۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۹

باشگاه خبرنگاران نوشت:

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تا کنون2 هزار 600 مورد از ابتدای اجرای طرح تعزیراتی بازرسی از بنگاه ها صورت گرفته وتعدادی نیز از بنگاه داران متخلف به تعزیرات معرفی شده است .
ابوالفضل صومعلو  با بیان اینکه 2 هزار 600 مورد از ابتدای اجرای طرح تعزیراتی بازرسی از بنگاه ها صورت گرفته است گفت: تعدادی نیز از بنگاه داران متخلف به تعزیرات معرفی شده است .

وی در ادامه افزود: به دلیل همزمانی اجرای این طرح با ماه رمضان تاکنون مراجعه کننده حادی برای تخلف در افزایش اجاره بها نداشته ایم.

معاون وزیر راه وشهرسازی در پاسخ به کاهش اجاره در ماه رمضان گفت: تا کنون تحلیلی در خصوص کاهش اجاره بها در ماه رمضان انجام نداده ایم که امیدوار هستیم در پایان این ماه با جمع بندی های صورت گرفته کاهش یا افزایش اجاره بها مشخص خواهد شد.

پیش از این نیز مصطفي قلي خسروي، رییس اتحادیه مشاوران املاک با بيان اينكه در ماه رمضان ميزان اجاره بها كاهش مي يابد گفت: در اين ماه اغلب قرار دادهاي توسط مالکان با در نظر گرفتن فضيلت ماه رمضان بسته می شود.

وي ادامه داد: وي با بيان اينكه در ماه هاي گذشته از جمله در دي ،بهمن، اسفندماه ميزان معاملات روزانه 15 هزار 200 معامله مي شد گفت: اين روزها ميزان معامله به 4 هزار و200 معامله رسيده است.

رئيس اتحاديه مشاوران املاك در ادامه توضيح داد: اين ميزان كاهش معامله نشان گر ركود شديد در بازار مسكن در طي چندماه اخير است.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =