۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۰

این روزها بهروز بقایی بیشتر کتاب های شعر می‌خواند. دیوان حافظ و شاهنامه فردوسی کتاب‌هایی هستند که برای او تاثیرگذار بودند اما او پیشنهادهایی هم برای دیگران دارد.

به گزارش خبرآنلاین، بهروز بقایی این روزها علاوه بر شاهکارهای ادبی، کارهای شاعران معاصر را هم می خواند و کتاب «قصیده لبخند چاک چاک» اثر شمس لنگرودی و «شعرهای جمهوری» حافظ موسوی را پیشنهاد می کند. این بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون در حوزه داستان هم نظرات جالبی را به هفته نامه چلچراغ گفته: «هنوز رمانی به زیبایی «شازده احتجاب» اثر هوشنگ گلشیری نخوانده ام. به جز این برای دوستداران رمان، کتاب «رازهای سرزمین من» نوشته رضا براهنی را پیشنهاد می کنم.

 

بنابراین گزارش، «رازهای سرزمین من» را نشر نگاه روانه بازار نشر کرده و «شازده احتجاب» را هم نشر نیلوفر، «قصیده لبخند چاک چاک» را نشر مرکز و «شعرهای جمهوری» را نشر ثالث منتشر کرده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    19 3
    سلام همشهری. حالت چطوره؟ امیدوارم که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی. کم شما رو تو تلویزیون میبینیم دلمون تنگ میشه برات. زنده باشی..
  • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
    2 1
    چه کتابی نوشته