۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴

سایت "چه خبرآنلاین" نوشت:

از میان هزاران دلیلی که برای ازدواج کردن وجود دارد؛ دلایلی هستند که ازدواج را با شکست مواجه می کند.
برای ازدواج کردن دلایل بسیاری وجود دارد، اما برای ازدواج نکردن دلیل آوردن اغلب سخت و مشکل است. دلایلی هست که فرد به خاطر آنها ازدواج می کند، ولی همان دلایل می تواند ازدواج را با مشکلات و تضادهای قابل توجهی رویاروی کند.

دلایل نادرست ازدواج را که یکی از آنها نیاز جنسی است، اینجا بخوانید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    نیاز جنسی دلیل هست ولی این ، دلیل کافی نیست و دلیل نادرستی هم نیست
  • محمود IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    13 28
    خب این دلایل که بیشترین آمار رو برای ازدواج داره! البته الان نیازی هم به دلیل آوردن نیست، با این اوضاع اقتصادی آشفته!
  • کاوه IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    75 0
    دلیلی هم مونده که بخواهیم ازدواج کنیم؟ همش تو نطفه خفه شده.
  • بدون نام US ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    59 0
    اگر بیکار بودید نیز ازدواج نکنید.
  • م ج تهران IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    14 50
    فقط فقط فقط پول پول پول
  • پیام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    20 25
    هیچ گاه 1 دلیل موجب انجام دادن یا ندادن کاری نمی شود سلسه دلایل برای ازدواج نکردن را معمولا نمی توان یکجا جمع کرد ولی در حال حاضر اگر کسی مقدار کمی عقل داشته باشد مطمئنا ازدواج نخواهد کرد چرا ؟ 1- مشکلات اقتصادی 2- بیکاری 3- تورم روز افزون 4- توقعات بیجای خانوادها 5 چشم و هم چشمی در مراسمات 6- مشکلات مسکن 7- حس دروغ گویی و بی اعتمادی موجود در جامعه 8- 9-10-11-ووو . انسان ازدواج را برای تکامل و ارامش میخواهد ولی الان ارامش مجردهایی که قصد ازدواج ندارند خیلی بیشتر از متاهلین با زندگی بسیار عالیست . نمیدونم حرفام را چقدر قبول دارید ولی بنظر من تحمل مجردی و کنترل و بنحوی سرکوبی میل جنسی خیلی راحت تر از این همه مشکلاته بعد از ازدواجه . تازه در مورد بچه هم چیزی نگفتیم که خودش داستانیه !
  • بدون نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    17 32
    من مجردم در حال حاضر از زندگیم راضی هستم به نظر من ازدواج در صورتی که با عقل و تدبیر باشه و منتهی به آرامش بشه عالیه. اما در حال حاضر شاید نشه این شرایط رو بدست آورد. اما متاسفانه جامعه ما به این حد از تکامل نرسیده. متاسفانه فشاری که فرد مجرد مخصوصا خانم هااز نظر اجتماعی به خاطر مجرد بودن تحمل می کنند خیلی زیاده. یک خانم اگر بخواد سالم زندگی کنه و مجرد باشه با مشکلات زیادی رو به رو میشه. از طرفی خانواده ها عمدتا سنتی هستند و نمی تونند بپذیرند یک خانم مجرد باشه.متاسفانه این واقعیاتیه که وجود داره و هیچ کسی هم به فکر حل این مشکلات نیست .خانم های با تحصیلات خوب و شاغل اما تنها در جامعه ما رو به افزایشه و صد در صد اگه شرایط خوبی موجود باشه حتما ازدواج می کنند که صرفا مسائل مالی نیست.
  • سلام IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    46 2
    زن بگیره آدم اونم چهارتا ... من نمیگم اینا میگن خوبه ازدواج . نمیگیرم اگه بگیرم چهارتا میگیرم
  • مقیمی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    35 5
    شرایط همینطوری پیش بره پسرها بصورت گروهی و در زیر یک سقف زندگی مجردی خواهند کرد و دخترها هم در منزل والدین خودبسر خواهند برد و نعهد به خانواده و فرزندان کمرنگ و کار و بار مراکز نگهداری سالمند سکه خواهدشد و مسائل جنسی جوانان از حالت صحیح و شرعی آن به سمت ابتذال سوق پیدا میکنه و ..... در گذشته اگر ایتذالی هم بود بصورت پنهان بود ولی متاسفانه قبح این عمل از بین رفته و شاهد رسوخ این موارد در سطح جامعه هستیم.امروز اگر دهنه این اسب سرکش مهار نشه فردا باید دنبال این اسب چموش دوید !!
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    42 5
    در صورتي مي توانيد بگيد نياز جنسي دليل خوبي براي ازدواج نيست که در جامعه امکان برآوردن نيازهاي جنسي بدون ازدواج فراهم باشد. بنابراين خيلي از جوانان ما براي اين نياز اصلي مجبور به ازدواج مي شوند.