشید و نیروهای ناشناخته و بسیار قدرتمند کهکشانی یکدیگر را تقویت کنند و و مثلا با پدید آوردن یک جابجایی قطبی یا کشاندن زمین به داخل ابرسیاه‌چاله فوق‌العاده عظیمی که در قلب کهکشانمان لانه گزیده، آخرین روز زمین را رقم بزند.

این درحالی است که هیچ مقارنه یا نظم کهکشانی جدیدی در سال 2012 وجود ندارد. هرسال به‌هنگام انقلاب زمستانی خورشید در نقطه‌ای از آسمان واقع می‌شود که بسیار نزدیک به مرکز کهکشان راه شیری است. شاید نویسندگان زیج‌ها و تقویم‌های نجومی از چنین مقارنه‌هایی هیجان‌زده شوند، ولی واقعیت آن است که چنین پدیده‌هایی فقط ظاهری است و برای اهل دانش معنی خاصی ندارد. مثال مشهور دیگر، قمر در عقرب است که ماهی یک‌بار اتفاق می‌افتد و هیچ تاثیر و تغییری در کشش گرانشی، تشعشعات خورشیدی، مدار سیارات یا هر چیز دیگری که حیات روی زمین را تحت شعاع قرار دهد، ندارد.

مایا آخر دنیا را در سال 2012 پیش‌گویی کرد
از آپولیناریو شیلی پیکستون نپرسید که آیا پایان دنیا در 2012 است یا نه. ریش‌سفید سرخ‌پوست مایا که در اکتبر 2009 / مهر 1388 در گواتمالا روی صفحه تلویزیون ظاهر شد، اعلام کرد که از این دامن زدن به این موضوع خسته شده است.

به گفته برخی باستان‌شناسان، تقویم مایا آن‌طور که برخی دیگر اظهار می‌کنند در سال 2012 به پایان نمی‌رسد و قدیمی‌ها هم هرگز این سال را به عنوان پایان دنیا نمی‌شناختند. اما روز 21 دسامبر 2012، روز مهمی برای تمدن مایا است.

آنتونی اونی، باستان-اخترشناس در دانشگاه کلگیت در ایالت نیویورک می‌گوید: «این زمانی است که بزرگ‌ترین دوره در تقویم مایا (یک میلیون و 872هزار روز یا 5125.37 سال) به پایان می‌رسد و دوره جدید آغاز می‌شود. در دوران اوج شکوه امپراتوری مایا، آنها تقویم بدون تکرار «شمارش بلند» را اختراع کردند؛ تقویمی با دوره‌ای بسیار طولانی که از بنیان‌های فرهنگی نشات می‌گیرد و به مسئله خلقت باز‌می‌گردد. دوره کنونی تقویم شمارش بلند در آن‌چه مایا به عنوان آغاز آخرین دوره آفرینش (11 آگوست 3114 پیش از میلاد) می‌داند، در انقلاب زمستانی 2012،به پایان می‌رسد. مایا این تاریخ را که هزاران سال پیش از تمدنش است را به عنوان «روز صفر» یا 13.0.0.0.0. نوشته است و در دسامبر 2012 تقویم گردشی مجددا به روز صفر می‌رسد و بازه طولانی دیگری آغاز می‌شود. این ایده حاکی از آن است که زمان و تمام جهان تجدید می‌شود، چه بسا بعد از سپری شدن دوره‌ای پراسترس. این درست مشابه شرایطی است که ما همیشه در روز اول سال، سال را نو می‌کنیم یا حتی در صبح بعد از تعطیلات آخر هفته».

طوفان‌های خورشیدی زمین را ناآرام می‌کنند

برخی دیگر شایع کرده‌اند که در 2012، خورشید فوران‌های مهلکی از شراره‌هایش تولید می‌کند که حرارتش، زمین را بر سر زمینیان ویران می‌کند.

فعالیت‌های خورشیدی در بازه‌هایی تقریبا 11 ساله تغییر می‌کند. البته طوفان‌های بزرگ خورشیدی می‌تواند با اختلال در عملکرد ماهواره‌ها و سیستم‌های مخابراتی و انتقال برق، بخصوص در عرض‌های جغرافیایی نزدیک به قطب، به جوامع و دیگر سیستم‌های زمینی آسیب برساند، ولی هیچ نشانه‌ای حداقل در کوتاه مدت، دال بر این وجود ندارد که خورشید طوفان‌هایی به پا کند که از شدتش سیاره‌مان بریان شود. از سوی دیگر، اخترشناسان براساس دوره‌های یازده‌ساله فعالیت خورشید پیش‌بینی می‌کنند که اوج فعالیت خورشید یکی دو سال دیرتر از 2012 اتفاق بیفتد.

پس 2012 چه اتفاقی می‌افتد؟

بسیاری از پژوهشگران که شواهد پراکنده مقبره مایا را واکاوی می‌کنند، عقیده دارند که امپراتور به روشنی پیش‌گویی کرده که هر چیز ویژه‌ای در 2012 اتفاق خواهد افتاد.

مایا، نگاره‌ای بر جای گذاشته که حتی اگر زمانی برایش مشخص نکرده باشد، به سناریوی پایان جهان در صفحه پایانی متن تقریبا 1100 صفحه‌ای که به عنوان «دست‌نوشته‌های درسدن» شناخته می‌شود، پرداخته است. مطابق توصیف این نگاره، جهان توسط یک سیل نابود می‌شود. این سناریویی است که بسیاری از فرهنگ‌ها به آن پرداخته‌اند و احتمالا توسط مردمان باستان هم تجربه شده است.

به باور آنتونی اونی، منظور سناریوی دست‌نوشته‌ها فقط خوانده شدن به صورت لفظی نبوده؛ بلکه به عنوان درسی در رابطه با رفتار انسان بوده است. او تقویم بدون تکرار مایا را به تجدید دوره سال نوی خودمان تشبیه می‌کند؛ دوره‌ای از فعالیت‌های پرآشوب و پراسترس به پایان ‌می‌رسد و دوره جدید مثل تولدی دوباره آغاز می‌شود که در آن بسیاری افراد تصمیم به بهبود زندگی خود می‌گیرند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 23630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1405
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام KW ۰۴:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    چه جالب!!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    برای ما زیر خط فقری ها که فرقی نمی کند. اما به ثروتمندان اطلاع دهید تا هرچه زودتر هرچه دارند بخورند و گرنه از دستشان خواهد رفت
    • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
      اصلا همچین چیزی وجد نداره داداش
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    خوب بود این گفته در قرآن و کتاب های دینی ما هم آمده ولی زمانی مشخص نشده است
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۸
    61 61
    لطفا در راستاي اهداف بعضي با اين حرف ها مردم را به سخره نگيريد
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۹
    73 78
    تمدن و پیشگوییهای مایاها همیشه جالب بوده اند
    • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
      61 28
      vali be dard nemikhorad dar in donaya haar chizi ke khoda bekhahad mishavad na mayaha uo khod niz bandeye haman khodavand ast
  • freehyin IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۲
    66 44
    بررسی نوعی فرضیه: اگر در مدار زمین انفجار اتمی عمدی در فاصله ای از مدار زمین توسط بشر صورت پذیرد و کره زمین فقط درصدی نزدیک و یا دور از خورشید شود. موجوادت زمین ذوب یامجمد می شونند.که هر لحظه ممکن است بر اثر سهل انگاری بشر صورت پذیرد. این به معنای پایان زندگی موجودات زمینی نیست بلکه تبدیل از حالتی به حالت دیگر بصورت دردناک. بهمین دلیل لازم است که بشر برای زندگی اظطررای در پناهگاهای مخصوص یا کشتی فضای و یا بهتر بگویم شهر فضای مستقل بررسی و تمرین کنند . پیشگری قبل از وقوع حادثه احتمالی
  • پاسخ به فرضیه IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۲
    74 19
    البته فرضیه شما بیش از حد تخیلی است... انفجار یک بمب اتمی حتی نمیتواند یک سیارک یا دنباله دار را از مدارش منحرف کند، چه برسد به جابجا کردن سیاره ای در ابعاد زمین! برای اطلاع بدانید که 4.5 میلیارد سال پیش، جسمی هم اندازه مریخ امروز به زمین برخورد کرد و نتوانست زمین را از مدارش منحرف کند!
  • رسول IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۲
    87 22
    خيلي جالب بود . ولي در تمام دين ما به كرات گفته شده كه هيچ كسي از زمان پايان دنيا خبر نداره . به نظر من خوندن داستان و ديدن فيلم 2012 خالي از لطف نيست ولي با فكر و گفته هاي دين ما و حتا مسيح قابل تطبيق نيستش .
  • پیام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۴
    53 23
    شاید هم یه راه حل باشه برای حل بحران اقتصادی
    • بدون نام IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
      36 28
      دقیقا خودشه نظرت واقعا عالیه منم الان4 ساله که دارم تحقیق میکنم و به همین نتیجه رسیدم افرین
  • عبدالله IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۴
    98 44
    امام زمان چند سال حکومت می کنه چیجوری شما می گویید که 2012 پایان دنیاست و ما پیش گویی های معصومین را بیشتر از پیش گویی های مایا قبول داریم از مدیر سایت می خواهم که جواب مرا بدهد
    • بدون نام IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
      18 47
      اهههههههه عجب!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۵
    46 19
    آقای عبدالله، مثل اینکه شما مطلب رو متوجه نشدی. نویسنده که گفته اینها چرند میگویند، کجاش گفته 2012 دنیا تموم میشه؟
  • حاجي مهدي IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۸/۲۸
    78 28
    با سلام پس با اين حساب ظهور آقامون نزديكه . تو يك حديث از پيامبر ص آمده كخ : اگر از عمر دنيا فقط يك روز مانده باشد، خداوند آن روز را آن قدر طولاني مي كند تا مردي از فرزندانم كه اسم او همانند اسم من است ظهور كند و دنيا را با عدالت و دادگستري خود پر كند، آن گونه كه از ظلم و ستم پر شده است . پس ما هم انشا الله آقامون رو مي بينيم . اگه خدا بخواد . در ضمن يك چيز ديگه دين اسلام همه چيز رو به صورت علمي قبول داره نه به صورت خرافي و در عالم ماديات همه چيز ممكنه و چيز غير ممكني وجود نداره .
  • بهرام عزیزیان IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۸/۳۰
    58 41
    به نظر من این یک نظریه تخیلی می باشد.
  • بی طرف IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۱
    76 35
    نباید این احتمال رو نادیده گرفت . خدا رو چه دیدی شاید اتفاق افتاد
  • shadi IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    11 43
    in vaghean khube vashayadam bayad begam aliye
  • مهدی بکشلو IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۲
    90 13
    به نظرمن اگه به خواست خداهر اتفاقی ام که بخواد بیافته بزار بیافته خدا مارو افریده هوای مارو هم داره اینای که از اینده خبر میارن چرنده
  • ramin US ۱۴:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۸
    26 41
    akhjoon... yani tamoom mishe rahat mishim? omidvaram tamoom she dige ham takrar nashe ...che hali mide pesar... enghaze khoobe:p
  • بدون نام US ۱۹:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۶
    26 50
    امیدوارم که صحت داشته باشه. بهتره بخوایم برامون دعا کنن شاید دنیا خوب بشه!!!
    • حسرت IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
      63 18
      آقا یا خانم که حتی اسمتون رو نمیدونم اگر دنیا به پایان برسه چجوری میتونه دنیا خوب بشه ؟؟؟ واقعأ حرف خنده داری زدی ها
    • بدون نام US ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
      17 36
      واقعا! که
  • - IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۷
    23 45
    لذت ببرید چون نزدیکه
    • بدون نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      34 22
      اشتباه فکر میکنی !!!!!!!!
  • - IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۷
    16 31
    دنیا به تعادل میرسه وصدای همه شنیده می شه.انسان ها قبیله قبیله می شن وفقط تعدادی به زندگی ادامخ می دن و فرزندی به وجود میاد که بی دین هستش ولی با ایمان،متصل به چیزی نیست و فقط پیرو خوبی و عدل هستش .
  • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۳
    45 22
    اینها همه اش خرافاته. این دانشمندان به جای اینکه که کتاب قران را بخوانند به حرفهای احمقانه مایا ها گوش می دهند. دنیا حالا حالا هست، تا زمانی که حضرت مهدی بیاد و حدود درست نمی دونم تقریبا 4400 سال حکومت خواهد کرد؛ بعدا اتفاقاتی می افته که عالم قیامت شروع می شود. باور نمی کنید، از کتابهای دینی معتبر و از احادیث امامان استفاده کنیید
  • امید IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
    42 14
    و خداوند در زمین فرشتگانی از جنس خودتان قرار داد تا عبرت گیرید...
  • آناهید IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
    20 21
    ممکن است اتفاق بیفته اما ممکنه یک پلک شما یامن یا نظر دادن من باعث شه اتفاق نیفته
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
    19 29
    20012
  • ماریا IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
    13 46
    خدای من !!دیگه کارمون تمومه
    • بدون نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      22 17
      نه
  • سوسک IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۰۳
    14 23
    این حرفارو وقتی داشتی از این بلایا فرار میکردی هم میزنی !!!!!!!؟
  • مایا IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۰
    31 38
    همه میمیریم.اینم یه چیزی هثل اتفاقیه که واسه دایناسورها افتاد
  • مهندس بيكار IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۱
    53 19
    نوستراداموس هم اين سال رو پيش بيني كرده. 2012 تحول و انقلاب جهاني رخ مي ده چرخش 180 درجه. بيكارها شاغل ميشن وبر عكس صبر كنيد ولذتش رو ببريد
  • الله بنده سی IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
    21 49
    این همان سالی است که بعضیها معتقد به ظهور حضرت مهدی عج هستند.
  • امیر IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    33 14
    جفری ها عقیده دارن که سال 2012 سال مهمی هستش و اتفاقاتی در این سال رخ میده ولی اینکه دنیا تموم میشه یه خیاله از هر کسی که یه کمی جفر بلده بپرسید میگه این سال 2012 سال عجیبیه الله اعلم
  • مهسا صفری IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    62 9
    تا شقایق هست زندگی باید کرد
  • دوست IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    61 6
    در این که 2012 پایانه شک نکنید که مزخرفه . اما دوستان نگاه کنید . بیندیشید . هر چیزی رو اگه نتونی تفسیر درست کنی . 100 جور معنی میده . از پیشبینی مایا هم یه تفسیر دیگه بکنید . تفسیر من اینه که فکر کن فردا آخر دنیاست . شاید همه ی این تفسیر ها به این ختم بشه که : انسان باش . چون نمی دونی لحظه ای دیگر زنده ای یا نه !!!!
  • armin IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    11 94
    درسته چون من تحقیق کردم ومتاسفانه درسته تاد 2سال زنده نیستیم چون من اینده رو میبینم
  • مهدی موش IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۲
    21 33
    ان شاالله اتفاق می افته ما که مردیم از تنهایی
  • جلبک IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳
    18 44
    اگر هم تموم نشه من تمومش میکنم!+!
  • منوچ IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
    56 7
    هنوز متوجه نشدین هر کسی نمیتونه آینده رو پیشبینی کنه ؟ و کسی هم که بتونه نمیاد به بقیه بگه.
  • حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
    76 7
    بابا ما فقط آدم باشیم دنیا هر وقت خاست تموم بشه بشه.چ فرقی میکنه .شاید قبل از 2012 مردیم اونوقت چی؟؟؟انسان باش و انسان زی.
  • میلاد IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۳
    42 7
    خیلی از دوستان هم نظر من رو دارند . همانطور که در قرآن هم نوشته شده کسی از آخر دنیا با خبر نیست .پس حالا که اینگونه بیان شده است درست زندگی کنیم طوری که انگار فردا میمیریم .
  • kuhyar IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۴
    23 19
    من متاسفم برای افرادی که این چرندیات را باور دارند.امکان نابودی زمین در 2012 صفر است و این نظریه های دروغ تنها به دلیل منافع مالی برخی میباشد و شاید هم زمینه ساز جنگی بزرگ که به نظر بسیاری از کارشناسان قریب الوقوع است که این جنگ به پیشبینی هایی از نوستر داموس که نظریه پایان دنیا را بیان کرده بنفع شرق بخوصوص پارسیان به پایان میرسد
  • علی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۶
    25 10
    سلام به نضر من اینها همه فرضیه هستن اما پیامبران چیزهای دیگهای گفتن زمان آخرزمان زمانش نا معلوم
  • رضا IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
    21 12
    بدون شك سال 2012اتفاقات بسيار مهمي رخ خواهد دهد و علايم آن از2010شروع خواهد شد واين حوادث از سوي برخي كشورهاي قدر مند بوجود خواهد آمد
  • سوگماد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۷
    34 2
    به نظر من چه سال 2012 نیا تموم بشه چه نشه بهتره ما یه تلنگر به خودمون بزنیم. بیاید تصور کیم 2012 دنیا تموم میشه پس ما 2 سال وقت داریم. بییاید تو این دو سال مثل یک انسان واقعی زندگی کنیم. بیاید تو این 2 سال خدا رو از خودمون راضی نگه داریم. حالا اگه 2012 دنیا تموم نشه ما چیزیو از دست ندادیم. خوبه که ادم همیشه فکر کنه که به زودی نابود میشه این باعث میشه حواسش به کارش باشه. هرچن این جور که خدا به ما گفته ما همیشه جاویدیم(سوگماد=همیشه جاوید)
  • تینا IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۹
    15 24
    نابود بشه.....بهتر!!!!
  • نوید IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۳۰
    25 7
    به نظرم من این حرف که سال 2012 آخر زمان هست یه مشت چرندیاته .این شایعات ساخته قدرتطلبان برای رسیدن به منافع خودشونه.هیچ کس نمیتونه از کار خدا با خبر بشه.این پیشگویی ها بی اساس هستش.آخر زمان را خدا تایین میکنه نه پیشگویی بشر.بشر هنوز به طور قطع به یقیین نمی تونه بلایای طبیعی رو پیش بینی کنه چه برسه به آخرزمان. در اخر این نکته یادمون نره تا زنده هستیم درست زندگی کنیم
  • نسيم IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۲
    23 7
    از اولشم ميدونستيم دنيا دو روزه حالا ميخواد نابود بشه ميخواد نشه!
  • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۷
    27 10
    نترسین اگه خواست تموم شه بیایین خونه ما ضد زلزله هستش!!!
  • احمد IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۷
    16 26
    اگه راست باشه چه حالی میده همه میمیرن hahahahahahahah
  • xXx IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
    12 25
    وحشتناكه
  • مهیار IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
    6 37
    من مطمئنم که جهان در سال 2012 تموم نمیشه بلکه 2013 که نحسه تموم میشه. حالا یه سال بیشتر وقت دارید هر کاری که می خواهید بکنید.
  • zorG IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۱
    34 6
    راضیم به رضای خودش .
  • hilda IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
    8 11
    engar pesara kheili tahte tasir garar gereftan chon bishtar az onast darzemn inam morede tavajoh garar bedin ke ta hala tamame nazarie haye maya dorost az ab dar omade!
  • soroush IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۵
    6 9
    ta yadam narafte begam ke yahodia masjedol aghsaro nabod mikonan ta mabade soleymano besazand ke yeki az neshanehaye akharo zamane va inke chand roze pish akhbar az moje electrikie khorshid khabar dad pas ta 2sal dige khoda midone ke chi mishe ya hamon 3sal dge. dge inke az abo hava ham mishe ye chizaei fahmid
  • ج IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۶
    14 17
    فقط یه فرضیه است
  • سينا IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۶
    7 23
    به نظر من كاملا اين اتفاق حقيقت دارد و از نظر علمي نيز ثابت شده و من نيز تحقيق زيادي كردم در ضمن غربي ها هم انقدر بيكار و احمق نيستند كه بخوان بيهوده شايعه بسازند.به هر حال من از كساني هستم كه مي گويم اين اتفاق حقيقت داره ولي خوب منم مثل همه ي انسان هاي ديگه دوست دارم اين اتفاق نيفته
  • سينا 2 IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۶
    16 12
    تمام كساني كه مي گن خرافاته سخت در اشتباهند و تمام كساني نيز كه خوشحالند از اين قضيه متاسفانه افراد عاقلي نيستند.آخه كي از اينكه داره دنيا نابود مي شه و تمام انسان ها دارن از بين ميره و خودش هم داره از بين ميره خوشحال مي شه؟
  • بدون نام AM ۱۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۸
    20 16
    اینقدر سطحی نگر نباشید؛ کدوم یکی از اساتید دانشگاه در دنیا اهمیتی داده? 4تا مایا که نه سوادی دارند نه دانشگاه رفته اند روتون تاثیر نذارن؛ به فکر ایرانمون باشید؛
  • ج IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۹
    8 12
    فرضیه است
  • خودم IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۹
    23 4
    چقدر جالب میشه که با چشم خودمون به پایان رسیدن دنیا رو ببین و الکی از دنیا نریم خوبه من آمادم
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۳
    14 10
    خدا رو شکر همه امون خلاص میشیم. مرگ یکبار شیون یکبار.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۳
    16 3
    شهر فضایی ؟ برای کی؟ برای اینهمه مردم؟ با کدوم سرمایه میشه اینهمه شهر فضایی ساخت و مردم را در اون جا داد؟ اونم در فرصت کم...
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۳
    14 4
    اگه همه چشمهاشونو خوب باز کنند میبینند که همه چی داره تک تک اتفاق میافته . فقط باید دید.
  • رامبد IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۳
    18 14
    من يك دكتر نجوم زمين شناسي هستم 4 سال است كه دارم روي خاك و دماي زمسن كار ميكنم دماي هسته زمين بسسياربالا ميرود به حدي است كهحتي اتشفشان ها جواب خنك كننده زمين نمي باشد پايان دنيا به احتمال 60 درصد 2012 مي باشد بله اتفاق خواهد افتاد ولي تاريخ اش معلوم نخواهد بودحداقل تا 3 تا 4 سال ديكه شروع واكنش هاي زمين نمايان خواهد شد
  • شیدا IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۴
    10 6
    چه قدر خوب می شه ادم های بد وخوب همه باهم بمیرند و ما به ظهور امام زمان(عج) نزدیک میشویم من دختری 13 ساله هستم چه فرقی دارد بعد از 2 یا 3سال یا100 دیگر بمیرم خیلی خوب مشه یکی ازاخرین انسان های زمین باشم ولی نمی دانم عذاب قبر دارم یانه که میدونه لطفا به بگه ممنون می شم
  • شیدا IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۴
    18 7
    حضرت عیسی (ع) می فرماید جز خدا کسی نیست بداند منجی دنیا -همان امام زمان- کی می اید
  • بدون نام IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۴
    7 14
    به جهنم
  • شهرام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۵
    15 11
    این همه کس نگید!هیچی اتفاق نمیافته. بینید الان میزبان جام جهانی 2018 هم معلومه پس عقلتونو بکار بدازید اگه همچین چیزی بود مگ ه غربیا بیکار بودن این همه شایعه تحت تاثیر فیلم 2012 ساخته شده نظر خودتونو ایمیل کنید
  • رویا IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۵
    18 6
    شماها چقدر بیکارید بچسب به زندگیت بچه جون
  • sa IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۵
    12 8
    آخه شما از کجا میدونید چرا به کار خدا دخالت می کنید مگه مردم آزارید بزارید زندگیمونو بکنیم..... در ضمن در کار خدا دخالت نکنید هر وقت که وقتش رسید خودش دنیا را به آخر میرساند... خداوند تواناست
  • نازي IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۵
    14 6
    همه اينا دروغه من هنوز ارزو دارم
  • بدون نام IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۸
    22 7
    من فقط میخوام بگم اون روز هم مثل روزای دیگه میاد و میگذره و کره زمین هم نابود نمیشه.
  • بهاره IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۸
    9 5
    امکان داره ! چون من به نظریه علمی بیشتر اعتقاد دارم. در ضمن من فیلم 2012 را دیدم از نظر علمی هر مدت یکبار مثل زمان حضرت نوح میشه، پس تا دو سال دیگه پول جمع کنید چون 2012 میگن هرکی پول داره سوار کشتی شه. هر کس داخل خودش را برای پول جمع کردن نمیبینه 2سال عشق دنیا رایکنه درضمن هنوز قیامت نیومده
  • هدیه IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۸
    13 2
    اوندنیای هم هست از مرگ نترسید
  • نگار IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۸
    8 5
    2012 اخر دنیا نیست. فقط یه شایعس. خیالتون راحت باشه. انسان نمیتونه هیچ وقت زمان پایان دنیا را تعیین کند. مثل این میمونه که بگیم قیامت کی هست. وقت کردید یه سری به وبلاگ منم بزنید. http://iwnts.blogfa.com
  • حميد IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۸
    12 6
    با سلام.ما ايرانيها اعتقاد به ظهور منجي آخرالزمان (آقا امام زمان) هستيم ودر كل كسي كه به خدا و حكمت و قدرت و مهرباني و عظمت او ايمان داشته باشه با حرف چند تا مايا و يا هر كس ديگه اي تنش به لرزه نميفته تازه مگه ما به آخرت ايمان نداريم ونميگيم كه اصل زندگي بعد از مرگ شروع ميشه پس نگراني بي مورده و بيشتر به شگرد يه عده آدم بي مغز براي فروش فيلم هاشون و يا تكرار قضايايي مانند 11 سپتامبر شبيه و معلوم نيست اينبار ميخوان القاعده رو تو كدوم كشور علم كنن.لا حول ولا قوت الا بالله العلي العظيم.يا علي
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۹
    3 3
    hame 2 zendegishoon gom shodan. in khabar dorost bashe ya ghalat mohem nist. mohem ineke maha ro ye kam befekre akharesh mindaze
  • بدون نام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۹
    2 4
    che eshkali dare mage. hame ba ham mimirim. koliam khosh migzare.
  • sina IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۰۹
    1 13
    akhare zamano nemishe taein kard vali chand bar hayate zamin az bein rafte masalan zamane hazrate noh ya zaman daynasor ha
  • سپینود IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۲
    25 6
    چقدر هیجان انگیز!
  • یاور IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۲
    8 5
    نگران نباشید مرگ حقه من خودم که خیلی خوشحال میشم اگه اینطوری بشه!!! چون از همه ی زرت و پرت های این دنیا راحت میشیم. یاحق.
  • فرید IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۲
    12 2
    خیلی خوب می شد که اگه مرگ عزیزانمونو نمیدیم من که از خدامه
    • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
      9 2
      ای ول اق فریدحرف دل منو نوشتی
  • احسان IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۳
    9 8
    آخخخخخخخخ جوووووون همه ميميريم خيلي خوبه راحت ميشيم همه با هم
  • ksworm IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۸
    11 6
    هر چیزی امکان داره رخ بده ولی باعث و بانی زمین خورشید خواهد بود.
  • آرش IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۹
    5 5
    اینا همه چرندیات سرمایداران آمریکا و انگلیسه که دنیا رو به بازی گرفتن و هدفشون هم سلطه گری بر کل خاورمیانه است حتی به اسراییل هم رحمی نمی کنند!!!
  • مهدی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۱۹
    12 2
    خدا کنه که بمیریم من دوست دارم برم بهشت و مرگ فامیلامو نبینم......
  • سينا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۰
    12 3
    تا خدا نخواد هيچي نميشه بخوادم كه ما چكارهايم شكر
  • جوجو IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۲
    5 6
    واقعا ميميرييم؟؟؟؟؟؟؟!!!! نه!!!!!!!!!!!!!
  • سمی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۲
    2 3
    اینها احتمالات است . حتی اگر کره زمین نابود شود یک قانون و اتفاق روزمره زندگی است.
  • مجید IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
    11 3
    به نظر من احتمال هر چیزی هست مایاها دارای قدرت متافیزیکی بودن حالا اگه دنیا به پایان نرسه یه اتفاق مهمی در اون سال می افته همین تمرکز مردم روی اون سال و اون روز میتونه باعث بروز اتفاق بشه تهران که میگن قراره به زودی زلزله بزرگی بیاد ممکنه همون سال 2012 باشه شاید هم یه جنگ اتمی رخ بده شاید هم هیچ اتفاقی رخ نده وخدا اینطوری به هممون ثابت کنه که هرچی من بخوام میشه به هر حال ما منتظریم ببینیم چی میشه .
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
    5 6
    این فقط توطئه سیاسی ست اگاه باشید کایتی شبیه برج های دوقلو
  • کامیار (علی) IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۴
    6 4
    آقا جمع کنین این چیزا رو خدا خود امام صادق وقتی شبیه این سوال رو ازش کردن گفت کذب الوقاتون کذب الوقاتون کذب الوقاتون یعنی کسایی که پایان دنیا رو پیش بینی کردن دروغ گو هستن من نه مذهبیم نه بی دین اما اگه قرار بود همچین اتفاق مهمی بیفته از 20 25 سال پیش به فکرش میفتادند نه از 2 سال قبلش
  • مهدي IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    5 5
    اگه قرار باشه بميريم كه ديگه نميشه كاري كرد. ولي من كه فكر نميكنم وقتش 2012 باشه.
  • بهامین NL ۰۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    6 5
    آخه چه ربطی داره؟! انسان ذهن افسانه سازی داره... این ها هم همش از تخیلاتش هستش... مثل سایر داستان ها.... انسان خودش اینها رو ساخته و شروع به افسانه سرایی کرده... همین.
  • غریبه US ۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    8 11
    مرگ دسته جمعی عروسیه ... خدا کنه این پیش بینی درست از آب در بیاد همه بمیرم سناریو یه زمین تموم بشه...
  • زمینی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    3 4
    ما انسانها فکر می کنیم که چی هستیم ؟ اگر زمین به کلی نابود بشه هستی به کار خودش ادامه میده همانطور که قبل از به وجود آمدن انسان ( به هر صورتی )به کارش ادامه میداده ! پس کاری که می تونیم انجام بدیم اینکه انسان باشیم !!!
