درپی اعتراض یکی خوانندگان خبر آنلاین به وضعیت خدمات دهی یکی از نمایندگی های شرکت سایپا، این شرکت جوابیه ای منتشر کرد:

احمد خزائی یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود: با سلام اینجانب در تاریخ 1/3/91 مبلغ 10556000 تومان بابت خرید پراید 111sx امانی به نمایندگی 1095 سایپا پرداخت کردم و خودرو را تحویل گرفتم اما از پلاک و مدارک خبری نیست و شرکت سایپا نیز پاسخگو نیست. این نمایندگی کلاهبرداری کرده و پول را به حساب سایپا حواله نکرده است و سایپا نیز فقط میگوید باید پول را به حساب ما حواله میکردید نه اینکه پول را به نمایندگی میدادید !!! تکلیف من و 27 نفر دیگر نیز مشخص نیست لطفا شما پیگیری نمائید. نام نمایندگی : 1095 (پویش خودرو آسیا) در کلاک کرج با سپاس احمد خزائی
جوابیه شرکت سایپا:
با سلام
در پاسخ به مطلب جناب آقای احمد خزائی در رابطه با خرید سایپا111 ازنمایندگی 1095 به اطلاع می رساند که مشکل مذکور مربوط به تخلف یکی ازکارمندان نمایندگی فوق الذکر بوده که نمایندگی متعهد گردیده است در اسرع وقت رضایت مشتریان خسارت دیده را جلب نماید . درضمن از هفته گذشته کارشناس امور مشتریان سایپایدک در نمایندگی مذکور حضور پیدا کرده تا کلیه مشتریان خسارت دیده را شناسایی و مشکل آنان را رفع نماید. نکته بسیار مهم و قابل تأکید این است که مشتریان عزیز باید از پرداخت نقدی به نمایندگی ها یا واریز وجه به حساب نمایندگی ها و یا اشخاص اجتناب نموده و حتماً وجه خرید خودرو را به حساب شرکت سایپا واریز نمایند و قبل ازخرید ازروند قانونی و صحیح خرید خودرو درنمایندگی ها اطلاع کامل کسب نمایند تا دچارمشکلاتی شبیه به این مورد نشوند.
با تشکر
ارتباطات گروه خودرو سازی سایپا
45235
 

کد خبر 240372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    22 0
    همه نمایندگیها همچنین کاری می کنند و پول را بحساب خودشان می گیرند خود شرکت سایپا مقصر است اینقدر دست نمایندگی ها را باز گذاشته
  • رضا IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    11 0
    من رضا هستم از تهران در تاریخ 7 اسفند 90 ثبت نام خودرو پراید 132 انجام دادم در شرکت پیروز خودرو یدک خیابان هلال احمر تهران که بعد از گذشت دو ماه خودرو را تحویل دادند که خودرو ی تحویلی فاقد ضبط بود که طبق سند هزینه را به من دادند بعد از گذشت سه ماه خودرو را برای گارانتی به نمایندگی پیروز خودرو یدک بردم که بعد از تحویل متوجه شدم قطعاتی از خودرو را برداشته اند که هر چه اعتراض کردم به جایی نرسیدم متاسفم به حال سایپا و نمایندگی های ان که علنا با مردم اینگونه رفتار می کنند .
  • یاسر IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    11 0
    lبا سلام بنده هم یک پراید 141 از طریق واسپاری ملت در تاریخ 1 /5 /91 به صورت لیزینگی ثبت نام کردم که قصد داشتم از طریق کار با ماشین اقصاط انرا بپردازم موعد تحویل حداکثر 45 روزه و شروع اقساط ان یک ماه بعد از تحویل اعلام شده بود اما الان چندین روز است که دفترچه اقساط من ارسال شده و اقساط ان هم از 20/6 شروع می شود ولی هنوز ماشین به من تحویل نشده و هر بار تماس میگیرم میگویند ماشین حاضر است اما پیش فاکتور و پلاک نشده و از من می خواهند اقساط را پرداخت کنم وگرنه جریمه میشوم اما من منبع درامدی برای پرداخت این اقساط ندارم و باید برای ماشینی که نگرفته ام قسط بدهم خواهشمندم این موضوع از واسپاری ملت و سایپا پیگیری شود قبلا هم پیام دادم اما پیگیری نشد
  • بهمن IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    20 0
    چه عجب اين يكي تكذيب نشد!!!
  • احسان IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    16 0
    پس با اين حساب خريد ماشين از بنگاه عاقلانه تر از خريد ماشين از نمايندگي هاي سايپا هست. مگر اينكه قبلش كل كتلب قوانين سايپا رو مطالعه كرده باشيم. جلبه كه سايپا به نمايندگي هاي خودش اعتماد نداره !!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    15 0
    مشكل از عدم نظارت سايپا به نمايندگي هاي خودش هست. تقريبا بيشتر نمايندگي ها پول رو اول از مشتري ميگيرند و بعد از چند روز به حساب سايپا حواله ميكنند.
  • مهدی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    17 0
    نمایندگی از 28 نفر کلاهبرداری کرده تازه سایپا داره رسیدگی می کنه
  • احمد خزائي IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    9 0
    با سلام و تشكر از پيگيري هاي سايت خبر آنلاين تا به امروز كه 128 روز از تاريخ دريافت پول توسط نمايندگي 1095 سايپا ميگذرد هنوز مشكل من و ساير مال باختگان حل نشده و مدير عامل نمايندگي و شركت سايپا مقصر را بخشنامه 4 روز پيش !!!!! اداره راهنمائي و رانندگي مبني بر پلاك نشدن خودرو هاي بدون ايربگ معرفي ميكنند. لطفا پيگيري نمائيد چرا سايپا با علم به تخلف نمايندگي خود اين موضوع را خاتمه نميدهد. با سپاس