سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اعظم(ص) را نشانه آخرین تلاش‌های آمریکا و صهیونیسم برای حذف ارزش‌های اسلامی در غرب دانست.

به گزارش خبرآنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ساخت فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد. متن این بیانیه به نقل از سپاه نیوز در ادامه می آید:
اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران کاخ سفید و لابی صهیونیستی حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است.
چاپ کاریکاتورهای کاریکاتوریست‌ دانمارکی، تولید فیلم توهین‌آمیز فتنه، به آتش کشیدن کتاب آسمانی قرآن توسط کشیش آمریکایی، ممنوعیت ساخت مناره برای مساجد در سوئیس و حجاب در فرانسه و اینک ساخت و پخش فیلمی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط کارگردانی صهیونیست از جمله مصادیق جدید عرصه رویارویی صهیونیسم و غرب با اسلام در قرن جدید است؛ بی‌تردید امواج بیداری جهانی و نهضت ضدصهیونیستی و ضدسرمایه‌داری که هم‌‌اکنون حتی قاره آمریکا و اروپا را تحت تأثیر جدی قرار داده است مانع دست‌یابی سردمداران ملحد کاخ سفید به اهداف شیطانی و ضداسلامی در این صحنه زشت، خواهد شد.
این بیانیه همچنین با محکومیت شدید این اقدام، آمریکا و رژیم صهیونیستی را متهمان اصلی جنایت فرهنگی و اعتقادی اخیر معرفی و تاکید کرده است: موضع‌گیری جدی و اعلام برائت و انزجار از این اقدام موهن و مجازات طراحان و عاملین آن، حداقل انتظاری است که جهان اسلام و جامعه بین‌الملل از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق ملل و ادیان و نیز سیاستمداران آمریکا و غرب دارد؛ انتظاری که در صورت بی‌اعتنایی سرانجام آنان را به قعر جهنم ناشی از خشم مقدس امت اسلام خواهد فرستاد.
سپاه تهران بزرگ: عربستان مستکبران را تحریم نفتی کند
سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ نیز با انتشار بیانیه‌ای، اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.
در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است:
بار دیگر ساحت نورانی پیامبر مهر و رحمت، آیینه مهربانی و عطوفت، تجسم پاکی و صداقت، خاتم انبیا، حضرت محمد مصطفی(ص) مورد سخیف‌ترین و ناجوانمردانه‌ترین اهانت‌های دشمنان هم‌پیمان و البته فرزندان خلف امپریالیسم و صهیونیسم قرار گرفت و قلوب مسلمانان را در سراسر جهان جریحه‌دار کرد.
مسلمانان جهان هنوز زخم جسارت به معجزه بزرگ و جاویدان آن پیامبر عظیم‌الشان را که راهنمای حقیقت تمامی بشریت است بر سینه دارند و اگر آن روز آن دیوانه زنجیری، که در سایه حمایت حکمرانان کاخ سفید حیات پلید خود را ادامه می‌دهد، مجازات می‌شد، امروز شیاطین آنها جرات نمی‌یافتند تا ساحت مقدس پیشوای جهان اسلام را هدف ناجوانمردانه‌ترین اهانت قرار دهند و میلیونها مسلمان ازادیخواه را عزادار کنند.
بی‌تردید این حرکت بی‌شرمانه در برابر خیزش مسلمانان مظلومی است که با الهام از انقلاب الهی منادی آزادی و آزادگی حضرت امام خمینی(ره) بیدار شدند و دست نشاندگان و دیکتاتورهای جیره‌خوار آمریکایی ـ اسراییلی را یکی پس از دیگری در مزبله تاریخ مدفون ساختند و می‌بینند که این بیداری اسلامی از منطقه شرق و غرب آسیا فراتر رفته و پایه‌های حکومت پلید آنان را به لرزه درآورده و جنبش‌های آزادیخواهی در سرزمین خودشان علم رهایی بر افراشته و ندای برابری سر می‌دهند، لذا به خیال خود با هر جنایتی و طرح نقشه‌ای شوم و شیطانی تلاش می‌کنند خود را از ورطه سقوط نجات دهند.
این اقدام پلید و جنایتکارانه در پرتو آزادی بیان، در حالی صورت گرفته که آزادیخواهان، متفکران و اندشیمندان بسیاری تنها به جرم سخن گفتن از رهایی بشریت از یوغ استثمار و استکبار در سیاهچال‌های آنان شکنجه می‌شوند و هزاران انسان بی‌گناه در فلسطین، لبنان، بحرین، سوریه، پاکستان، لیبی، یمن و... به جرم بیداری مورد هدف گلوله‌های دشمنان بشریت قرار می‌گیرند و آنان با در اختیار داشتن حمایت غیرقانونی شورای امنیت نه تنها به دفاع از ملتها برمی‌خیزند، که در سر کوبی فریاد مردم بیدار از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنند.
جبهه استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب باید بدانند که این اقدام شیطانی آنها همانند سایر توطئه‌های پوشالی گذشته جز شکست مفتضحانه و ذلت بیشتر در نزد ملتها و برانگیخته شدن خشم و انزجار مسلمانان در سراسر جهان چیزی دیگر عایدشان نخواهد کرد و مکر این مکاران روباه‌صفت، سیاست‌های دروغین مدعیان آزادی بیان و عقیده را که ناب‌ترین اعتقاد و باور مسلمانان را به سخره گرفت آشکار و نمایان ساخته و خود در این ورطه گرفتار می‌شوند.
متاسفانه این حرکت سخیف شیطانی در حالی به وقوع می‌پیوندد که مدعیان خادمین حرمین شریفین خود در صف حامیان استکبار قرار گرفته‌اند و در سرکوبی ندای حق‌طلبانه مسلمانان و آزادیخواهان با دولتهای صهیونیستی و امپریالیستی که متهمان اصلی این جنایت بی‌شرمانه هستند هم‌صدا شده‌اند که اگر چنین نیست با ملتهای مسلمان همراه شوند و با تحریم نفتی مستکبران، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام عاملان توهین به پیامبر اعظم اسلام نشان دهند.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =