خبرگزاری مهر نوشت:

وزیر راه و شهرسازی کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده را رد کرد.
علی نیکزاد که صبح پنجشنبه برای بازدید از پروژه های راه و شهرسازی به گچساران سفر کرده است در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص شایعه حضورش در انتخابات گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده ثبت نام نمی کنم.

وی بیان کرد: من اصلا کاندیدای ریاست جمهوری نیستم و نخواهم شد.

گفتنی است در محافل سیاسی نزدیک به دولت از نیکزاد به عنوان اصلی ترین کاندیدای ریاست جمهوری مورد حمایت احمدی نژاد نام برده می شد.

پیشتر نیز مشایی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح بود که او هم این موضوع را تکذیب کرد.

به نظر می رسد احمدی نژاد و هواخواهانش بدلیل کاهش محبوبیت دولت، از کاندیداتوری اعضای دولت برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم منصرف شوند.

1717

 


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علوم سياسي US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
    10 16
    پس ديگه الان كه حاجي بابايي و صالحي و رحيم مشايي و نيكزاد كنار كشيدند يعني تنها گزينه مناسب دولت همون سعيد جليلي خواهد بود! البته به نظر ميرسد به علت كاهش زياد محبوبيت نسبي دولت، جليلي نيز شانسي ندارد. مطمئنا دولت هم كانديدا خواهد شد و قدرتمندانه حضور خواهد يافت اما ظاهرا رقابت اصلي بين ساير جبهه ها و احزاب اصولگرا و اصلاح طلبان خواهد بود. به نظرم الان بهترين فرصت براي حضور اصلاح طلبان بوده و در صورت حضور قدرتمندانه با كانديداهايي نظير خاتمي يا نهايتا عارف و جهانگيري ميتوانند محك جدي تري از خرداد88 داشته باشند و احتمالا راي آوردن هم دارند