ایسنا نوشت:

دبیر انجمن خودروسازان ایران از اقدام نکردن سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای ابلاغ قیمت‌های جدید برخی محصولات پارس خودرو انتقاد کرد.

احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: شرکت پارس خودرو از بیستم اردیبهشت ماه امسال در مکاتباتی با سازمان حمایت درخواست افزایش قیمت برخی محصولاتش را ارسال کرد.

 وی ادامه داد: در نهایت در جلسه کمیته قیمت‌گذاری خودرو در 25 مرداد ماه به دلیل وجود نقص در برخی اطلاعات شرکت پارس خودرو، این کمیته موافقت کرد که در تاریخ 28 مرداد شرکت پارس خودرو این اطلاعات را ارائه و پس از آن قیمت‌های جدید برخی محصولات این شرکت اعلام و ابلاغ شود.

 دبیر انجمن خودروسازان ایران افزود: در این شرایط با وجود گذشت حدود یک ماه از آن زمان تاکنون این وعده محقق نشده و سازمان حمایت از ابلاغ قیمت‌های جدید برخی محصولات پارس خودرو خودداری کرده است.

 وی اظهار کرد: در حال حاضر تولید برخی محصولات شرکت پارس خودرو از جمله وانت پیکاپ و تندر90 با قیمت‌های فعلی ضررده شده است و از آن سو نیز با وجود اعلام قیمت‌های جدید خودروهای تیانا و قشقایی از سوی این شرکت، این قیمتها هنوز در سامانه 124 ثبت و اعلام رسمی نشده است.

 نعمت‌بخش تصریح کرد: ‌با توجه به فاصله چندین میلیون تومانی قیمت‌های رسمی این خودروها با نرخ‌های بازار، ضروری است که هرچه زودتر قیمت‌های جدید اعلام شود تا دست دلالان و واسطه‌ها از این بازار کوتاه و اختلاف قیمت کارخانه و بازار به حداقل برسد.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميد IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    74 0
    بيچاره خودرو سازهای ما كه هميشه زيان مي‌بينند و زيان خودشون رو با كاستن از امينت و كيفيت خودرو و در خطر انداختن جون اونها جبران ميكنن البته همراه با افزايش قيمت.
  • متولدماه مهر IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    57 2
    یعنی تو زندگیمون روزی رو خواهیم دید که سازمان حمایت از مصرف کننده، کاهش قیمت رو به این خودروسازان ابلاغ بکنه؟!!
    • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
      34 3
      منظورت سازمان حمایت از تولید کنندگان هست ؟!
  • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    56 0
    ضررده ؟!! یعنی این همه سال شما ضرر می کردید ما خبر نداشتیم ؟! عجب !!!
  • شهیاد IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    60 0
    " مجوز افزایش قیمت " !!!! مگه افزایش قیمتهای قبلی هم مجوز داشت؟؟ یکی 10 میلیون رو هر ماشینی بکشید. بخدا قسم آب از آب تکان نخواهد خورد. . .
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    59 0
    به جمله آخر دقت کنید: ضروری است که هرچه زودتر قیمت‌های جدید اعلام شود تا دست دلالان و واسطه‌ها از این بازار کوتاه و اختلاف قیمت کارخانه و بازار به حداقل برسد جالبه بازار رو نمی تونند کنترل کنند قیمت کارخانه رو بالا می برند.
  • امیر IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    48 0
    اگه قیمت وانت پیکاپ و تندر ۹۰ رو با قیمتهای جهانی رقیباشون مقایسه بکنیم ... حتما متوجه میشیم که خیلی ضرر میکنیم!!!...
  • احسان IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    1 0
    شركتي كه موعد تحويل را شهريور ماه اعلام ميكنه، و همچنين قيمت خودرو را به زمان تحويل (شهريور ماه) و قيمت روز موكول مي كنه؛ چرا بايد به دليل اينكه خودرو رو گرون تر بفروشه تحويل رو به عقب بندازه!!!!؟ با وجودي كه خودروها رو توي پاركينگ انبار كرده. قيمت روز در شهريور مثلا 17500000 تومان بوده، خوب ممكنه توي مهر 20000000 بشه، و لي از موعد تحويل تخطي كرده و سود مشاركت هم جبران ضرر مصرف كننده رو نميكنه.