  • انسان خاکی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    4 4
    پس علائم حتمیه آخر الزمان چی؟ ولی هرچی هست خدا به خیر کنه.... "یوم لا ینفع مال و لا بنون" نزدیکه ...
  • تارا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۷
    7 9
    کاش واقعی باشه .خسته شدم ازین دنیا
  • میزبان IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۷
    2 5
    اگه اتفاق بیافته چی میشه دیگه هیچ قانونی وجود نداره آزاد - آزاد هرجا دلت خواست میری البته اگه زنده بمونی
  • اكبر مرادي IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۸
    6 8
    انا لله وانا اليه راجعون
  • بَبَعی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
    7 6
    اگه درست باشه که آخر عشق و حاله فقط باید زنده بمونیم بعدش دیگه صفا سیتی برو واسه خودت یوهوووووووووووووووووو
  • koopool IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۰
    6 6
    omidvaram zodtar in etefagh biyofte
  • بدون نام IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۱
    5 5
    فکرشو بکنید که از آخرین انسانهای یکی از نسلهای باشیم و بعد از ما نسل بعد باید از اول شروع کنه،مثل آتلانتیس که سیستم عددی ما از اونا به جا مونده اونا هم ما را در میابند و از بخش کمی از علم ما استفاده میکنند .میفهمن که جهان ما مثل دهکده ایی کوچیک شده بود و دنبال تمدن های فضایی بودیم،شاید بفهمن که کسانی آزادی را از ما گرفتند یاعث عقب افتادگی ما شدند.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۳۱
    6 6
    جمع کنید این حرف ها رو هیچ کس نمیدونه که کی آخر زمان است ...اینا تمام برای فریب مردمه...آخر زمان را فقط خود خدا میداند و بس...
  • خر خونخوار IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۱
    3 13
    حتما اتفاق میافته ما انسانها خودمون گوره خودمونو با دستامون کندیم همه رفتنی هستین ولی من میمونم ههههههههههههه
  • اشكان IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
    4 6
    واقعا‍
  • mohamad IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۵
    4 7
    در 2012 دنيا ازبين نمي رود فقط بلاهاي طبعي رخ ميدهدوهيچ وقت x planet به زمين بر خورد نمي كند و فقط ازكنار زمين رد ميشودوباعث خرابي هاي زيادي ميشود
  • فرزاد IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۵
    4 11
    مرگ نزدیکه همه میمیریم
  • شروین IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۵
    16 5
    شاید بایداین متن را بانظرات اسلامی هم مقایسه کرد.
  • مرتضی IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
    5 3
    به نظرمن اگر پایانی باشه یک شروع باید داشته باشه چون تا پایان کل دنیا خیلی مونده و زمین شاید به دسته خود انسانها نابود بشه نه با اجسام اسمانی و سیل و زلزله و ...
  • vina IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
    5 5
    تنها خدا است که ازثانیه ی دیگر زندگی ما با خبر است وخورشید وسیاره ها نیز فقط به فرمان او ست که حرکت می کنند و ما نیز زیر سلطه ی او هستیم اگر او بخواهد ما هیچ کاره ایم هیچ کس نیز نمیتوانددر کار از دخالت کند چون بشر قدرتی محدود دارد یا الله
  • سجادم IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۲
    15 3
    این هااگر پیش گوی بلدهستندبرن اول خداشون رابشناسندوبدانندکی اون هاراآفریده بعددرکارهاش دخالت کنند.لازم نکرده پیشگوی کنندبرن پیشینیان که خدای یکتارامیپرستند رابشناسند.بهترین پیشگو خدای یگانه هست که درقران مجیدازآن یادکرده.
  • نیوشا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۳
    12 4
    تا خدا نخواد هیچی نمیشه مگه دنیا کشک که با این پیشگوی های مسخره از بین بره اگه این طوره منم میگم فردا یه زلزله تو تهران می اید پیشگویه دیگه
  • رفیق DE ۱۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۵
    11 7
    مطمئن باشید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
  • فرزانه IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
    5 3
    به نظر من دنیا یه جا باید تموم بشه
    • بدون نام IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      8 4
      درسته ولی 2012 نه!!1!!!!!!!!!!!!!!!
  • honey IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
    3 3
    shayad betunan balahaye tabiio ehtemal bedan vali nemitunan pishbini konan,joz khodaa,harkas ke bekhad in shayeharo bavar kone benazare man adame zaeefiee va be khoda iman nadare,kasayi ke inaro migan ye mosht bikaran ke faghat mikhan mardomaye sadaro betarsunan
  • honey IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
    4 4
    zaeef tar az unim e betunim tu kare khoda dekhalat konim
  • ساشا IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
    0 7
    منم نظر وینا ونیوشا رو دارم خیلی جالب تفسیر کردن مرسییییییییییییی
  • افسانه IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۸
    2 4
    من این حرفارو قبول ندارم همیشه از ان حرفا بوده وهست
  • بهمن IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۰
    1 5
    من فکر نکنم این موضوع حقیقت داشته باشه. این عمر ما انسان هاستکه داره میگذره و دنیا سر جاش باقی می مونه. آقا بد میگم ؟ خانما بد میگم ؟ یکی میگه 2012 زمین می ترکه یکی میگه 2021 منفجر میشه یکی میگه فردا فلان جا زلزله میاد فلان جا تخریب میشه. انها همه اش شایعه هست برای ترسوندن مردم.
  • زهرا IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۰
    3 7
    همش چرت وپرت .من که باور نمی کنم .
  • ناصر IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۱
    1 4
    سوره عصر: به درستیکه انسانها دائما درخسران وزیان هستندبه غیر از افرادی که ایمان اوردند وعمل صالح انجام دادندوبه حق وصبر تمسک جستند
  • توبه توبه توبه IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۲
    2 3
    چه فرقی می کنه ما که از یک ثانیه بعدمون هم خبر نداریم.ما که نمی دانیم این دم که فرو رود بر اید یا نه .حداقل الان می دونیم اگه قراره زنده باشیم فوقش 2 سال دیگه اس.پس کارامون رو ردیف کنیم واسه اون دنیا."خداحافظ دنیا".
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۳
    3 3
    اين چيزارو باور نكنيد
  • پریسا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۴
    6 5
    سلام میگن طبق آیات قرآن یه فرضیه به وجود اومده که طبق اون سال 2022 یه خبرایی هست حالا مایا میگه 2012 .اصلا کی میدونه؟ فرضیه اولی رو آدم ها حدس زدن مایا هم که فقط تا آخر سال 2012 رو توی تقویمش داره.شاید اصلا هیچکدوم واقعیت نداشته باشه و همین فرداهمه چی کن فیکون بشه! فقط در مورد آخرالزمان و ظهور یادتون باشه : کذب الوقاتون...
  • احسان IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
    3 2
    این چیزارو فقط خدا می دونه
  • آنسه KW ۰۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۷
    2 3
    قرار بود سال 2000هم یک اتفاقی بیفته حالا تحقیق کن چه اتفاقی افتاد مطمئن باش پایان دنیا این جوری نیست
  • ننننن IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۷
    2 13
    ققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق چي مي شه
  • vina IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
    3 3
    خوب شاید این شهاب سنگ به زمین بخوره ولی همه نمیرن ومثلا 100نفر در کل کره ی زمین زنده بمونن خوب در این صورت حتی اگر در کل کره ی زمین 1نفر هم زنده بمونه بازم اخر دنیا نیست
  • Morty IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
    3 3
    یه چی بگم؟ 21 دسامبر 2012 که اینا پیشگویی کردن جمعه است! چه با حال! ولی در مورد نابودی هم باید فکر کرد. ما آدما ثابت کردیم که تا زیر فشار نباشیم نمیتونیم درست فکر کنیم و درست کار کنیم. شاید شایعه 2012 منجر به اختراعات فراذهنی بشر بشه که بتونه یه جوری از فاجعه (البته فعلا تخیلی) 2012 جون سالم به در ببره، مثلا فرار به اعماق فضا. به هر حال دست اونایی که این شایعه رو درست کردن درد نکنه، چون بعضیا به فکر رفتن. به امید دنیایی بهتر در روز بعذ از 21 دسامبر 2012 به تاریخ 1/1/0001
  • بدون نام DE ۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
    6 5
    بابا این خرافات رو جدی نگیرین اگرم درست باشه خب اتفاق می افته دیگه
  • خواهشا بخونید IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۸
    5 5
    وقتی ماه بالا سر ما قرار میگیره جاذبهی اون باعث بالا اومدن آب ها وجذر و مد میشه حالا فکر کنید تمام سیارات روی یک خط وپشت ماه قرار بگیرند فکر کنید جاذبه ی اونا چی به سره زمین میاره این پایان زمین همینه حالا کی باشه .... شاید2012 شاید4000 یا همین هفتهی دیگی
  • Negin IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۰
    2 4
    ma adama ke nemitoonim too kare khoda dekhalet konim va tanha kari ke az dastemoon bar miad ine ke imanemoono ghavi tar konim ta agar ham ghiamat shod ( akhare zaman (2012 )) natarsim
  • xXxXxX mohamad XxXxXx IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۳۰
    1 4
    nemidoonam ke bayad in ghaziaro bavar konam ya na vali midoonam ke nabayad maskhare begirim . nasalamati payane omre tamame jahane
  • حسن IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۵
    2 10
    همه اینا، بهانه و حرف بوده و همشون سناریوی آمریکا هست. این رو براتون بگم که سازمان جاسوسی آمریکا این تاریخ رو یعنی روز 21 دسامبر سال 2012 را تاریخی اعلام کرده که قراره در این روز به کشور ایران حمله نظامی شود. این ها همشون جوسازی و به نوعی امادگی افکاری علیه ایران میباشد که اگر اون زمان آمریکا کشور ایران رو مظهر بدبختی دنیا اعلام کرده و برای نابودی آن تلاش کند، تمامی جامعه جهانی از نابودی ایران موافق باشند.
  • خدا IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۸
    1 4
    چه ربطی به ایران داره این قوم بوجود امده که ایران نابود کنه مردم ایران چقدر ساده هستند که این چیزارو باور می کنند تو سال 2000 یک اتفاق می گفتن قراره بیفته سرکاری بود این قدر سرکاری می زارن اخر شما ادم نمی شید که این ها دروغه
  • ارن خ IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۱
    16 4
    من همه چیز رادر یک جمله میگم فقط خدا میداند
  • بدون نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۱
    3 3
    من این سخنان رو قبول نداشتم ولی از امروز به دنبال چاره ای خواهم بود
  • امید IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۲
    5 3
    من اینارو قبول دارم.اگر هم اتفاقی نیوفته احتمال شروع جنگ های هسته ای بشه.یا جنگ جهانی سوم نمیدونم.......
  • محمد IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
    4 4
    تاخدانخواهد برگ از درخت نمی افتد
  • محمد IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۶
    3 3
    هرچه ما بخواهیم نمی شود هر جه خدا بخواهد می شود یا خدای مهربان
  • سکینه بانو 2000 IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۳
    4 4
    دوست داشتم 45 سال که شدم بمیرررررررررررررررم همه چیییز دسته خداست هیچ کس حق نداره تووووو کار خدا دخالت کنه
  • بدون نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۳۱
    3 3
    اینا همشون سرکارین.... هیچ کس جز خدا نمیتونه این زمان رو تعیین کنه..هیچ کس از زمان پایان دنیا خبری نداره..
  • میلاد IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۸
    3 3
    به نظر من همه ی این ها دست خداست
  • nadin IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۰
    2 2
    حتی اگه شایعه هم باشه ادمو میبره تو فکر یعنی ادم میگه نکنه راست بگن.واین خیلی بده.
  • دامون یعقوبی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۲
    3 4
    زندگی را در دم غنیمت شمار این قافله عمر عجب می گذرد دریاب دمی که با طرب می گذرد
  • بدون نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۴
    3 3
    (!!!به زوراومدیم به زورهم میریم!!!) چه الان چه ...سال دیگه
  • سنا IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
    4 4
    امکان واقعی بودنش هست.ولی من هم دقیقااعتقادندارم,فقط خدااااااااااااااااااا
  • pishtaz IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۹
    3 3
    nostera damuso eshgheeee.
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۵/۳۰
    3 3
    فقط دست خدا هست
  • مجید IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
    5 5
    بابا این چرت پرتارو میگن که از زندگی نا امید بشین این فیلمو(2012 )واسه افراد ساده و کسایی ساختن که ایمانشون ضعیفه
  • hossein IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۲
    2 2
    belakhre 2nia baiad yejaie tamom beshe ke mitone onja istgahe 2012 bashe ya shaid ham ye saat dige mohem ine ke khodemono baraie ye sanie dige amade konim che az nazar madi va che az nazar manavi.
  • ساسان IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۳
    3 2
    عقلانی نیست.فقط خدا میداند وبس ...
  • Ice Man IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۴
    4 5
    میشه گفت این موضوع تا 90درصد درست هست.چون هم از لحاظ علمی اثبات شده.
  • لیلا IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
    3 4
    درسته که قرآن و علم رابطه تنگاتنگ دارن اما از نظر علمی که بررسی بشه میبینیم که توی علم هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد(غیر ممکن ممکنه)
  • کیوان IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۵
    3 3
    خداوکیلی ذهنتون رو مشغوول اینانکنین سر و تهش می دونین چیه؟ الان می گم طبق همین که خوندید مایاها یه تقویم نوشتند که پایانش سال 2012 هست همین یه سری دیگه هم یه فرضیاتی دادن و به دلیل اینکه مایا ها قوی بودن و مردم حرفشون رو باور کنن گفتن 2012 تموم میشه مثلا همین آنتونی زاندر لاوی (پایه گذار شیطان پرستی) گفته روزی که شیطان رسما به پادشاهی می رسه ساعت 11 و 11 دقیقه روز 21 دسامبر 2012 هست حالا به نظر شما همش درسته؟ حالا ببینین کی گفتم همتون سرکارید.
  • اسد IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
    5 5
    همه اینها دورغ است همه چی دست خداست هر چی او بخواهد همون می شود یا پادشاه جهان
  • آسمون IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
    2 2
    2012نشه نمی میریم؟؟؟؟؟
  • دو قلوهاي افسانه اي IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۰
    3 3
    اي بابا!حالا 2 سال ديگه دنيا تموم بشه يا نه,دست خداست,مهم اينه كه امروز زنده ايم,بي خيال فردا...
  • محمد ناظر جويا AF ۱۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
    3 3
    به نظر من هيچ كسي نميداند چي وقت دنيااخر ميشود بجز خداوند ج
  • sad of the lost IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
    3 4
    واقع بین باشید/تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها
  • شمال IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
    3 6
    باورکنیدسال2012پایان کاره
  • پسر جوان16 IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
    2 3
    ببخشید نظراتتون بسیار محترمه نزد من بالاخره هر کس نظری در این رابطه داده اما برای اطمینان بیشتر باید تحقیقات بیشتری رو انجام بدیم و با مدرک صحبت کنیم نه روایات و فیلم ها.به هر حال اگه نویسنده ی سایت منبع این گزارشات رو می نوشت خیلی می تونست معتبر باشه
  • diana IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
    3 3
    man ke ba tamame in tafasir be payan jahan eteghad daram
  • 2012 IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۵
    5 4
    واقعا شماها ابله هید که این حرفارو باور میکنید
  • بهنام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۵
    9 4
    دنیا میخواد نابود شه... که چی؟ چه به شما ها میرسه که با این صراحت میگید تموم میشه؟ اول ها میگفتین 2000 دیگه تمومه بعد شد 2002 حالا هم 2012 همش ساخته ذهنه
  • mary IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
    2 2
    خوب شايد اين واقعيت داشته باشدولي اگرراست باشدچه راه حلي براي فرار يا مقاومت بااين فاجعه درنظرگرفته شده؟
  • mary IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
    2 2
    آياراحل هايي كه درپيشگيري اين مورد در نظر گرفته شده قابل اطمينان است؟
  • mary IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
    2 2
    خيلي وحشتناكه
    • بدون نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      2 2
      از علم عقبی
  • mary IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
    5 3
    به نظرمن امكان هرچيزي دراين دنياي عجيب وغريب وجود داره
  • دختر 16 ساله ازبدترين جاي دنيا IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
    16 33
    براي منكه ايراني ام فرقي نداره چون به هر حال توايران آدم از بي هدفي ميميره
  • سعید IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
    7 4
    سال 2000 که قراربود کامپیوترها از کاربیفتد-------------افتاد؟
  • امیرحسین KW ۲۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
    4 4
    من در سایت نجوم ایران خواندم که در سال 2012 هیچ اتفاقی نمی افتد.پس نگران نباشید.
  • هنگامه IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۸
    8 3
    خدا همون جور که بنده هاشو با احترام و راحتی آورد همون جور هم میبرد پس نترسین دیگه
  • س IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۸
    2 2
    ایناهمش خرافاته میخوان مردم رو بترسونن
  • Amir Hossein RoG IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
    13 6
    به خدا اعتقاد دارین؟ به قران اعتقاد دارین؟ پس چی میگین. 2012 چیه دیگه بابا. اقا ادم خندش میگیره. ول کنین تو رو خدا. ایمانتون ضعیفه.اره
  • karim IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
    2 2
    Gosh deraza bavar konan.ma bekhandim.khoda midoneh key donya nabbod mishe na eina.eina ke khoda nistan hastan? maskhareha
  • مسعود کپل ریزی سوسک IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۹
    3 4
    من به این که سال2012 دنیانابودمیشه معتقدم اگه بشه چه خوب میشه دنیانابودبشه تمام پیشگوی هادرست بوده تموم بشه مگه چی میشه آخرش مرگه
  • maob IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    2 2
    چقدر آدم بیکار مثل من هست که نظر میدن بابا اینقدر نظر ندین جوات بازیه بخدا منم امروز جوات شدم هرچه پیش آید خوش آید داداش
  • افشین 29 ساله IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    3 3
    سلام به همه دوستان شماها رو نمی دونم ولی چه درست و چه غلط آخرش یه چیزه مرگ خیلی ها آرزو دارن موقع مرگشون رو بدونن خوب به فرض درست باشه اگه به خدا و قرآن اعتقاد دارین از همین آلان به فکر اون یکی دونیاتون باشین ولی اینو هم بدونین که نه پیغمبر و نه خدا در قرآن و سایر کتابهای آسمانی حرفی از زمان قیامت نزدهو در ضمن ما منتظر ظهور هم هستیم پس هر کی این حرفها رو باور میکنه به خدا اعتقاد نداره یا حق
  • حمید-ارومیه IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۰
    2 2
    بابا این حرفا رو نزنین ماهنوز تو ارومیه میخایم طولانی ترین تله کابین دنیا به طول 40 کیلومتر رو تو عرض 8سال بزنیم تازه میخایم رکورد رو بشکنیم انشااله چیزی نمیشه همه دوستان هم بیان تو ارومیه از این تله کابین ما هم استفاده کنن
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
    4 4
    برو یره. همش خالی بندیه
  • 2نفر از جوانان روستای عربلو(داریوش - فرید) IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
    3 2
    بابا بی خیال اینا همش حرفه بچسبین به زندگیتون حرفای دو نفر که عقده ای هستن و میخان جلب توجه کنن رو باور نکنین
  • افشین 29 ساله IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام من که بی خیال هستم از الان هم منتظرم تله کابین اراز اینا از شهرارومیه هم تموم بشمه تاما یه رکوردی بزنیم و در کتاب گینس ثبت کنیم آراز بعد از 8 سال میبینمت
  • سعید IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
    1 1
    سلام به همه من هم که اصلا اعتقادی به این حرفا ندارم و با افشین و بقیه اگه بیان میرم ارومیه بیخیال
  • دکتر اشکان IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۲
    3 2
    سلام بعد از خواندن نظرات کاملا سطحی نگر و غیر علمی بر خودم دانستم تا مطلبی را بر پایه قرآن در این سایت مطرح کنم در آیه 39 سوره رعد در قرآن اشاره به این مطلب شده است جالب اینجاست که کسانی اسم قرآن رو میارن که یک بار هم اون و تا آخر نخونده اند . راهنمایی من به دوستان اینه که همه نظرات و حرف ها رو گوش کنند و بهترینشو انتخاب کنند همون جوری که در سوره زمر آیه 18 به آن اشاره شده است خواهشا دست از این جهل و سطحی نگری بردارید
  • mina IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۲
    0 0
    man ke ba vojode sene kamam ta hala tamam eshgho halamo kardam mohem nist ye 2 saal dige ham hal konam ham konam dige arezoi nadaram
  • عاشق حقیقت IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۳
    1 1
    کی میگه آخر دنیاست. اصلا هم این حرفا نیست.بلکه طبق نوشته ها و احادیث(حضرت محمد-حضرت باقر و حضرت صادق)یه اتفاقاتی می افته که مسیر تکاملی دنیا عوض میشه.حتی به جرات هم میتونم بگم حرکت به سوی تکامل خیلی سریعتر میشه.اگه به اسلام اعتقاد دارین برین احادیث و نشانه های آخرزمان رو بخونیداگه ندارین برین کتابهای پیشگویی که هستن رو بخونید.یادتون باشه آدم وقتی شکست میخوره که انتظار اون اتفاق رو نداره.
  • mkr IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۴
    2 2
    ya ali
  • SaNaZ IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۴
    1 1
    Man kheyli mitarsam vali nemidunam raste ya duruGh!!!
  • سعید IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۵
    2 2
    دکتر اشکان جان شما همینطوری سطح معلوماتتان را بالا ببرید و به بزرگواری خودتان بگذارید تا ما عقاید خود را این چنین مطرح کنیم با تشکر از عقاید بالای لیسانس شما
  • افشین 29 ساله IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۵
    1 1
    من هم موافق حرفهای سعید هستم برو دکتر جان شما دنبال تحصیلاتت
  • بدون نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۶
    3 2
    کار دنیای ما خیلی وقت تمام شده حالا هم در وقت اضافه ایم .
  • آرتین IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۶
    5 2
    بابا چرنده این حرفا خدا بزرگه همه چی دست اونه///در دایره ی قسمت ما نقطه ی تسلیمیم / حکم آنچه تو فرمایی > حکم آنچه تو اندیشی
  • سعید IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
    1 1
    طبق اخبار واصله در محاسبه ی تقویم مایاها اشتباهی صورت گرفته و سال 2013 سال انتهایی و آغاز دوره ی خشونت و بی بندوباری هست . طی تحقیقاتی که کارشناسان نخبه و طراز اول انجام دادن علت رواج هرج و مرج , ناشی از دست دادن مدیریت جهانی است ....... امیدوارم این چالش عظیم و این فتنه ی بزرگ خارجی .....حل گردد ...
  • پریا IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
    2 2
    من خیلی خیلی باورم شده میخوام قبل از این واقعه بمیرم این چیزها رو به چشم نبینم
  • g.k IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
    0 0
    BBBBBBBikhiyalLLLL...!!! ma adama harja berim hamone...!!!
  • قیامت IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۷
    2 4
    قیامت ؟نظر مثبتم خوبه
  • بدون نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    1 1
    be nazare man hamash shere moshte vahshi pishgoie mikonana hame bavar mikonan ama ghoran ba 14 ta masom migan donya chi mishe kesi mahal ham nemizarn
  • Amin IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    2 2
    man migam ta aghamon nayomade hichi nemishe
    • نازنین IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۵
      2 2
      be nazar manam taze vaqti agha miad hokumatesh ro tashkil mide zaman naboodi kofr o nemood khoobihast
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    1 1
    marg bar zede velayate faghih payande rahbar ta zhor emame asr vasalam
  • حسين IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۸
    3 2
    به نام خدا بيان كردن اين مسائل از طرف غرب گرفتن ابتكار عمل در همه مسائل است. چون كه الان ودر همه اعصار ابتكار عمل در مورد آخر الزمان ومنجي با شيعه بوده است وتمامي حركات دشمنان اسلامي انفعالي بوده است.
  • سبز IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۱
    5 3
    گورپدراین دنیا
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۲
    3 3
    سلام ايران نابود نميشه فقط به خدا بناه بيايد
  • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۴
    5 3
    آی آدماآدم بشین زمین هم داره از دستتون راحت میشه.به خود خداقسم خدارو نادیده نگیرید از خدابترسید.یه خوبی که بیشتر ازتون نمیمونه
  • بدون نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۶
    9 4
    اینا همش چرنده من تازه میخام سال 2012 زن بگیرم
  • ( ) IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۶
    7 3
    میخوام قبلش ازدواج کنم
  • من منم IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۷
    3 3
    کی چه میدونه احتمالش نصفه اینو ریاضیات میگه.ولی به هم ریختن نظم تو شیمی خیلی کمه ولی بازم میشه.
  • اعتمادی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
    3 4
    الهمصل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اتقاقات با ظهور امام زمان مصادف است
  • mohsen IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۸
    1 1
    be nazare man donyae vojood nadare ke bekhad tamoom she.ma too ye jahani zendegi mikonim ke afkaremoon in donya ra sakhte .ba bidar shodanemoon donya ham tamoom mishe .yani harvaghti mordim taze az khab bidar shodim.
  • ... IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
    5 3
    همه ي اينا رو ناسا رد كرده!
  • صحرا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۷
    7 4
    من نمیگم خود خدا میگه: اگه یه روز از دنیا مونده باشه اون روز رو اونقدر طولانی میکنم که منجی بشریت ظهور کنه و جهان رو پر از عدل کنه. حالا هر کی هرچی میخواد بگه بگه..
  • جهانبين IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۳۰
    6 4
    من يه دختر16سالم.دنياوزندگي رو دوست دارم اما نه اونقدر كه وابستش بشم.ازنظرمن اين يه اتفاق بسيارشگفت انگيزه البته اگه به وقوع بپيونده.من كه عاشق ترس ووحشتم ديگه بقيه رو نميدونم.ولي من تابه عشقم نرسم خيال رفتن ازاين دنيا روندارم.
  • عاشق حقیقت A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۳۰
    1 1
    قابل توجه بعضی از آقایون که نمی خوان حقیقت درک کنن!!!!!: این اتفاقات همش پایه وبنیانی که آدم به چیز های عجیب و غریب عادت کنه تا اون هایی که اعتقاد ندارن و اونایی که نمیتونن باور کنن هضم مسله واسشون رراحت بشه.(در ضمن اون آقایی که اسم {سوگماد} رو واسه خودشون انتخاب کردن اول برن معنی درست کلمه رو بفهمن بعد بیان درس اطلاعات عمومی بزارن باتکشر (ماهانتا)
  • ch@p d@st IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۷/۳۰
    1 1
    هرکس تو ...........به دنیا اومده همون روز اخر دنیای ون بوده.باور نمیکنی تو زندگیتون یه مروری بکنید ببینید راس میگم و 2012 هم عین ایات اللاهی واقعیته بخدا باور کنید و فکر اون دنیا باشییییییییییییین هااااااا.قربانه شمابهداد(ch@p d@st)
  • سه قلو هاي افسانه اي(دو قلو هاي افسانه اي سابق!!!) IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۳۰
    2 2
    قل شماره1-امروزو داشته باش بيخيال فردا قل شماره2-من كلي پرس وجوكردم همش الكي و سركاريه!!!!!!! قل شماره3-كي ميگه الكيه.اصلا شايد همين فردا مرديم كي ميدونه قل شماره2-تو دانشجو بهتر ميدوني يا استاد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • فرزاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
    5 3
    من که اعتقادی به واقعه ی 2012 ندارم راستی این را هم بگم قبل از روز قیامت امام زمان ظهور میکند پس میتونیم بگیم که دنیا در سال 2012 به پایان نمیرسه شاید در 2012 یه خبرایی باشه ولی معنیش نابودیه جهان نیست
  • 7 IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۰
    2 4
    ishalah 2012 hamechi tamum mishe o khalas mishim
  • pooya IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۴
    1 1
    be nazare man donya dar sale 2012 be payan nemirese vali dar donya moshkelate pichideei be voujoud miad
  • جهان خور IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    3 2
    من برام هيچ فرقي نداره كي جهان نابود ميشه من فقط به اهدافم فكر ميكنم اما من معتقدم ما هستيم كه با كارهايمان باعث زودتر نابود شدن زمين ميشيم.
  • SAP IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    1 1
    از اونجایی که بعد هر پابانی اغازی هست ....! امیدوارم این پایان دنیای مایایی و اوباشی باشه تا همراه با تولدی جدیدی برای ما باشه!!!
  • نفس آراسته 14ساله IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
    0 0
    جوانی بهار است و پیری ز دی نه آن دی که بهارش بیاید ز پی اصلا چه ربطی داشت
  • نفس آراسته 14ساله IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۶
    2 2
    من تو دنیا از سه چیز بدم می یاد 1_مدرسه 2_معلم فیزیکم 3_از همسایهروبه رویی مون پس چه بهتر که در سال 2012بمیرم
  • a tired man IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
    2 3
    به نظر من کاملا علمی و نمیشه نادیدش گرفت ناسا هم تایید کرده با تشکر یه پناهنده از افغانستان
  • فرشيد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
    4 2
    هيچكس نميتونه پايان دنيا رو پيش بيني كنه اين كار فقط در اراده خداست و اون تصميم ميگيره كه چه اتفاقي بيفته
  • herhoz IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۸
    1 1
    maya ghalat karde harfe mofti bish nist , shoma ham khodetonoi narahat nakonin . pande amozande : mitarsam az kasi ke nemitarsad az khoda!!!!!!
  • خانم بایسی IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
    0 0
    رحمتی کجایی
  • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۹
    3 2
    سلام.به نظرمن ایناحرف یکمشت آدم بیکاره که برای گمراهی مردم این مطالب رو مینویسن.مردم اگه واقعا عاقل باشن وقتشون رو پای این ها صرف نمیکنن.همانطور که در قرآن آمده زمان روز فصل<روز جدایی> را هیچ کس به غیر از خودش نمیداند. با تشکر از مردم بیکار
  • du und ich IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
    1 1
    اونايي كه نظر مي دن 2012واقعي نيست و به 2012هيچ اهميتي نميدن اگه خيلي راست مي گن پس چرا اوومدن توي اين سايتو مطالبشو خوندنو بهش نظر دادن؟آيا معني بي اهمييتي اينه؟
  • بدون نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۵
    1 1
    بی صبرانه منتظر آن روزم ببینم چه اتفاقی قراره بیوفته
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
    2 1
    آدم تا زندس باید زندگی کنه و آماده هر چیزی باشه .کی میدونه شاید اتفاقی که میفته اونقدرام بد نباشه
  • کربلایی حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۳
    3 1
    انشاالله خدا سریعتر صاحبمون حضرت مهدی عج را برسونه. یاحق
  • راحیل IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۵
    3 3
    به نظر من 2012 امام زمان ظهور میکنند
  • نهان IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۶
    4 1
    مورچه اي گفت دنيا به آخر ميرسد دنيا ويران ميگردد گفتند چرا؟گفت چون من ميميرم.
  • جی تکلول IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
    0 0
    کی گفته تا شقایق هست باید زندگی کرد؟!!!!
  • هادی کدو IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۷
    0 0
    من دگه .............شدم
  • pOuria7 IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
    1 1
    !!!!! gHol midam hicH etefaghi nayofte motmaen bashin 30 azare 1391 hame jamim darim henduneye shabe yaldaro mikhorim asan age mOrdin ba MAN !! !!
  • رامبد NL ۱۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۱
    2 1
    بابا این ها همش چرت و پرت است من 2012 زنده میبینمتون ناسا از کجا میدونه؟ نکنه خدا بهش گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • پویان IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
    3 2
    بابا مگه قرار نیست یه روزی بیمیریم؟ چه بهتر که با هیجان بمیریم این همه مفت مفت مردن چی شد؟ ما چه صحنه هایی میبینیم!
  • ن IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۴
    2 2
    همش دروغه
  • عقل کل IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۴
    3 3
    من خودم همتونو می کشم راحت باشید
  • بیخودی المک دیلمی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۵
    1 1
    بابا اگه واقعی خبر بدید یه زنی چیزی بگریم آرزو به دل از این دنیا نریم.
  • azarakhsh US ۰۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
    0 0
    death to america death to america death to america rasi!!!! yadam raft begam! 21 dec 2012 miyofte rooze 3shanbeh!
  • فرید IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۸
    1 1
    بچه ها قوی باشین و امیدتون رو از دست ندین. اگه اتفاقی نیفته که هیچ ولی اگه میگن که دنیا نابود میشه و همه میمیریم پس چه بهتر که خودمون رو آماده بکنیم و سعی کنیم از همه چیز ببریم. این طوری اون روز راحت تر واسمون میگذره چه بمیریم چه زنده بمونیم.
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    5 2
    این حرفا چرتو پرتی بیش نیست جدی نگیرید
  • سحر IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    3 2
    سلام.راسته.اگر کمی تحقیق کنید می فهمید آمریکا از چند سال پیش شروع به ساخت محلی کرده مقاوم در مقابل حوادث سال 2012 وکلی هزینش کرده پس حتما خبریه.جدا از اون این افاق میفته ولی همه نابود نمیشن.عده ی خیلی کمی باقی میمونن.بهتون قول میدم.
  • shadow IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    2 1
    emkane har chizi voojood dare khoda midoone che balayi mikhad saremoon biad vali be nazare man har balayi mikhad saremoon biad biad biadyid az bagi moondeye omremoon estefade konim
  • پیروز IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    1 1
    میخوام یه گروه مقابله با 2012 ایجاد کنم pirooz_javan@yahoo.com
  • amosaber IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    1 1
    baba natarsin chizeh khasi pish emiad dar badtarinhalaat zelzeleh mishe dartamami gosalhay dinya kedar tehran balay 6 rishter nakhahad bood aboghyanosha bla miad ke inbaray oropaieha sakhteh va age yezamani tashshoayt khorshidy bezaminberesan faghta tama vasel barghy ke roshan hastan misozan
  • amosaber IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    0 0
    behtarinkari kemitonin anjam bedin dar on roz va yeki doroz ghabl vab adesh az anjam safarhaye havaiee vadaryaee ke baradar dar ertebateh beparhizid
  • sanaz IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    2 1
    nemidunam chi begam.vali ba tavajoh be mostanadate tarikhi etefage bozorgi miyofte
    • seyran IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
      0 0
      nemidunam chi begam vali dar kol jalebe na mitunam enkar konam va na taekid nemidunam vali hame chi to donya kheyli ajibe manam fek mikonam ye etefaghayi miyofte
  • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    2 2
    سال 2012سال تغیر در وضعیت اسرائیل وفلسطین خواهد بود ومقدمات ظهور آقا امام زمان دراین سال آغاز خواهد شد جهت اطلاع بیشتر ازوضعیت سال 2012 به تفسیر آیات 8-4 سوره اسراء درتفاسیر مفسران معاصرویا به کتاب سقوط اسرائیل مراجعه نمایید.
  • سحر IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۵
    6 1
    با اینکه از دونستن اینکه 2012می توونه پایان دنیا باشه میترسم اونم به خاطر گناهانم ولی یک لطفی داره و چیزی را می بینم که خیلی ها آرزشو داشتند.اصلا ببینیم تا اون موقع زنده ایم. به نظر من هر چی خدا بخواد همون می شه.مطلب جالبی بود ممنون.
  • shayan IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    2 1
    بابا اینا چرتو پرت.باز دوباره جو دادید من که فک نمیکنم nosterdamusاین یکی رو درست پیشبینی کرده باشه
  • reza IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    2 1
    be nezare kheyli ha in chizha vagheyat ndare man kamelan ba daneshmandan ham aghide nistam balke man be in eteghad daram ke faghat ba hozur emame asre ke avval donya abad mishe va bad az chandin sal zamin naboud mishe
  • b.a09370841584 IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
    2 2
    خوب شد 2 سال دیگه زنده ایم..........!
  • b.a09370841584 IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
    1 2
    زنگ بزنین من راستشو بهتون بگم اینا همش دروغه
  • ارکیا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
    1 1
    بابا کم موند دیگه زودتر ما هم بریم عشق و حاله دنیا رو با هم بکنیم بابا برین صفا سیتی ولش
  • بدون نام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
    3 1
    اینها هر چند وقت یک بار یک سال رو به عنوان سال پایان کار دنیا معرفی می کنند اما وقتی اون سال می رسد و اتفاقی نمی افتد، سال پایان کار دنیا را تغییر می دهند.الان هم به 2012 رسیده اند. فکر کنم قبلا هم 2004 و 2008 را به عنوان آخر دنیا معرفی کرده بودند. همگی موفق وموید باشید
  • آتوسا IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 1
    همش دروغه.قبلا میگفتن سال 2008 دنیا نابود میشه.
  • آتوسا IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    3 1
    از زندگی خودتون لذت ببرید چون دنیا در سال 2012 نابود نمیشه
  • تانیا IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 1
    چرتو پرتههههههههههههههههههههههههههههههه
  • تاتیانا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 1
    همش چرته
  • باران IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    2 3
    اینا دیگه کیلو چنده!
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 1
    با توجه به اسناد اولین سال 2000 بود که گفتن دنیا تموم میشه ولی نشد در کل ادمها چه فردا چه پس فردا بگن دنیا تموم میشه بازم مردم کاره خودشونو میکنن خوبیا بدیا وووووووو......
  • سارا IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    3 3
    من اثلا نگران نیستم چون دنیا نابود نمیشه
  • هانیه IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۰
    1 1
    نگران نباشید
  • تینا IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
    1 1
    ول کن
  • mahdi IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
    2 1
    hamegi bedoonin donya tamoom nemishe agaram bekhad etefaghi biofte motmaen bashin oone ke emam zaman zohoor mikone va kasani ke migan ke taghvim roozha tamoom mishe va migan rooze paiani hast be nazare man rast migan vali eshtebah mikonan donya tamoom mishe be nazare man rooze baedaz21 desamber 2012 rooze badaz 30 azare 1391 mosavi mishavad ba 1/1/1 sale zohoor
  • یوسف IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
    2 1
    همه این حرف ها دروغه
  • حمیدرضا IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
    1 1
    جالب بود ولی: ما مسلمانیم و در اسلام به عین صدهاروایت از معصومین اومده که اگر فقط یک روز تا آخر دنیا فاصله باشه!اون یک روز را انقدر خدا طولانی میکنه تا حضرت مهدی(عج)ظهور کنه و از نظر زمانی سالهاحکومت میکنه وحتی بعد از امام مهدی(عج)امام حسین(ع)-حضرت محمد(ص)حکومت میکنند و بعد اون واقعه بزرگ رخ میده(اعلمترین منبع حلیت المتقین)
  • فاطیما IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۲
    3 2
    تا شقایق هست،زندگی باید کرد
  • نتتاذنتانوت IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    1 2
    به نظر من درسته بابا
  • اناهیتا IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۳
    5 2
    ما لرها اینارو باور نداریم. بابابرین خوش باشین
  • امیر IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
    4 1
    شاید راست باشه ولی حتما امام زمان ظهور می کنه
  • منا IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
    0 0
    بابا ما تازه بستونکمونو کنار گذاشتیم تازه میخوایم حالشو ببریم.
  • محمد$ IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    2 2
    والا اگه از نظر علمی ببینیم شاید درست باشه ... آخه خوده شرکت ناسا از این اتفاق یقین کامل نداره !!! اگرم از نظر اعتقادی ببینیم پس باید شروع حکومت امام زمان باشه. ولی هر چی که هست باید خودمونو واسه هر چیزی آماده کنیم.
  • ارکیا IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
    1 2
    تنهایی یعنی اینکه وقتی برات اس ام اس میاد ، مطمئن باشی که از طرفه ایرانسله
  • ارکیا IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۶
    1 1
    می گن مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر می کنند اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ میکنن!
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۷
    4 1
    خدا داند...خدا داند
  • ف IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
    2 2
    بابا ولش برين زندگيتان را بكنين ولي به نظر من ميشه
  • مسیح AF ۰۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
    9 2
    به نظر من جز الله هیچ کسی حتی پیامبر اسلام نمیداند که روز موعود کدام خواهد بود thanks....
  • مرتضی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
    6 1
    از نظر من دنیا تا زمانی که امام زمان ظهور نکنند وحتی به شهادت نرسند نابود نخواهد شد واین ها جزو کافرین هستند و خدا و پیغمبر نمی شناسند و حتی هیچ مدرکی درمورد این موضوع ندارند وخیال می کنند نابغه ی سال هستندو حتی سازمان هوا وفضا ناسا چنین کلمه ای در سایتش وجود ندارد.
  • آتوسا IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
    6 2
    برید حساب بانکی هاتون رو خالی کنید.
  • آتوسا10 ساله IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
    6 3
    من خیلی خوشحالم چون کره ی زمین داره از دست ما انسان های بی مصرف راحت میشه.
  • بدون نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
    4 2
    با سلام اتفاقاتی که مایاها برای نزدیکیهای پایان جهان ذکر کرده اند دارد اتفاق می افتد مثل سیل وزلزله های فراوان ومهیب ونیز مرگ دسته جمعی ومبهم پرندگان.بنابراین نمی توان این پیش بینی ها را سرسری گرفت.
  • happy new 2013 year US ۱۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
    5 1
    دانشمندان ناسا درباره وقوع توفان بزرگ خورشیدی نیز اظهار نموده اند که هر 11 سال پیک فعالیت خورشید بالا می رود که می تواند روی ارتباطات ماهواره ای و .. تاثیر بگذارد که بین سالهای 2012 تا 2014 رخ خواهد داد اما هیچ اتفاق خاصی علیه زمین رخ نخواهد داد.والسلام.
  • 9-23 IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 0
    ki goft donya tamom mishe?ye etefagi biyofte rahat shim.
  • بدون نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    1 3
    من از مردم میخواهم این بث رو جدی بگیرند. شوخی بود می خواستم دلش رو نشکنم تا به جای بالا برسه
  • عمر فرزند جومونگ IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    1 1
    خودم باهاش مبارزه می کنم
  • سرگمبلی IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    0 0
    زنگ بزن من دقیق تر برات توضیح بدم!
  • سرگمبلی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    1 2
    نگران نباشید به بچه ها بالا میگم درستش کنن
  • مشیری IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
    3 1
    بشر دوباره به جنگل پناه خواهد برد! به کوه خواهد زد! به غار خواهد رفت!
  • 10ساله IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    2 3
    من رای گرفتم و فهمیدم زمین نابودنمی شه چون اگه می خواست بشه تا الان شده بود پس این زر ها را که دروغه باور نکن نمی دونم کودم خری اینرو نوشته ولی واقن خر بودبنابراین زرهارا ول کن زندگی تو بچسب واقن؟بله باحال بود.
  • صادق IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    1 1
    خيالتون راحت باشه زندگي تون روبكنين
  • میثم IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    2 1
    سلام می خواستم بگم هیچ کس نمی تونه با این حرف های چرت کس دیگه ای رو سر کار بزاره چون هممون می دونیم که 2012پایان دنیا نیست وهر کی این حرف رو گفته وتاییدش می کنه دین و ایمان نداره حتی اون پیش گوی رومی هم عقل از سرش پریده بوده که این حرف رو زده.
  • bad IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۶
    2 2
    همه چرته چون با قران مغایرت داره.
  • علي IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
    4 1
    عجب تحليلهايي شما كردين.بابا آمريكا ميواد يه كاري كنه داره زمينه سازي ميكنه.مثل خيلي ديگه از فيلمهاي هالييوودي كهاين كار رو ميكنن.مثلا همين 11 سپتامبر رو زمينه سازي كردند و ميبينيم كه بعدش به دنبال اين آماده سازي ااومدن همه جا رو اشغال كردن.
  • sios IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۱
    2 0
    man ke bavaram namishe
  • ali(hell boy) GB ۱۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۱
    1 2
    kheyli khob mishe ke zamin nabood beshe be khodetoon negah konin por az gonah hastin bemirid behtare ine ke gonahatoon bishtar beshe
  • گل مریم IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
    1 4
    دنیای ماخیلی وقته تموم شده. ترکی:دونیامیز یالان اولدی
  • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۴
    5 1
    سلام اینا میخوان با تبلیغات دروغین خود هدف های خود به معنا برسونن پس دروغ محضی است
  • بدون نام IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۵
    7 1
    هر چقد میتونین قرض و وام بگیرین با خیال راحت بگردین و عشق و حال و کنین.بعده2012 قسط نمیدین
  • آرش IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
    3 7
    سلام برشمامن به شما اطمینان میدم پایان جهان2012است به تغییرات آب و هوایی نگاه کنید مرگ ومیر حیوانات تروریسم ذوب شدن یخ های قطبی این همه بلایای زمینی سال قبل 2012سال بلایای طبیعیه شما این همه زلزله،طوفان،سیل روببینید قضاوت باخودتون
  • واقع بین باشید IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
    5 1
    این یه حرکت کاملا برنامه ریزی شده از طرف فرماسونر هاست و در 2012 باید نتیجه بگیرند پس منتظر یه واقعه باشید ! هر چه هست نابودی زمین نیست !
  • ali IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
    4 1
    هفته با جمعه تموم میشه شاید هم دنیا با جمعه ؟
  • متین IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
    5 2
    من اصلا به این چیز های من در امدی اعتقاد ندارم شما چه طور
  • ثریا IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
    5 3
    این یک توطئه ی صهیونیستیه،باور نکنید!
  • علی ملاحسینی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
    6 1
    من می توانم بگویم تا آخر دنیا خیلی مانده چرا از کجا برای این که هنوز امام ما حضرت مهدی (عج) ضهور نکرده و اگر هم ضهور کند بعداز آن حکومتی خواهی بود بدون هیچ گونه گناه و بعد قیامت که به نظر من هنوز خیلی برای نابودی زمین زود است
  • علی ملاحسینی IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
    2 1
    چه جالب توی همه سایت ها نظر همان موقه ثبت می شود ولی انجا اول می بیند اگر به نفع شان نبود ثبت نمی شود
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
    3 3
    خيلي جالب اما دروغ
  • misagh IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۶
    3 3
    اميد وارم دنيا تموم نشه
  • نیبیرویی(u313 ) IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۶
    4 1
    شک نکنید چون خیلی قبلتر از ما و اجداد ما و اجداد اجداد ما و.... این اتفاق افتاده یعنی انسانها آنقدر پیشرفت کردن ولی بعد به دلیل آتش سوزی همگی مردن
  • مرتضی US ۱۳:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    4 1
    آخه ...گاو و گوسفند چرونای 5000 سال پیش از علم و تکنولوژی در حال حاضر بیشتر حالیشون میشه!بابا اون موقه که فیلم اره 7 نبوده بشینن ببینن بترسن...داستان ترسناکشون این پایان دنیا بوده...هی تعریف میکردن هی میترسیدن! واللاه!!!!!
  • محمود IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
    2 2
    ما همه 30 اذر 90 میریم من مطمئنم
  • yas IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    2 1
    man ziad b in chiza eteghad ndrm ,vli ag ma mosalmunimo harfe emamamuno ghabul darim ,emam bagher mige taen konandegane vaght dorogh guyand ,yani ink harki k mge k gharare emam zaman zohur kneo ghiamat b pa misheo az in chiza,just vase delsard krdane javunast ,ma javuna nabayad bzarim ona farmune maghze maro dasteshun bgiran ,omidvaram bzarin hame ino bkhunan !!!
  • mostafa IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۰
    1 1
    ما که نیستیم نگران...
  • mozhi IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    کذب الوقاتون . . . D:
  • araz IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
    5 2
    به نظر من جنگ اتفاق می افته
  • yasi IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    2 2
    benazare man ina hame kashke
  • سادات IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    1 1
    در همه نظرهايي كه من خواندم همه به خودشان يك تلنگري زده بودند حتي با فرض يك دهم تريليارد هم اين اتفاق بيفتد پس چه خوب كه حالا به ما يك فرصت يكساله داده شده پيش از اينكه دستمان كوتاه باشد و كسي از عالم ديگر ما را بر نگرداند يك كمي جبران مكافات بكنيم .
  • علی IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
    5 3
    نمیدونم چی بگم والا ،بنظر من اتفاقی خواهد افتاد حالا کم و زیادش معلوم نیست
  • سيزوف IS ۱۶:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۱
    1 5
    شرابم ده كه نتوان گشت اين- ز زهره چنگي و ز بهرام سلحشورش
  • sajjad IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
    6 3
    سلام.تاوقتی امام زمان ظهورنکنه آخردنیایی هم نیست.معلوم نیست آمریکاواسراییل چه نقشه ای دارن برای مردم.
  • علیرضا برادر جمونگ پسر عمر IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
    3 7
    اشکال نداره به جمونگ تلفن میزنم که بیاد برامون ردیفش کنه پدر سوخته
  • مهدی IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    3 2
    به نام خدا عجب از این بشر دو پا.جای خدا تصمیم میگیره یک امضا پاش. دوستان عزیز به خدا فکر کنید به لطف او و حکمتش. 2012 همان 2000 و2003 و...خواهد بود که اشخاصی پلید تحت هر عناوینی برای رسیدن به اهدافشون در دنیا منتشر می کنند. سپاسگذار خدا باشید به هم عشق بورزید و برای فرستادن منجیش دعا کنید.
  • میترا IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
    6 1
    فیلم 2012 سرشار از نکته، ولی آخر دنیا نی به پیشرفته یه برتریه یه برنامه ریزی دقیقه که یهود بهش رسیده پس باید مراقب ایرانمون باشیم
  • مانا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    9 1
    دروغ یا راست باعث شد کمی به خودمون بیاییم
  • سارا IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
    6 1
    سلام به همگی خودمونیم اگه اون روز اتفاقی نیفته چه حالی گرفته میشه ازامریکایی ها.اگرهم چیزی شدغضب الهی نیست پشت دست امریکایی هادارن یه کاری میکنن بچه هاشماسوپرنچرال رو دیدین با اینکه طرفدارشم ولی یه چیزایی میگه که ادم ازحرص تب میکنه اگه ببینین به من حق میدین ولی سریال جالبیه حتما ببینین فیلم2012هم خیلی مزخرف بود واقعا فکر میکنن ما اینقدر خنگیم
  • غزاله IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
    12 2
    به نظر من هر صبح که از خواب بیدار میشیم خدا رو بخاطر اینکه گذاشته یه صبح دیگه رو ببینیم شکر کنیم شاید اتفاق بیفته ولی در هر صورت من اعتقادی به این موضوع ندارم.
  • _____________________________ IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
    1 2
    MaN KaMeLaN EtEgHaD DaRaM. BeRiD EsHgHo HaL KoNiD Ta ZaMiN NaBoOd NaShOde.
  • فرشید IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    8 1
    هنوز مادری نزاییده کسی رو که پیشگویی کنه روز قیامت رو هنوز چه برسه اون هم از دین ما خارج بوده.خنده آوره.آخه مگه میشه به کسی که نه خدا رو میشناسه و نه اصلا میدونه قیامت چیه باور داشت.فقط و فقط خدا میدونه.پس با ذکر صلواتی به خدا پناه ببریم.
  • یوزارسیف IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    4 9
    یقیین داشته باشید این اتفاق میفته
  • عشق و عرفان و خدا IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    8 3
    همین الان با ااوباما تماس گرفتم گفت:این یه پیش آماده سازی برای حمله به ایرانه
  • ارمین.شرعیت IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    6 2
    خیلی.مشکوک.است.هنوز.منجی.نیومده
  • خسته دل IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
    2 7
    وای... آخ جون به خدا من که از خدامه دنیا به پایان برسه من از این زندگی راحت بشم
  • مايا IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۹
    9 3
    غلط كردم يه چيزي گفتم شماها باور نكنين
  • +9647504951959 IQ ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    4 13
    من كه اعتقاد كامل دارم
  • پگاه IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۹
    12 1
    بنظرمن فقط خدامیدونه.ولی میدونم اتفاق مهمی در راه******
  • سید محمد اشرافی IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
    7 7
    اعتقاد دارم ولی مشکوکه ایشالا معلوم می شود
  • حسين احمدي IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
    2 5
    انا لله و انا اليه راجعون زمين ما شد وا‍‍‍ژگون
  • kaboos IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
    6 8
    میگم اگه دنیا تموم شه اونوقت چجوری یارانه هارو بگیریم؟
  • محمود فقيه منزه IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    10 2
    خودتون خسته فكرتون رامشغول اين كارها نكنيد فقط خدا مي دونه وبس كه كي آخرزمان مي شه
  • دانش آموز نکته سنج IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    19 3
    یعنی 30آذر 91 مدرسه ها تعطیله
    • esf_33 US ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
      4 3
      هه کلی خندیدم
  • poya IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
    1 1
    man ke mitarsam.etefegh miofte chon japon felan terekideh.dadam yandim.chisi hast ma dorost konim zendeh bemanim?
  • کیمیا دانشجوی رشته ی فلسفه IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    23 2
    همه چيز دروغ است، فقط خداااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • azar IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    8 2
    eeeeeeeeeeee hame mimirim dg kasi nist khakemon kone khobe dg man az ghabro beheshte zahra mitarsam
  • مقروض IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
    8 3
    پس قسطهای من مالیده؟؟
  • j2c IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    18 2
    چه خوب است باور کنیم وتادیر نشده خودرا اصلاح کنیم ودراین فرصت باهم مهربان باشیم . انسان باشیم. آدم شویم. و منتظر واقعی قائم آل محمد ع باشیم
  • مرتضی IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    15 2
    سلام خدمت شما همه دوستان واقعا براي همه شما متاسفم که نظرات عجيبي داده ايد. يکي ميگه اخجون من ديگه قسط نمي دم!-يکي ميگه مدرسه نمي رم!! يکي ميگه اونوقت چجوري يارانه هارو بگيريم؟!و.... چرا امام زمان از نظر غايبه- ايا تا حال بهش فکر کرديد ...عقل ومنطق خودتون رو ول کرديد رفتيد به يه پيشگويي ساده که مايان قبيله سرخپوست وبي سواد درمکزيک روي اورديد-باور کنيد من خنده ام گرفته که اينطوري نظر دادديد!!!!!!!!!!
  • اتوسا IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    5 5
    باورم نمیشه از خوشحالی دارم میمیرم خدا شکرت یعنی میشه 2012 یه سال دیگه بمیرم در ضمن اقا اجازه؟...سایتت خیلی شلوغه
    • یاشا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۲
      2 2
      آخی چه نا نامید...
  • mahta A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    4 1
    baba bikhial ina hamash zire sare amrikas 1kam motalee konin bad nis bebinin chetor barname rizi kardan ta ag 2012 1 kam donya be daste in abar ghodrata taghir kone ma jikemun dar nayad akhe az ghabl barname rikhtan mardom montazeran donya tamum beshe.....
  • فريما IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    11 4
    من خودم وقتي مايا داشت اين حرفو ميزد پيشش بودم،مسابقه گذاشته بوديم كه هر كي قشنگتر دروغ بگه برندست!!!!اون وقت ميدونين چي شد؟؟؟؟؟مايا برنده شد ديگه!!!!!!
  • بدبخت A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    9 4
    وای...... آخه تولد من 1 دی بووووووووووودددددد..... :(
  • لک لک IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
    17 3
    اتفاقاتی میفته اما نه نابودی دنیا بلکه یک جنگ نظامی بسیار پیچیده
  • sogand IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    3 2
    ina hama6 khorafate tavajo nakonid hich kas nemitune tashkhis bede key akhare 2nyas joz khoda.
  • maxxx(mobin IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    1 2
    man motghedam ke in gofte ha ............hastand
  • امید IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    8 7
    تمام پيش گويي هاي نوستراداموس تا الان درست بوده و اين پيشگويي هم 100% درسته اين يه حادثه طبيعي براي زمينه ... موفق باشيد
    • pouya IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
      4 1
      aya shoma ta in had tahsilat darid ke be in farziye ha nazar midahid man nojum shenas hastam va dar alman zendegi mikonade khod ra dargir in masael nakonid lotfan
  • بدون نام IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    7 7
    دروغ
  • پیشگویی IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    9 5
    نوستراداموس در مورد جنگ جهانی هم پیش بینی کرده بود که درست از آب در اومد و چندتا پیش بینی دگیه هم کرده بود که اونا هم درست بودن و مایا هم همین طور..پس پیش بینی هاش درست بوده نمیشه گفت که اتفاقی نمیفته خودتونو گول نزنید احتمالش هست که اتفاقی بیفته......... آماده باشید...................
    • بدون نام A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
      5 5
      اي عزيزان من جواني 23 ساله هستم وبه دين وخدا اعتقاد دارم ميخام بهتون بگم شوخي نگيريد من با نابودي زمين اعتقاد دارم ولي قيامت نميشه ...
  • ناسا IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
    6 4
    دانشمندان اعلام كردند، توفان خورشیدی در سال 2012 زمین را فرا می گیرد.به گزارش شبكه خبر، بر اساس گزارش ناسا زبانه خورشیدی كه در این سال به زمین می رسد از نظر شدت، با زبانه مرگبار نیمه قرن هیجدهم مقایسه شده است.در هشدار ناسا و آكادمی ملی علوم آمده است كه میلیون ها نفر در سال 2012 بدون برق و در نتیجه بدون غذا و دارو خواهند ماند و همه یخچال ها، تلفن های همراه و ماهواره ها خاموش می شوند.از ماه دسامبر فعالیت خورشید به آهستگی رو به افزایش می رود، نیروی مغناطیسی این ستاره هر 11 سال یكبار به نقطه ای می رسد كه در آن پیك پدیده های فوران های خورشیدی و پرتاب تاج های خورشیدی بزرگ مشاهده می شود.ه گفته دانشمندان ناسا، پیك بعدی این توفان های خورشیدی بین سال های 2012 و 2013 خواهد بود..........................
    • ذوالفقار دانشی، دبیر سرویس دانش IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
      3 3
      کاربران عزیز، لطفا اخبار را درست پیگیری کنید. فعالیت خورشید در چرخه‌های 11 ساله هرگز بادقت پیش‌بینی نشده، هیچ دانشمندی هنوز نتوانسته زمان اوج و شدت این فعالیت‌ها را با دقت مناسب پیش‌بینی کند. لطفا در ذکر اخبار به منابع معتبر استناد کنید. در خبرآنلاین، مطالب مستند و دقیق در رد تمام ادعاهای مرتبط به آخرالزمان در 2012 موجود است که خواهشمندم آنها را دقیق مطالعه کنید.
    • nima IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۱
      7 2
      این نظریه درست نیست ولی شاید چیزی شبیه آن اتفاق بیفته مثلا جنگ جهانی رخ بده در کل حادثه ای رخ میده که جهانیست ولی انصافا اکثرانسانها از خدا واز وجدان خودشون دور شدند
  • بدون نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۳
    10 3
    براي سرگرمي جالبه.اما بايد از ديد ديگري نگاه کرد.... از کجا معلوم تا آخر اين نظر من زنده باشم؟بايد سعي کنيم آخرتمون درست باشه...
  • بدون نام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
    6 1
    دل میرودزدستم صاحب دلاخدارا
  • ديبا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    28 2
    جز خداوند تبارك و تعالي هيچكس روز مرگ زمين را دقيقا نميداند
  • asgar IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    9 1
    tebge goftehaye ghoran har kas ke taeen kond akhar zaman ro kafar hast ...
  • sajad IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    18 3
    بابا عزیزا ول کنید آخر زمان هر موقع وقتعش برسه ندا(صبح) میاد جون من دعا کنید من یه کار خوب پیدا کنیم تا بلکه بتونیم ازدواج کنیم هرکی دعام کنه دم اش گرم خیلی مرده اصلان ها ارادت داریم
  • هلن IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
    21 1
    الله اعلم (خدا خودش بهتر میدونه)
  • mobina A1 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 3
    motmaenam ke doros mige in etefagh miofte :((((( dg yavash yavash bayad khodemuno amade konim :'(
  • morteza hd DE ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
    6 3
    مک کارتین دانشمندوپیشگوبزرگ معاصر(خالق نظریه ی موج صفر)توسط علم ایچی برای اولین باریک نمودارزمان برای سال های بعدازخودش طراحی کردکه هرخطی دراین نمودارنشانگریک اتفاق بزرگ جهانی می باشدکه تمام آن اتفاقات به واقع رخ داده است به طورمثال اورکوداقتصادی سال2007راهم پیشگویی کرده بودوبااین حال منحنی پیشگویی او درروز21دسامبر2012به طورکل به زیرخط صفرنمودارمی رودکه نشانگریک اتفاق عظیم می باشدواوصراحتاَ پیش ازمرگ خودگفت که جهان درسال 2012نابودنخواهدشدبلکه یک اتفاقی عظیم رخ خواهددادطوری که مسیرتاریخ بشریت راتغییرخواهدداد
  • k c d IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    4 4
    نوستراداموس هم پیشگویی هایی در باره نا بودی زمین گفته است. ممنون از سایت خوبتون.....
  • داریوش بزرگ IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    13 7
    با سلام میخوام منطقی نظر بدم ایده 2012 یک ایده کاملا فراماسونری هستش که از زمان خشایار تا الان وجود داره اونا کارهاشون برنامه ریزی شده است و هدفشون قربانی کرن نسل اصیل آریایی هست پس به این شایعات اهمیت ندین واولا به فکر آزادی مملکت خودتون باشید ثانیا فکر پیشرفت باشیم تا ابرقدترتها نتونن به جمهوری ایرانی تجاوزی کنند جاوید ایران سرافراز ایرانی
  • عزراااااااااائییییییییییییییل هاها IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    2 12
    هاهاهاهاهاها...آماده شید.با این همه جرم تو دنیا بعید نیسسسسسسسسسسسسست!
  • فرحناز IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    25 3
    دنیا تموم نمی شه اینا همش شایعه سازی و خرافات هستشششش. ولی حتما جنگ بزرگی راه می افته تو دنیا ولی پایان دنیا نسیت
    • فرشید IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
      2 9
      تو دروغ میگی
  • بدون نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    4 1
    ma hame mosalmoonim bebinim sahebe in jahan che mgeh har chi bashe khodast hame midonim ke ye monji to rahe vade dadeh khoda ke agar yek rouz ham be payane jahan mondeh basheh on myad oon vaght digeh khabariaz zolm o satam nakhahad bood haft sal hokomat mikoneh tazeh kori cheshme ona khedmat eslam be bashareet shoro mishe va ta ghyamat ke hichkas nemidoneh kaeye edamehdareh gool in shayyada ro nakhorim ZAMIN O ZAMAN RO BARA MOLAMON MAHDI AMADEH KONIM
  • farshad mazarei IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    3 3
    please waiting:he(mahdi) will come yamahdi
  • محمدرضا IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    4 9
    خدا کنه سریال قلب یخی هر چه سریع تر تموم بشه
  • fafy IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    12 1
    man ke bavar nemikonam
  • fafy IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    9 2
    velesh baba hichi nemishe 2008 ke nashod 2012 ham nemishe
  • بزرگمهر A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
    14 3
    به نظر من این امکان نداره چون تلسکوپ هابل در قطب شمال و جسمی که قرار به زمین برخورد کنه تو جنوب هر کسی میدونه که زمین حالت کروی داره پس دیدن این جسم غیر ممکن. در ضمن از تلسکوپ هابل خیلی وقت که استفاده نمیشه1 .....خرافات زود باور نکنید. دقت کرده باشید فیلم 2012 خیلی شبیه داستان حضرت نوحه.
  • AIDIN IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    2 4
    AGE PISHGOOYIHAYE DAMOOS RO TAVAJOH KONIN KE HAMASHON DOROST BODAN GABOL MIKONIN KE HATMAN YE KHABARIYE HALA AZ ROOZE MOUD GEREFTE EIA AKHAR
  • ho3in IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
    50 4
    بابا من هنوز زن نگرفتم
  • مصی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    6 16
    وقتی به هیچکوم از ارزوهام نمیرسم بهتره بمیرم !خدا جونم متشکرم
  • رئیس سابق مایا IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
    3 10
    جون من راس می گی؟اگه این طور باشه که خیلی خوبه.تازه می گن قراره بوسیله ی جنگ جهانی سوم دنیا نابود شه
  • Elena IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
    14 3
    همه ی اینا چرت و پرته.............مگه اونا خدا هستن که ایندرو بگن هرچی خدا بخواد همونه.ولی جنگ جهانی سوم هست واقعیته................2012 فیلمش از ادمای شیطان پرسته که همش مسخرست اونا خدارو نمیپرستن اونا بر علیه خدا هستن.........میخوان همرو کافر کنن ...هر کسی این فکرو میکنه عقلش کامل نشده
  • mehdi IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    3 18
    100% واقعیته
  • مهدی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    5 22
    به نظر من واقیته واقعا خیلی خوب میشه اگه بشه چی میشه.دیگه این همه بدبختی بیچارگی نمیکشیم راحتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
  • آرمان IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
    9 9
    من که مطمئنم یه خبراییه .چون به جز مایاها وسومری ها نستراداموس هم همچین چیزی رو گفته.........من که منتظرم.
  • سعيد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    21 4
    واقعا متاسفم براي همه كه به اين چرنديات گوش ميديد بريد يه كم تحقيق كنيد در مورد 2012 اين آمريكا و اسرائيل نقشه كشيدن كه آذر2012 يه كارايي تو ايران بكنن كه كاملا اشتباهه ما وحدت ملي مون رو از دست نميديم ...
  • جهنم ساکت IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    17 3
    پایان دنیا دروغ محضه.مگه وعده اونا سال2006نبود؟ پس چی شد؟ اونا میخوان افکار مارو مشغول کنن تا کاراشون رو انجم بدن. ووواقع بین باشیم
  • ali IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    15 4
    جای تاسف داره که بعضی ها پایان دنیای 2012 رو قبول میکنن اونا شاید نادانسته دارن بر افکار یهودی های صهیونیست صحه میزارن
  • هدي IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    8 3
    نوستراداموس هرچي پيش گويي کرده به حقيقت پيوسته مثلا جنگ جهاني اول و دوم .در مورد اين موضوع هم ميگه که دنيا با جنگ جهاني سوم از بين ميرود بعد ميگه که در اين جنگ از سلاحهاي استفاده ميشود که بيشتر کره زمين نابود ميشود.قران هم در مورد پايان دنيا هم گفته اگه اشتباه نکرده باشم معني ايه اش اين بود،همانا انان از زمان پايان دنيا پرسيده اند به انان بگو که علمش در نزد پروردگار عالم است.به گفته قران پايان دنيا هست ولي علم اين که چه زماني اتفاق مي افتد فقط خدا ميدونه
    • جیمز IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
      4 3
      سلام دوست عزیز میخوام کمی واقع بین باشی نکته دیگر که ظاهرا از نظر برخی از رواج دهندگان پایان جهان نادیده گرفته شده است اینجاست که اصلا وجه بارز و متمایز رباعیات و اشعار نوستراداموس که پیشگویی هایش را با آنها مکتوب کرده است، اینجاست که هچ تاریخی برای آنها ذکر نشده است. تمامی نوشته ها تا حد زیادی مبهم و مخدوش و بدون تاریخ هستند، این هم یک شگرد ماهرانه است برای آنکه بتوان هر رخدادی را که با سلیقه مخاطب جور در می آید جای پیشگویی، آقای پیشگو گذاشت! حال این افراد دور اندیش و مترجمان توانا و سکه بازان فروش اینترنتی هنر هفتم توانستند از دل نوشته های نوسترداموس تاریخ دقیق سال ۲۰۱۲ را استخراج کنند خود بحث پیچیده ای است. احتمالا به اندازه کافی مستندات در مورد کذب بودن ادعاهای نوستراداموس ارایه شده و زم
  • جیمز IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
    8 2
    مبلغان نوستراداموس مدعی‏ اند که او اعدام چارلز اوّل، پادشاه انگلیس، و لویی شانزدهم، پادشاه فرانسه، آتش‏ سوزی سال ۱۶۶۶ لندن، ظهور و سقوط ناپلئون اوّل، ظهور هیتلر و بسیاری از حوادث دیگر را پیش‏ بینی کرده است. این در حالی است که نوستراداموس از پیشگویی نزدیک‏ ترین حوادث زمانش عاجز بود. به‏ نوشته ویل دورانت، «نوستراداموس برای شارل نهم عمری نود ساله پیشگویی کرد که ده سال بعد در ۲۴ سالگی زندگی را بدرود گفت.» شارل نهم: پادشاه فرانسه از دودمان والوا، نوستراداموس ـ که هم عصر او بود ـ برای او عمری ۹۰ ساله پیش بینی کرده بود. اما دوران حکومت او از ۵ دسامبر ۱۵۶۰ آغاز و در ۳۰ مه ۱۵۷۴ پایان یافت.
  • namco.2012 IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    7 16
    من می دونم همه مردییم
    • بدون نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      4 4
      معلومه هیچ چیز نمی دونی
    • بدون نام IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      4 3
      نمی خواهم بمیرم
    • بدون نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      2 3
      وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااای عجب حرفایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • رضا IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
    30 5
    با سلام اين چرت وپرت ها چيه اين كارفقط درتوان خداست كه مالك زمين و اسمان هاست
  • ابلیس IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
    6 7
    توهم زده ...
  • میلاد IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    6 6
    با سلام تورا خدا نامید نکنید بزارید زندگی مان را بکنیم هنوز ارزو هایی داریم من هنوز 18 سالمه ای خدا
  • محمدرضا انلاین IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
    6 2
    واقعا درست من نگرانه آرزو هامم خدابکنه که این طورنباشه گیلان رودبار
  • ببببببببببببببببببببببببب IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    10 4
    مطالب عالی بود به نظر من2012 حقیقت نداره
    • بدون نام IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
      3 6
      راست میگی
  • darya IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    6 15
    یه نطره من حقیقت داره من که اعتقاد دارم
  • sanaz IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
    4 22
    عالی بود به نظر من حقیقته محضه
    • linda IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
      39 6
      وای نه.خدانکنه.من هنوز مامان نشدم.نیمییییییییییییخوامممممممممممممممممم
  • Sina 2012 IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    6 4
    baab vel kon chi hast in akhare donya baba cherte in ha ro hamash bara khande goftan ke man ham che gadr khandidiam !
  • محمد حسین US ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    7 5
    سلام خداوند وقتی که دنیا را افرید هیچ یک از ادمیان حتی از دماغشان هم خون نیومد ... من نمیخوام بگم که این وبلاگ بد است بلکه خوب و بسیار زیباست من از دوست عزیزم که درباره این جریان مطلب جمع و درست کرده است و از او متشکرم ولی...
  • فرهاد خان IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
    13 2
    آقا این چیزا دروغه. هر کی بخواد با اصل قضیه آشنا شه باهام تماس بگیره
    • att IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
      1 3
      omidvaram ke nabashe man nemikham beram jahannam
  • eli IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
    17 2
    من نگرانم ولی معتقدم خداوند پایانی برای این دنیا و زمانی برای شروع ابدیت قرار داده که فقط خودش میدونه که اون زمان کی فرا خواهد رسید ......
    • میلاد IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
      5 7
      من که مطمئنم تموم میشه..خیلی از شماها رو نمیتونم درک کنم و بفهمم آخه بابا این دنیا چی داره که اینقد بهش چسبیدین و نگران تموم شدنشین؟؟؟ جز بدبختی هیچی به خدا...بذار تموم شه از این همه فلاکت و بدبختی و دروغ و جنگ و مصیبت راحتین شیم... ها...؟؟؟ اگه قابل دونستین...در مورد حرفام نظر بدین."خوشحال میشم"
  • حسام CH ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    17 3
    خب الان چیکار کنیم؟ مگه مسخره بازیه؟ یعنی دیگه ول کنیم درس خوندنمون رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیخیال بابا آزاد کن دل را چون که دل هر جا که بوی خوش دارد به سوی او خواهد رود
  • dani IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۹
    5 5
    به نظر من که همش دروغه.......غیر از اینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • روژین IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۱
    4 6
    راستش من اول به این حرفا اعتقاد نداشتم ولی بعد که سونامی ژاپن و زلزله های زیاد دیدم....یکمی گرخیدم!! چون شنیده بودم علایم نابودی زمین همیناست>>
  • Parsiboy2012 IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    7 12
    به نظر من اگه آخر دنیا هم نباشه نصفه مردم جهان توی 2012 میمیرن....حالا یا بخاطر جنگ جهانی سوم یا پیش بینی های سال 2012....من که قبول دارم!
    • ali_aliha IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
      3 3
      man nazar shomaro ghabol daram ama sal 2012 jang jahanie sevom etefagh nemiofteh balke sal 2014 etefaght miofteh plz be nazarieye man javab bedin
  • بدون نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    4 4
    عجب چرت و پرت ها یی ... که بخواد اخر دنیا برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    • mona IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
      3 3
      ayyyyy yekhorde fekr koni mibini chi be chiye man alan 4 sale dabare in mozo tahghigh mikonam vali aslan mesle to fekr nemikonam nemigam akhare donya hast vali midonam ye ettefaghayi gharare biyofte
    • بدون نام IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
      4 3
      اه بابا نیم ساعت نظر ام رو انگلیسی نوشتم حالا قبول نمیکنه من 4 سال هست که دارم رو این موضوع سخت تحقیق میکنم وقتی نمیدونی چرا الکی نظر چرت وپرت میدی؟!!!!!!!!!!!!!!! هاااااااااااااااااان!
