ناظرین مجلس در چند مجمع و شورای عالی کشوری دیگر تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبر آنلاین، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان با 159 رای از مجموع 210 رای ماخوذه به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی معادن انتخاب شد. در این رای گیری که براساس ماده 12 قانون اصلاح قانون معادن صورت گرفته بود، داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان و الله وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان برای تصدی این پست کاندید شده بودند.
در ادامه جلسه علنی امروز ناظر مجلس در شورای شهرسازی و معماری ایران نیز انتخاب و کمال علیپور نماینده قائمشهر از 196 رای ماخوذه با 99 رای ناظر مجلس در این شورا شد.
نمایندگان مجلس همچنین عبدالوحید فیاض و عطالله سلطانی صبور را به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب کردند.
کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جبار کوچکی‌نژاده نماینده رشت، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت، عبدالوحید فیاض نماینه نور، عطاالله سلطانی صبور نماینده رزن و عبدالقاسم خسروی نماینده تربت حیدریه را به عنوان کاندیداهای پیشنهادی این کمیسیون به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده بود که از 196 نماینده حاضر در جلسه، 133 نفر عبدالوحید فیاض و 95 نفر عطاالله سلطانی صبور را برای عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش انتخاب کردند.

به گزارش خبرآنلاین در جلسه علنی امروز مجلس همچنین ناظران مجلس در شورای عالی استان ها انتخاب شدند.
بر این اساس از استان سیستان و بلوچستان حسینعلی شهریاری و میرمرادزهی، از استان آذربایجان شرقی شهروز افخمی و علی علیلو، از استان آذربایجان غربی روح‌الله بیگی و موید حسینی‌صدر، از اردبیل جلیل جعفری و پیرموذن، از اصفهان حمیدرضا فولادگر و طباطبایی، از البرز مفید کیایی‌نژاد و کولیوند به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند.
همچنین از استان ایلام احمد شوهانی و علی‌محمد احمدی، از استان بوشهر جمیری و موسوی‌نژاد، از استان تهران سیدحسین نقوی‌حسینی و حسین طلا، از استان چهارمحال و بختیاری زمانیان و سلطانی، از استان خراسان جنوبی جواد هروی و مراد هاشم‌زهی، از خراسان رضوی پژمان‌فر و محمدحسین حسین‌زاده، از استان خراسان شمالی موسی‌الرضا ثروتی و هادی قوامی و از استان خوزستان دهدشتی و جلیلی به عضویت شورای عالی استان‌ها در آمدند.
از استان زنجان خان‌محمدی و محسن علی‌مردانی، از استان سمنان خسروی، غلامحسین کاتب، از استان فارس جعفر قادری و داریوش اسماعیلی، از استان قزوین رجب رحمانی و محمدی، از استان قم حجت‌الاسلام آشتیانی و احمد امیرآبادی، از استان کردستان علوی و بیاتیان، از استان کرمان عارفی و پورابراهیمی، از استان کرمانشاه مصری و حسینی، از استان کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام بزرگواری و غلامرضا تاج‌گردون، از استان گلستان صابری و امامی، از استان گیلان رهبری و کوچکی‌نژاد، از استان لرستان حجت‌الاسلام ملک‌شاهی و خدایی، از استان مازندران فیاضی و نیازآذری، از استان مرکزی سلیمی و آصفری، از استان هرمزگان جراره و هاشمی، از استان همدان نعمتی و چهاردولی و از استان یزد زارع‌زاده و سیدجلال یحیی‌زاده به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی استان‌ها انتخاب شدند. 

/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =