وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیانیه‌ای ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد حسینی طی بیانیه‌ای نسبت به توهین‌کنندگان و سازندگان این فیلم اهانت‌آمیز واکنش نشان داد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

در تفسیر دولتمردان تبهکار آمریکایی، آزادی بیان بهانه‌ای برای توهین به وجود نازنین نبی نور و رحمت و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مسلمانان، آزادگان و پیروان ادیان ابراهیمی شده است که مدتی قبل نیز شاهد شیطنت قرآن سوزی توسط آمریکائی‌ها بودیم.

بدون تردید تبعات این تمسخر و توهین‌ها دامنگیر سردمداران کاخ سیاه خواهد شد که نمونه‌ای از این خشم و انزجار در واکنش مسلمانان مصر و لیبی تجلی یافت.

به فضل الهی ارباب فکر و اندیشه و هنر در ایران اسلامی به همراه سینماگران و نخبگان متعهد در سراسر جهان مصمم‌تر از گذشته در معرفی آموزه‌ها و چهره نورانی پیامبر رحمة‌للعالمین اقدام خواهند کرد.

 
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    10 22
    خواهشاً یه گزارشی درباره فیلم حضرت محمد (ص) که توسط آقای مجیدی داره ساخته میشه تهیه کنید که در چه وضعیتی هستش....به نظرم این فیلم میتونه جواب دندون شکنی به این توهین کنندگان بده....
  • بدون نام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    8 0
    درود خدا بر پیامبرش و اهل بیت پاک و بزرگوار پیامبر خدا.خدایا درود فرست بر محمد و ال محمد.صلوات بر محمد (ص) و ال محمد (ص)
    • بدون نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
      4 0
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم... تا کور شود آنکه نتواند دید.