    • منا IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
      2 2
      اسم ام یادم رفته بود
  • کیمیا IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
    3 3
    چه خرافاتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • samin KW ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    2 2
    ma a 1 sec bademonam khabar nadarim hala ina omadan a salha bademon daran harf mizanan baba hamash cherto perte khodeshonam nemidonan daran chi migan he
  • هاتف IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    2 6
    شاید .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عاقلان دانند
  • micro.bacillus IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    1 1
    ... tabi@ nazmesh be in alakia nist. khorshidam har 11 sal yek tufane khorshidi rah mindaze har sad salam te dune bozorgesgesho ke ehtemalan tu 2013 in etefagh biofte mage bargh bere adam mimire:o kerkere khandast .... uni ke tarafdare damusan vaghean ketabesho khundan? kolli chert neveshte ke be voghu napeivaste manam migam dar salhaye ayande janghayi be voghu mipeivande zelzele mishe adama hamo mikoshan tu yek keshvare amricaye jonubi enghelab mishe hala man pishgu shodam? pas migam har ki in commento bekhune nesfeshun mimiran hamunruz nesfeshun ezdevaj mikonan ta akhare un hafte :)) ajab donyayie
  • ali ghafouri US ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    10 4
    این که دنیا تو سال 2012 تموم بشه یا نشه یا جنگ جهانی سوم اتفاق بیفته یا نیفته یاهر اتفاق دیگه ی مورد تردیده اما مطمئنا 2012 یه سال خاص خواهد بود
  • حامد DE ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
    4 4
    سلام به همگي توجه داشته باشيد جهان امروز ما توسط افرادي کنترل ميشه که ارتباط نزديکي با علوم غريبه دارند (کابالا) دارند هرصورت قطعا يه اتفاقي خواهد افتاد اما نه با اون شدتي که گفته شده >شايد هم يه اتفاق ساختگي ومهم البته يه قسمت هم جالبه واون اينه که اين پبشگويي مربوط به تقويم ماياها ست و اين تقويم با دقت زيادي بر اساس حرکت سياره زهره در شب طراحي شده است وشيطان پرستان اعتقاد دارند شيطان در سياره زهره قرار دارد که با مساعد شدن شرايط به زمين خواهد امد پس شروع وپايان اين تقويم در رابطه با شيطان ويا عوامل ان است
    • hoda US ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
      3 4
      آفرین کاملا باهات موافقم!! اینا فقط کارهای شیطان پرستانه. خدایا نابودشون کن لعنت خدا بهشون الله اکبر
    • هدی US ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
      6 3
      ما مسلمانیم و خداوندی داریم که یکتاااست!!! خداوند تنها و یکتاست که حاکم کل جهان و جهانیان است! فقط اونه که دنیای بزرگ روآفریده و خودشم اداره ش می کنه و خودم میدونه کی تموم میشه. قبل از هرچیز امام زمان(عج) باید ظهور کنن و امامتشون در دوران ظهورشون ادامه داره. وفقط خداوند میدونه کی ظهور میکنن. اینا همه دروغ های یهودیان فراماسونی هست. که از دستشون پناه بر خدای یگانه! الله اکبر!!! لا اله الله!!!
  • سربازه وطن IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    8 7
    ....در کل من به این چیزا اصلا اعتقادی ندارم چون هر کسی یه طوری پیش بینی می کنه و همش زیر سر آمریکاست که جهان رو درگیره کاری که خودش میخواد بکنه و اقتصادشو بالا ببره . اینا خرافاتی بیش نیست. به امید ظهور امام زمان (عج)
  • shadow IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    3 4
    sadeh tar az .....nadidam
  • محمد IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
    10 6
    معصوم 14تا داریم که به غیب آگاهن نکنه شماها هم معصومید و ما خبر نداریم؟؟؟؟؟؟
  • sara IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    5 5
    ....,,kasi ke iman dashte bashe in khorafato bavar nemikone,,harchi ke khoda bekhad hamone,,baradaraye man khaharaye man bavar nakonid magar shoma mosalman nistid montazere faraje an hazrat bashid on ruzo na maya na hich kase dige nemitone pishbini bokone,,ba tashakor az shoma dostane gerami
  • حنا IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    7 10
    دوروغ هست
  • Raha IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
    5 10
    vaaaaaaay yani mishe shegeft angize!!!!!!!!!!!!!!!
  • erfan IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    5 13
    شیطان پرست ها می خاهند جهان را در دست بگیرند
  • امير IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    13 9
    اين سال 2012بيادبره اونايكه اين خرافاتارو ساختن يه حالشون گرفته بشه دل ماهم خنك شه
  • saba IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    5 4
    be nazare man aslan ma age be in mozou fekr nakonim behtare chon ye ja migan zamin naboud misheye ye ja migan naboud nemishe , pas age ziad fekr konim khodemoum azab mikeshim pas bikhial be fekre emrooz bashim na farda , dar zemn yademoun bashe ke hame chiz daste khodast
  • ghazale IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
    4 5
    hala ke ta sale dige mikham be arezou ham beresam zamin dare naboud mishe ajab shansi daram , ey khoda che ra akhe man mage chi kar kardam dari in karo mikoni baman . heeeeeey dige zaminam ba man sare nasazegari dare, kamkam daram be in mozou pey mibaram ke zendegi kolan bad bakhtiye, ya adam be arezou hash nemirese ya ta ke miad berese ye etefaghi mioofte ke namishe , kam pish miad ke yeki be arezou hash kamelan berese va az zendegish kamelan razi bashe, khosh be hale oonake residan be arezou hashoon , be har hal man doa mikonam zamin nabood nashe ta manam be arezoum beresam
  • امید IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
    3 3
    be nazare man akhare zaman vojud dare vali hichki nemidune keye yani hichi ki nemitune barash tarikh tain kone pas alaki khodemuno dargire in mozu nakonim hata yeki az masumin gofte aan hayi ke zaman tain mikonan dorugh gu hastand khoda in bande haye khoobesho hich moghe bi nasib nemizare vali yademun bashe dir ya zud mimirim pas ye tushei vase akherat dashte bashim ke age yemoghe raftim unvar begim maham ye harfai vase goftan darim be omide fardai behtar baraye hame
  • جاوید IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    7 3
    جهان در سال 2012 نابود نمیشه.بلکه نظم نوین جهانی علنی میشه همونطور که این تغییرات رو در انقلابهای اطرافمون میبینیم.این یک سناریوی از پیش طراحی شدست.شما طوری زندگی کنید انگار فردا پایان دنیاست
  • lida US ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    10 3
    هر چئ خدابخواد
  • sniper.sajad IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    5 3
    بابا تموم ميشه بزار بشه اگه نشه خوب نميشه خلاصه تموم ميشه
  • ملک الموت IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
    17 6
    راه فراری نیست چه پایان دنیا باشد چه نباشد مرگ حتمیست اما مرگ پایان دنیا نیست شروع زندگیست به فکر زندگی باشید و همچنین منتظر من !
    • masoud IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۶
      4 6
      من میگم هیچ اتفاقی نمی افته چون از قدیم گفتن البته ما هم اینو شنیدیم که میگن به حرف گربه سیا بارون نمیاد حالام قرار نیست چون یه بیش گوی ماسون این حرفو زده این اتفاق حتما باید بیفته اونم با اون بیش گویی های قبلیش
  • علی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۷
    12 12
    باز چه بلای می خواین سر مردم دنیا در یارین فراماسون های عوضی هیچ قدرتی نمی تواند جلوی ایران وپیشرفت ایران رو بگیره حتی جنگ با کل دنیا ما خدا رو داریم
    • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
      9 3
      بیشتر جوونا بدبخت وبیکارن شما اسم اینو میذارین پیشرفت ؟ خدا شماهایی رو که سختی ندیدین رو زنده نگه داره ما بدبختارو که هیچ دلخوشی نداریمو بکشه
  • شلغم DE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    3 11
    ها ها ها هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااهه هه هه هه هه هه
    • Niusha IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
      4 6
      man ke eteghadi nadaram motmaen bashid sale 2012 akhrin sal nist ma hanooz koli arezoo darim baba...!!!
  • ضد فراماسون IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۹
    16 4
    ...این یه طرحی هست که فراماسون ها کشیدن تا واکنش جهانیان رو ببینن. سال 2012 سال بر پایی نظم نوین جهانیست و شروع جدی مبارزه میان نیروهای خیر و شر. خودتون رو برای این جنگ اماده کنین
  • XIII IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
    11 8
    خدا کنه حقیقت داشته باشه از این دنیا خلاص شیم
  • ....- میلتون جیمنز - ال کابو IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    4 6
    سلام من میلتون جیمنز هستم معروف به ال کابو رییس مافیای اقیانوسیه و شرق...! بله درسته...! 21 دسامبر 2012 روزی که دیگر خورشید طلوع نخواهد کرد...! تححق پیشگوی های نوستر اداموس را به عقربه های ساعت میسپاریم که هر لحضه نزدیکتر به سال 2012 میشوند...! برای ارتباط با رییس مافیا شرق یعنی ال کابو فقط با یک تماس تلفنی فاصله دارید...!
  • مصی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    4 5
    من اگه شانس بد خودمو دیدم اتفاقی نمی افته
  • ازراعیل IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
    20 4
    ...نگران نباشید به همه تون قبر میرسه
  • عمو بیژن IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
    3 3
    سلام دوستان کلمه HARP را در گوگل پی گیری کنید
  • سرباز آریایی IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    9 8
    ...سرفراز و پیروز ایران
  • mr IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    9 5
    sale khasie
  • ارزو مشکور IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    14 9
    تا مهدی موعودمون نیاد دنیا میمونه. صهیونیست ما گولتو نمی خوریم. ما دینمون رو داریم که از خطر ها حفظ می کنه...
    • علی BD ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
      8 4
      ...زنده باد منتظران مهدی علیه سلام منتظرمهدی موعود باشیم...
  • میثم IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    7 6
    واقعا دارم شمارش معکوس می شمارم...... .
  • مهدی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    7 7
    خیلی خوشحال می شم تا این روز رو ببینم.
  • میکایل برادر عزراییل IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    7 6
    2012 اولشه
  • محمدرضا IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    12 5
    ... اینا میگن در سال 2012 یه اتفاق بزرگ تو زمین میفته (نابودی). کفر که نمیگن! پیشگویی کردن! تو کتاب زمین شناسی دبیرستان گفته شده که زمین از 5 دوره تشکیل شده و ما الان در دوره پنجم هستیم. همینطور گفته شده که هر 20000سال یکبار زاویه زمین نسبت به خورشید 1 درجه تغییر میکنه و این تغییر اینبار در سال 2012 رخ میده! ...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    13 5
    این که اتفاقی بیفته یا نه دست من وشما نیست بهتره زندگیمونو بکنیم ولی در عین حال مراقب اعمالمون باشیم چون مسلمون باید هر لحظه مرگ رو در نظر داشته باشه نه فقط برای این که 2012 اخر کاره مرگ فقط دست خداست صلاحمونو اون بهتر میدونه ....خودتونو در گیر این قضایا نکنید
  • میلاد IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۵
    8 8
    درست نیست همش دروغ شایعه هستش باور نکنید
  • یونس IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    4 9
    اینا رو یهودیا میگن تا ما {غیر یهود} امید به زندگی مون کمتر بشه در ضمن اون پیش گو یهودیه و اینکه قبلا میگفتند 2007 تموم دنیا برید گول نخورید من که تا 75 سالگی زندگی میکنم با اجازه خدا جونم
  • نوید IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
    4 4
    ما یا حتی دانشمندان نمیتونیم به طور دقیق یک دقیقه ی دیگمونو پیش بینی کنیم چه برسه یک سالو 3 روزه دیگه رو!تنها کسی که میدونه چی میشه فقط خداست.پس راضی هستم به رضای خدا...
  • میثم IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    2 4
    حالا نزدیک شدیم امروز 29 اذره ببینیم چی میشه :دی
  • عارف از ابدانان IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    5 6
    از اینکه یه اتفاق میافته شکی نیست...ولی فراماسونری ها میخوان این بازی رو به نفع خودشون تموم کنن....ولی اخه بگو اون موقع که زمین نابود میشه شما کجایید که شیطان رو پرستش کنید؟؟؟؟؟!!!!ولی سوال اینجاست این همه پیش گویی کار خودشون نیست؟؟؟
  • ی ظابنشعایلشببیشسیئاببیبهمیتلسباسلیتبستی IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    4 4
    min ۱۳۸۸ دوشنبه ۵ بهمن - ۱۳:۲۷ ۰ ۱ پاسخ به این نظر درسته چون من تحقیق کردم ومتاسفانه درسته تاد 2سال زنده نیستیم چون من اینده رو میبینم "Iran, Islamic Republic of" دوست ۱۳۸۸ دوشنبه ۵ بهمن - ۰:۳۱ ۱ ۱ پاسخ به این نظر در این که 2012 پایانه شک نکنید که مزخرفه . اما دوستان نگاه کنید . بیندیشید . هر چیزی رو اگه نتونی تفسیر درست کنی . 100 جور معنی میده . از پیشبینی مایا هم یه تفسیر دیگه بکنید . تفسیر من اینه که فکر کن فردا آخر دنیاست . شاید همه ی این تفسیر ها به این ختم بشه که : انسان باش . چون نمی دونی لحظه ای دیگر زنده ای یا نه !!!! "Iran, Islamic Republic of" مهسا صفری ۱۳۸۸ یکشنبه ۴ بهمن - ۱۰:۱۵ ۲ ۱ پاسخ به این نظرm تا شقایق هست زندگی باید کرد "Iran, Islamic Republic of" امیر ۱۳۸۸ جمعه ۲ بهمن -
  • مجید A1 ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    2 2
    be nazareh man donya be payan nemireseh vali ye etfeghe bozorgi miyofteh man motmaenam ye etefaghi miyofteh hes mikonam
  • میلاد خان IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    2 8
    من میدونم در سال 2012 چه اتفاقی میفته.در سال 2012 نوع زندگی مردم تغیر میکنه.رباط ها به انسان ها می پیوندن . موجودات عجیبی در زمین پدیدار میشن.انواع ماشین و هواپیماهای عجیب و قریبی ساته میشن و کل دنیا از این چیز ها پر میشن.
  • هیل IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    22 1
    از پیغمبر پرسیدند پایان دنیا کی است؟پیامبر گفت هیچکس نمیداند به جز خدا ...
  • م ی ث م IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
    3 1
    خیلی خوب بود ایکاش مطالب را گسترش دهین....
  • نگار IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    3 3
    من واقعا استرس دارم من فقط 20 سالمه کلی ارزو دارم نامردیهههههه
  • محمدm2 IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
    3 2
    خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی باهال بود یا خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بدون نام GB ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
    1 1
    خوبه که یادمون بیاد چی هستیم و کی هستیم !!! ...اگه قرار باشه انقد خنده دار که یه مایا یه زمانی یه خوابی دیده یه فکری کرده که آخر دنیا 2012 است ، دنیا تموم بشه پس ....
  • NASIM EMAMI US ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
    7 4
    تا امام زمان ظهور نکنه دنیا تموم نمیشهههههه
    • بدون نام US ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
      2 2
      آخه فقط بگید این چرت و پرت ها رو از کجا آوردید؟ من در 6 دی -نسیم-نظر دادم . اما چرا نوشتید من از آمریکا هستم من در ایران زندگی میکنم..............
  • محمد IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
    2 2
    خدا کند که 2012 پیایان دنیا باشد خسته شدیم از این ظلم کشورهای غربی...... راستی نسیم حتما از وی پی ان استفاده میکنی که نوشته آمریکا چون آپی تون رو تغییر میده!!! الان ببین من عادی اومدم نت عکس پرچم عزیز و خوشگل ایران رو میزنه
  • flor IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    4 1
    من میدونم اون مست بوده ی چی نوشته..
  • flor IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
    3 1
    ageam khas tamum she khoda kone man be eshgham beresam bad tamum she!