یکی از مخاطبین خبر آنلاین از وضعیت بد آب مصرفی شهرک شهید باقری گله مند بود اما برهانی مسئول بهره برداری امورمنطقه یک آب و فاضلاب تهران این موضوع را تکذیب کرد وعنوان داشت:«می توانید خودتان بازدید کنید تا صحت گفته هایمان را در یابید»

یکی از مخاطبین نوشته بود:« با سلام.آب منطقه 22 شهرک شهید باقری بسیار افتضاح می باشد واصلاً قابل خوردن نیست . این آب آهک بسیار دارد و استفاده از آن باعث سنگ کلیه در افراد میشود . این آب قابل خوردن که نیست در ثانی باعث میشود تمام لوله ها و و سایلی که با این آب در ارتباط هستند کاملاً شوره زده و باعث از بین رفتن آنها میشود. از شما مسئولین عزیز خواهشمندیم که این موضوع را پیگیری فرمایید .»
برهانی مسئول بهره برداری امورمنطقه یک آب و فاضلاب تهران ضمن تکذیب این موضوع گفت:«آب مصرفی این شهرک توسط دوچاهی که ازسپاه تحویل گرفته ایم تامین می شود. این چاه ها هیچ یک بلحاظ بهداشتی و شیمیایی مشکلی ندارند. به تازگی هم قراراست یک حلقه چاه دیگربه آن اضافه کنیم» وی افزود:«آب مصرفی این شهرک نیزمانند شهرهای و مناطق دیگر تهران استانداردهای جهانی دارد.زیرا هرروز بلحاظ کلرزنی و شیمیایی چک می شود.اگراین آب شوربود اجازه ورود آن به چرخه آب منطقه ای و این شهرک داده نمی شد» او درادامه عنوان داشت:« خودتان می توانید به این منطقه بیایید وازآب مصرفی شهرک شهید باقری بازدید کنید.»
45235


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    شما به شهرك دانشگاه صنعتي شريف مراجعه كنيد و كيفيت آب آن را به 3 ماه قبل بسنجيد. مسوولان خود شهرك اعلام كردند كه اين آب قابل نوشيدن نيست و ما از آب چشمه يا آب هاي بسته بندي شده استفاده مي كنيم.
  • ali IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام آقای عزیز آب منطقه 22 تهران مخصوصا شهرکهای داخل اتوبان همت از وضیعت بسیار بدی برخوردارند و متاسفانه مسئولین به فکر مردم نیستند من ساکن این منطقه و یکی از شهرکها هستم بعد از مدتی مصرف دچار سنگ کلیه اگزلد شدم و من الان آب معدنی مصرف می کنم و می توانند کولرها ببینند چیکار کرده
  • رویا IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    آقای برهانی تفاوت سختی با شوری را نمی داند....آب منطقه دارای سختی کل بالاتر از 150 میلی گرم در لیتر بر حسب کربنات کلسیم است ضمن اینکه میزان کل جامدات محلول آن در حد مطلوب استاندارد می باشد.سختی بالا باعث ترسیب روی سطوح مختلف می گردد.
  • شهرك نمونه اي IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    خوش بحالتون ما كه تو 1000متري شما خستيم آب چاه داريم و از آب چاه خسته شديم راستي بدليل آلودگي آب شهرك نمونه سپاه مجبوري هفته اي چندين BOX آب بخريم تا بچه ها مون سلامت باشند.
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    1 0
    از نظر اقایون فقط ابی که لجن گرفته باشه و بوی تعفن بده قابل خوردن نیست وگرنه هرچقدر هم املاح و گچ و سیمان و اهک و هزار کوفت و زهر مار دیگه تو اب باشه تا وقتی که با چشم غیر مسلح دیده نشه اقایون معتقدند که مطابق با استانداردهای جهانیه!!دلیلش هم همین گفته جناب برهانی است که فرموده اند خودتون برین اب منطقه رو ببینید تا باوردتون بشه!!فقط ایشون نفرمودند چطور میشه املاح موجود در اب رو با چشم دید تا باورمون بشه که اب سالمه یا نه!!