ایسنا نوشت

مجلس تانزانیا در راستای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری این کشور، بودجه‌ی ویژ‌ه‌ای برای بازاریابی صنعت گردشگری اختصاص داد.
 

 

 در شرایطی که دولت تانزانیا در راستای جذب بیشتر گردشگران به این کشور در ماه اکتبر، نخستین دانشگاه گردشگری‌اش را راه‌اندازی کرد، مجلس این کشور در راستای معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری تانزانیا، بودجه‌ی ویژه‌ای برای بازاریابی صنعت گردشگری این کشور اختصاص داد.
به گزارش یورو توربو نیوز، در این راستا با راه‌اندازی دفاتر گردشگری در کشورهای مختلف جهان و معرفی جاذبه‌های گردشگری تانزانیا در کشورهای روسیه‌، چین و برزیل پیش‌بینی می‌شود این کشور در سال جاری میلادی میزبان بیش از دومیلیون گردشگر باشد.
درآمدهای تانزانیا از محل صنعت گردشگری در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است که کارشناسان صنعت گردشگری دلیل اصلی این امر را سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در زیرساخت‌ها و حضور پررنگ این کشور در نمایشگاه‌های جهانی معتبر صنعت گردشگری، بویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری ITB و WTM می‌دانند.تانزانیا به‌دلیل داشتن حیات وحش زیبا، تنوع گیاهی، تنوع فرهنگی غنی و سواحل زیبا، شهرت جهانی دارد و دولت این کشور می‌خواهد از سال آینده و در قالب یک برنامه‌ی چهار ساله، درآمد‌های تانزانیا از محل صنعت گردشگری را به پنج درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور برساند و زمینه‌ی اشتغال نیم‌میلیون نفر را در صنعت گردشگری و صنایع مرتبط فراهم کند.
مقامات صنعت گردشگری تانزانیا علاوه بر جذب گردشگر به‌دنبال تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در مناطق گردشگری این کشور، بویژه دو منطقه‌ی «زنگبار» و «آروشا» هستند.
 

301301
 

کد مطلب 236376

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین