کارگردان فیلم‌های «پاداش سکوت» و «سعادت‌آباد» می‌گوید اینکه می‌تواند دغدغه‌های زندگی‌اش را تصویر کند لطف خداست.

به گزارش خبرآنلاین، مازیار میری کارگردان سینما پنجشنبه شب مهمان برنامه «گفتگوی تنهایی» شبکه چهار سیما بود.


در ابتدای این برنامه میری در پاسخ به این سئوال که معمولا در مواجه با اتفاقات اجتماعی تلخ چه واکنشی از خود نشان می‌دهد، گفت: «آدمی هستم که زود گریه می‌کنم. گاهی وقتی در سینما فیلم خنده‌داری را نگاه می‌کنم مثل بچه‌ها از ته دل می‌خندم و حتی با دیدن یک صحنه تاثیرگذار و تلخ خیلی زود به گریه می‌افتم.»


او ادامه داد: «گاهی پیش آمده با دیدن فیلم خودم و صحنه درامی که قبلا آن را فیلمبرداری کردم گریه می‌کنم و این جزو خصوصیات اخلاقی من است، اما در مواجه با اتفاقات اجتماعی تلخ احساس می‌کنم مردم ما روز به روز نسبت به هم بیشتر بی‌توجه می‌شوند. گاهی احساس می‌کنم من هم بغض و گریه‌هایم کمتر می‌شود و شاید من هم فقط روبرویم را نگاه می‌کنم.»


کارگردان فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» درباره شرایط اجتماعی و آنچه دوروبرش می‌بینید، گفت: «فکر می‌کنم خدا باید به ما بگوید چرا؟ قرار ما این نبود که نسبت به همنوعان خود این‌قدر بی‌توجه باشیم و به هم بد کنیم. گاهی از نگاه‌هایی که هر روز به هم داریم تعجب می‌کنم.»


میری در ادامه گفت: «خداوند به من لطفی کرده که می‌توانم دغدغه‌هایم را تصویر کنم و این لطف بزرگی است. موظفم خداوند را به دلیل همه لطف‌هایی که به من عنایت کرده است شکر کنم. خاطرم هست بچه که بودم دوست داشتم رئیس باغ وحش یا گل‌فروش شوم، اما مسیر زندگی من طوری تغییر کرد که می‌توانم کاری که به آن علاقه‌مندم یعنی فیلمسازی را انجام دهم.»
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =