کاپیتان تیم ملی اولیبال در بازی های آسیایی 1958 توکیو به سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی آمد تا شخصا از خولیو ولاسکو تشکر کند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در میان جشن و پایکوبی هزاران هوادار پرشور هوادار والیبال ، که سر از پا نمی شناختند از شادی جشن بزرگ رسیدن به یک قدمی صعود به لیگ جهانی والیبال ، پیرمردی خوش رو به سالن کنفرانس مطبوعاتی خولیو ولاسکو آمده بود تا در پایان کنفرانس با حرف هایش غرور داشتن چنین قهرمانانی را به همه ایرانیان هدیه کند. شریف زاده بوشهری ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ، اعزامی به بازی های آسیایی 1958 توکیو ، تیمی که در نیمه نهایی در این شهر با ژاپن روبرو شد و با شکست برابر تیم رویایی آن سال های ژاپن که چند سال بعدش در دو گروه زنان و مردان قهرمان المپیک شد ، شکست خوردند. آن سال ها اوج والیبال ژاپن بود ما همان سومی هم برای مان کاری بود کارستان اما حالا حریفی مثل ژاپن خیلی هم حریف دندان گیری برای والیبال جهانی ایران نیست. شاید به همین دلیل و به افتخار این تیم متحول بود که کاپیتان شریف زاده همه را سورپرایز کرد تا شخصا به ولاسکو تبریک بگوید.

پیشاپیش از اینکه تصاویر کیفیت چندانی ندارند از شما پوزش می طلبیم اما آنچه در این لحظات کوتاه اتفاق می افتد به نظر این قدر جذاب هست که ما را برای کیفیت نامناسب تصاویر ببخشید.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    117 3
    حالا که در فوتبال اینقدر ضعیف و خوار شده ایم و ژاپن برای ما غولی دست نیافتنی شده خوشحالم و خیلی خوشحالم که بچه های والیبال در این رشته ما را در دنیا سرافراز کرده اند و به جایی رسیده ایم که به راحتی ژاپن را شکست می دهیم.
    • بدون نام DE ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      44 0
      یادم میاد وقتی برای اولین بار یک ست از زاپن گرفته بودیم جقدر احساس رضایت میکردیم ولی دیروز احساس افتخار میکردیم
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    88 0
    درود بر شرفتون
  • رضا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    97 0
    خداییش سوای همه اتفاقای دیگه والیبال از چند سال پیش رو به جلو رفت از همون وقتی که خیلی آروم جوونای با استعدادو پیدا میکردن و باهاشون تو مسابقات نوجوانان و جوانان تو دنیا می درخشیدن. بعدشم که ولاسکو کار قدیمیا رو تکمیل کرد خداییش والیبالی ها دستتون درد نکنه که حداقل شما پول بیت المال رو حروم نکردین.
  • بدون نام US ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    99 1
    سپاس از مهندس شریف زاده قهرمان راستین ایران که چه قدرشناس وفهیم است
    • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
      47 0
      فکر کن اگر یک مثلا پیشکسوت فوتبالی بود چی می گفت؟!!!!! واقعا بعضی رشته ها فرهنگ بالایی را دارند.
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    73 1
    خدا رو شکر چند هفته ای است که فوتبال فراموش شده البته اگه صدا وسیما بزاره! دم معلولین و والیبالیستها گرم
  • احمد IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    26 0
    راستی حضور خانم ها در سالن را از یاد نبرید؟ می شود خان ها و آقایان در ورزشگاه باشند و ماببریم و همه خوشحال باشندو هیچ حرف زشتی زده نشود....